Gonal-F starten april . .wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Chriss, 7 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Nou een week na Mn geluksei teste k positief. Tijdens nod is t toch misgegaan helaas. Nu weer bezig met gonal f spuiteb

2. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    @Chriss nee dat heb ik nog nooit gehad, maar je leest dat "spotting" zo wordt het genoemd, wel altijd eens voor kan komen. Mijn huid is ook erg pukkelig. Maar laatste tijd ook iets teveel chocolade gegeten, die paaseitjes moesten op ;)

@Blondie685 ik zou ook even bellen of je mogelijk je afspraak kan vervroegen? Nu heb je van jezelf een cyclus en zou je niet meer nog een keer op hoeven te wekken? Je kunt het wellicht proberen. Maar afwachten kan natuurlijk ook he ♡

@SamirsVrouwtje dan testte je ook al vroeg positief zeg! Blijft nog zo onzeker altijd die eerste weken, ook al is het positief... balen, nu weer succes met Gonal-F dan!

3. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Hier weer slecht nieuws. Weinig top eitjes (niets boven 10mm) en moet nu gaan ophogen naar 67.50 met Gonal-F.
    Pff deze komt weer even binnen zeg, :cry::cry::cry: zo teleurstelling!
    Trek het even slecht op dit moment. Maandag weer terug voor volgende fm...

4. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Ja vreselijk. Ben dat prikken zo beu. En wat een enorme teleurstelling was dat weer indd.maargoed we gaan door

5. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ja. Nu het niets lijkt te doen lijkt het ook alsof ik de controle kwijt raak. Dat is zo frustrerend... emoties liepen iets te hoog op. Heb het ook maar verteld nu aan mijn manager. Dat telkens afspreken voor een echo en smoesjes en omgooien van afspraken gaf me gewoon teveel stress. Is niet goed voor me, dus ben blij dat ik het gezegd heb nu. Toch nog iets positiefs vandaag. Nu lekker genieten van het zonnetje!! (Oja eerst nog even een prikje zetten)

6. Zonnestraal

Zonnestraal Bekend lid

5 dec 2017
    593
    450
    63
    Vrouw
    @BB83 die frustratie begrijp ik heel goed:( je hoopt zo op een mooi eitje deste groter is dan de teleurstelling.

Maar je bent nog vroeg toch in je cyclus?
    En misschien is deze ophoging net het zetje wat de eitjes nodig hebben voor een groeispurt:thumup:

Wanneer moet je weer terug?

7. Zonnestraal

Zonnestraal Bekend lid

5 dec 2017
    593
    450
    63
    Vrouw
    @Chriss hoe was het bij jou vandaag?

8. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Oooow ik snap je zo goed!!! Dat is echt altijd zo bagger!!! Dikke zoen!!

Ik doe helaas wel met je mee...mag / moet maandag voor de 5de keer want ei deed weer niets. Mag nu ophogen naar 125. Klein beetje omhoog want ze zijn bang dat er meer gaan groeien. Dus we gaan weer duimen voor ons!

9. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    @Zonnestraal dat klopt het is nog vroeg, maandag terug en dan zit ik op cd14. Jij hebt het ook gehad met langere aanloop en uiteindelijk toch ook raak . Dus hopelijk ga ik jou gewoon nadoen :thumup:

@Chriss we moeten onze eitjes nog wat beter instrueren denk ik. Hup groei, 1-2 mm per dag! De gyn zei; we gaan je dosering ophogen opdat ze het dan wel gaan snappen. :D

Ik maandag dus ook weer, voor de derde x deze ronde. Fingers crossed!!

Zonnestraal vindt dit leuk.
  10. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    1.7mm per dag om precies te zijn ;) Hoeveel ben jij nu omhoog gegaan dan ?
    Het enige is dat manlief dus tot woensdagavond weg is. . dus ik kan op zijn vroegst pas dinsdagochtend 12.00 prikken ;)
    Dus ik hoop op 16mm maandag en dan nog 1keer spuiten savonds en de volgende dag ovitrelle.
    Duim duim duim duim duim duim duim ;)

@Zonnestraal Hoe voel jij je ?? Hang je al boven de pot ?? ;)

11. Zonnestraal

Zonnestraal Bekend lid

5 dec 2017
    593
    450
    63
    Vrouw
    @Chriss & @BB83 ik ga voor jullie duimen en ik hoop maandag een perfect begin van de week voor jullie:thumup:

Overdag nog nergens last van, alleen in de avonduren moe en misselijk.
    En ik ben aan het verzinnen wat ik moet zeggen op Koningsdag als ik niet met mijn vertrouwde biertje in mijn handen sta:p

Chriss en BB83 vinden dit leuk.
  12. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Heel slim!!

13. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    @BB83 hoelaat moet jij en op welke cyclusdag zit je nu?

Ik om 15.15 en zit nu op cd 19. Dus ik hoop nu toch wel groei anders wordt het wel heel lang:(

Vannacht gedroomd dat iemand zei je bent zwanger...terwijl dat nog niet eens kan nu haha

14. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ik mag zometeen om 10 uur... is nu voor mij cd 14. Dus op zich nog "op tijd" voor een normale cyclus. Ik hoop het...
    Merk wel dat ik nu wat meer en langer moet prikken ook meer last heb van vermoeidheid daardoor. Verder geen klachten gelukkig, af en toe beetje hoofdpijn. Typisch een vrouw dus hahaha :roflmao:

En van dat dromen herken ik ook heel erg! Je geest is er dan toch ook mee bezig het weer even te verwerken als je slaapt.

15. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Okee... er groeit wel wat eindelijk.
    Maar zijn zo'n 4 eitjes richten de 12 mm, dus das teveel. Donderdag terug om te kijken of er dan 1-2 in de race zijn, en moet ik vanaf morgen weer verlagen naar 50 eenheden. Hopelijk pakt dat goed uit. Ook weer terug dus op cd 17 :confused:
    Wat een gedoe deze ronde. Niet leuk :(

16. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Maaaaaaaar ze doen tenminste iets! Positief blijven! Ik hoop dat dit een kickstart was en donderdag er 1 of 2 zijn...ik ga nu richting ziekenhuis ben benieuwd!

BB83 vindt dit leuk.
  17. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Nou mevrouw positievo is zelf ook eventjes zich aan t bagger voelen
    Ook nu niets gebeurd..
    Mag niet ophogen en donderdag weer melden...cd 22 zit ik dan pffff

18. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ohh. Irritant he? Heb er ook echt moeite mee dit keer, merk ik.

Ook waardeloos dat ik zelf 5 min nodig had was, maar vanochtend in totaal 1.5 uur kwijt was vanwege wachten voordat ik eindelijk de echo had, en daarna de apotheek ook weer wachten en omreizen voor naar mijn werk te gaan. Sorry voor mijn geklaag hoor. maandag is toch al een rotdag, *zingt; tell me why! I don't like Mondays* o_O

@Chriss waarom nu niet ophogen?
    En, heeft iemand ook al eens dus moeten verlagen in dosering?
    Tegen mij zei de arts dat ze dan effe genoeg krijgen om "door groeien" en daarna niet zoveel meer nodig hebben als ze eenmaal op de 14 mm zitten.

19. Zonnestraal

Zonnestraal Bekend lid

5 dec 2017
    593
    450
    63
    Vrouw
    @BB83
    Verlagen heb ik geen ervaring mee, maar
    Als ze iets groter zijn dan zijn ze wat dominanter en groeien ze vaak door.
    Ik heb even voor je terug gekeken, ik had volgens mij op cd 19 in eens 5 stuks en twee dagen later waren er twee die groter waren dan de andere 3.
    Ga voor je duimen!:thumup:

@Chriss jammer dat je niet mag ophogen!
    Heb je er meerdere dan van 12 mm?
    Ik hoop dat je donderdag goed nieuws hebt en dat er 1 flink gegroeit is! Ga voor je duimen:thumup:

BB83 vindt dit leuk.
  20. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Nee dat niet...ik heb er denk ik 8 die klein zijn (rond de 8 a 9mm) en dan 1 van 12. Maar ja als ik teveel omhoog ga kunnen die van 9 ook gaan.
    Het blijft wiskunde dat lichaam begrijpen :-$
    Anyway ik had wat meer slijm nu dus hopelijk betekent dat iets goeds. Al geeft je lichaam allerlei dingen aan...de helft is maar waar. .
    Morgen pas om 15uur dus nog lang wachren ook :(

Deel Deze Pagina