@hier gisteren controle, wederom niets te zien. Bloed genomen en moet blijven spuiten met 62,5 ondanks mijn waarden maar héél traag stijgen... Grrrr wat zou ik graag die 75 zetten...... :x Ik zal maar luisteren zeker.... Maandag pas terug.
He wat een tegenvaller! Misschien kan je vandaag 75 spuiten, morgen weer 62,5 zodat ze ff een boost krijgen? Blijft een gok natuurlijk...
Heb het ook al gedacht, maar mijn vriend wil dat niet. Anderzijds hebben ze vorige keer wel echt de exacte dosis kunnen bepalen dus ik geef ze nog even de kans om hen te bewijzen. Mja, toch telkens weer best moeilijk, maar goed deze ronde is nog niet verloren!
Hey LW Wat lees ik allemaal, wat goed zeg !!!!! Super dikke proficiat !!!! In mijn groepje is nu iedereen zwanger, en jij ook, dus geeft me enorm veel hoop !! Hier vandaag controle gehad, cd 27 en geen ei dus gaan alles afbreken normaalgezien. Nog even wachten op bloed vandaag maar zo goed als zeker. Ben heel triest. Ook ik heb maar 3 eisprongen gehad sinds december vorig jaar, zoals jij een beetje. Dus het geeft me wel erg veel hoop ! Pff, waarom is het zo moeilijk?? Maar wel super spannend voor jou, 1, 2, 3...! Hoop je op 1, of 2 misschien? Wanneer weet je meer?