Zometeen intake, ben nu best zenuwachtig. Mijn werkgever maakte het gisteren ook niet beter door te gaan zeuren waarom ik vanochtend zo lang weg was en “duurt dat zo lang”, maar goed probeer er maar niks van aan te trekken, ze komt er wel achter hoe vaak ik straks weg moet. Ik lees overigens steeds jullie verhalen hoor, maar er is prive een hoop aan de hand dus ik heb niet veel tijd om te reageren, maar ik lees en leef met jullie!
@Blondie685 succes zometeen, dat gaat vast goed komen hoor die intake. Wel vervelend dat je baas er zo over denkt, dat moet ie maar effe accepteren. Als je behoefte hebt om meer te delen hier, kan dat natuurlijk altijd. Maar ik begrijp ook dat je effe wat minder actief bent... @Chriss wat stom he? Bij mij lijkt precies hetzelfde aan de hand! Vanochtend weer op cd17 een fm gehad en ze leken wel te zijn gekrompen ipv gegroeid... Het zijn er wel veel bij mij, dus ze wil heel voorzichtig zijn met ophogen. Anders groeien er straks teveel door en moet ik alsnog de hele ronde cancellen. Nou dat wil ik zeker niet na deze moeite!! Nu moet 62.50 - 50 - 62.50 spuiten en zondag terug voor weer een fm. Hoop dat jij vanmiddag beter bericht hebt
Helaas zeker geen beter bericht...sterker nog...slechter zelfs! Op cd 22 nog steeds helemaal niets. Nu maandag op cd 26 weer terug...ik was er al klaar mee en dacht breek dan maar af. Maar gyn had nog hoop dus ik spuit maar ff door
Nou. Hier ook weer een matig bericht. @Chriss dit is niet onze ronde! Heb 1 van 11mm, moet nu om en om prikken van 62.50 en 50ie Gonal-F. Zit nu op cd20 bluhh Ze denkt ook dat het nu gaat oppikken. Omdat er nog 4/5 andere eiblaasjes zijn van zo'n 9mm, moeten we voorzichtig aan doen. Dus nog meer een keer terug aanstaande woensdag. Ik krijg bijna de neiging om "per ongeluk" even wat meer te prikken. Maar ik weet dat ik mezelf nooit vergeef als ik dan ineens 3 eitjes heb en we moeten afblazen.... geduld geduld *zennnnn*
Hoi allemaal, Ik heb eindelijk even tijd om te reageren. Donderdag dus intake gehad, helaas moeten we een aantal stappen terug doen, omdat we nieuw zijn in dit ziekenhuis. Dus 15 mei terug voor een echo en uitslag bloedonderzoek en manlief moet ook opnieuw zijn zaad inleveren. Ik hoop nog een ronde te kunnen doen voordat we op vakantie gaan in juni, maar anders dan maar erna starten. De arts wilde mij in eerste instantie weer op Clomid zetten, omdat ze soms zien dat het een tweede keer wel helpt, maar ik heb dat geweigerd, de tranen stonden al in mijn ogen toen ik terug ging denken aan hoe ellendig ik me heb gevoeld met dat spul, dus gelukkig begreep ze dat wel. Ik ga deze keer geen menopur gebruiken, maar gonal f. Zij vind dat je met menopur niet rustig aan kan ophogen en ze willen niet ineens te veel eitjes gaan kweken, snap ik, maar met menopur was ik al lastig te stimuleren dus hoop dat gonal f wel genoeg gaat doen, maar ik wil het zeker een kans geven. Dus zo is de stand van zaken nu. 15 mei gaan we verder...
Oooooowww ik had precies dezelfde gedachte met dat per ongeluk ophogen hahaha... Matig is t zeker!! Maar dat moet wel een top ei worden met zoveel geduld als wij hebben!
@Blondie685 klinkt wel goed dat ze het nu toch weer grondig willen aanpakken. You never know! Maar wel fijn dat ze je niet nog eens op clomid zetten, maar dat je doorkan op Gonal-F. Hoewel @Chriss en ik ook niet heel erg gelukkig van worden deze ronde. Geduld blijft een schone zaak. Succes in ieder geval!! X
Nou. . Hier een ieniminie beetje verschil. 13mm was de meting. Al kan dat ook aan t meten liggen en dat hij hewoon nog 12mm was. Nu afgesproken dat hij woensdag 15mm moet zijn anders breken we af. Ben er klaar mee. Woensdag is dan echo 7. .
Jeetje schiet niet op zo, balen zeg! Maar je kan nu niet nog iets ophogen? Of zijn er meerdere kleintjes? Ik duim voor je
Ow @Chriss wat naar dat het zo moeizaam gaat he. Ik mag morgenvroeg weer kijken. Ik ben een beetje op hetzelfde punt als jij aangekomen... hopelijk dat er bij morgen wel iets een flinke groeispurt heeft genomen. Dit wordt mijn 6e fm deze ronde en al 3 weken aan het prikken
@Chriss & @BB83 Wat bale zeg! Ik hoop het zo voor jullie! Lukt het prikken nog een beetje? @Blondie685 Gelukkig geen clomid! Bahhh rot spul. Hopelijk mag je over 2 weken gelijk gaan beginnen
Ja ben benieuwd, ik zal denk ik moeten afwachten wanneer mijn cyclus weer begint dus ik hoop weer op tijd zoals de laatste keer
Ohhhh eindelijk!! Een ei van 14.6 mm!! En gelukkig ook maar ééntje die is gaan doorgroeien. Oh wat een opluchting hier. Vrijdag nog 1x terug, maar dat is dan hopelijk effe de laatste keer. Dan ovitrelle en nog meer wachten... @Chriss nu jij ook nog zo'n bericht he? Ik dacht nog: als die straks baby net zo traag wordt als deze eicel, moet ik nog wat meer geduld gaan kweken
Update ik had bij de fm mooi 1 ei van 19mm. Vandaag dan éindelijk ovitrelle spuiten. En ons best doen dit weekend tussen de lakens
Bij mij was het bagger. . Nog steeds niets. Besproken met gyn en nu doorspuiten tot maandag dan zit ik op cd 32 . .ongelofelijk. maar ja als we gaan afbreken dan hebben we geen kans gehad. Wel bijzonder vond ik dat ze nu zei kom maar maabdag terug (had woensdag echo) dat is best lang ertussen. Moest wel naar t buitenland van donderdag tm zaterdag en dat wist ze maar ik zou dan zeggen toch maar zondag. Maar prima om maandag te doen. Ben dan de eerste. Merk wel dat ik de hoop een beetje heb opgegeven voor deze ronde. . Duurt zo lang.. Super fijn voor jou!! Klussen klussen maar