Zit er even doorheen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door crystals, 16 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Pff Weer een poging die afgebroken moet worden dit keer geen overstimulatie maar omdat ik te weinig follikels had. Ben er even zo verdrietig van deze ronde deed ik ook voor de eerste keer een scratching, is deze nu ook voor niks geweest? Ben ik weer voor niks 2 weken aan het prikken geweest

2. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    Och jeetje ik snap je gevoel heel goed.. Er is niks minder dan dat je het een ronde voor 'niks' doet.. Dan zakt de moed je in de schoenen he.. Laat vooral je gevoel toe, het helpt mij in zo'n situatie echt om een potje (of 2 of 3) goed uit te huilen bij m'n man.. Sterkte en houd moed.. Hopelijk ziet de volgende ronde er mooi voor je uit.

Ik dacht trouwens dat je bij scratching diezelfde maand niet zwanger mag raken..?

3. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Jeetje meid, wat verdrietig. Ik kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt. Wat betreft de scratching: volgens mijn fertiliteitsarts houdt het effect daarvan drie tot vier maanden aan, dus het is in elk geval niet voor niets geweest. Ik wens je meer succes in de volgende ronde, en een dikke virtuele knuffel voor jou.

4. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje dat is idd wel heel verdrietig zeg....al die moeite weer voor niets...

Mag ik vragen hoeveel follikels je had?

5. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Ja hoor ik had 3 follikels. Ze zei ook iets over dat het er niet goed doorgankelijk uitzag om te prikken en dat ik nu ook een kans zou hebben op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Waarom ze dit vertelde weet ik eigenlijk niet. Maar daar zit ik natuurlijk helemaal niet op te wachten.

6. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Dankjewel voor je lieve woorden, toch wel fijn om te weten. Ik had mijn scratching rond eind februari en rond eind april ga ik als alles goed loopt opnieuw starten.

7. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Ik heb inderdaad ook flink zitten huilen zo te horen heb je er ook de benodigde ervaringen mee wat vreselijk oneerlijk is het toch. Ik kreeg de scratching eind feb vlak voor mijn nieuwe cyclus ik heb er eigenlijk verder niet veel over gehoord.

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Je scratching heeft drie maand werking sowieso, maar jeetje wat een domper..

Gaan ze je medicatie voor de volgende keer nu aanpassen??

9. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Ik zat nu aan de 112,5 IE de volgende ronde proberen we 150IE . Wat mij trouwens dwars zit bij deze ronde is dat ik het gevoel had dat ik bij de eerste follikel meting meer follikels had. Zou het kunnen dat er ook wat follikels gesneuveld zijn? Ik vond het blaadje terug waar mijn partner alles moest opschrijven.. Daar stonden 5 grote follikels en bij de laatste echo waren er maar 3 follikels zichtbaar.

10. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Bij elke cyclus liggen er een aantal follikels klaar, tijdens een normale cyclus (van jezelf dus) zal dr maar 1 door rijpen.
    Nu tijdens een ivf of icsi poging groeien dr meerdere door, vaak niet allemaal maar zo rond de 75% denk ik. Dus soms haakt er helaas wat af.

Het is ook balen, ik ken je gevoel heel goed. Je bent er zo druk mee bezig en dan is het ineens klaar.. hopelijk de volgende keer wel meer follikels!

crystals vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina