@Zonnestraal hoe voel jij je??? Al misselijk ofzo? 14 mei echo. . Hoever ben je dan? Heb je t al verteld aan mensen?
He getverdemme... ik begrijp het, had ook goede hooo nu ik inmiddels goed nieuws had het jou ook nu was gelukt. Maandag dan maar, en achteraf ben ik blij dat ik heb doorgezet, is in ieder geval niet al dat vele prikken voor niets geweest.
Ahh lief dat je het vraagt! Ja in de ochtenden ben ik wel misselijk en ik ga de deur niet uit zonder een zakje en een pakje crackers. Ben nu ong 6 weken, niemand weet het nog ik wil eerst de echo afwachten. Hoe gaat het met je? Vergt veel energie die emotionele achtbaan. Ik ga voor je duimen en hoop dat je maandag goed nieuws krijgt!
Hahaha. Jazeker. Komt de baby straks met oranje wimpel naar buiten hoor Ik hoop het gewoon, mag nu eindelijk weleens gebeuren. Oranje wimpel of niet natuurlijk...
Heel goed! Altijd wat te eten mee! Zo spannend die echo! Nog een weekje! Ja het is wel intensief maar ben nog niet gebroken ofzo. Ook als het deze maand niet lukt ben ik oké. Het is maand 1 dus dan is alles nog oké Maaaar wil wel graag een kans hebben en niet dat alles voor niets is. @BB83 ik duim enorm voor je dat dit ei een bevrijdingsei is Wanneer is nu je NOD?
Mijn NOD is 19 mei. Dus weer aftellen vanaf nu... ik ben vooral blij dat ik weer even baas ben over mijn eigen agenda met al die zkh bezoeken afgelopen weken. Jij had vandaag toch nog een fm @Chriss ? Hopelijk goed nieuws?
Helaas niets dus afbreken. . Provera kuur van 7 dagen. Twijfel alleen of ik vandaag ongesteld ben geworden. .
Owhhh shit zeg! Provera ook nog eens 7 dagen?? Ik had hem van 5 dagen altijd dacht ik. Nu maar hopen dat het natuurlijk komt en dan hoef je geen provera meer? Hoe vind je het zelf nu je toch hebt moet afbreken?
Vorige keer had ik ook 5 dagen maar ze wilde zeker weten dat alles weg is. Zet niet door dus moet wachten hierop. Hopelijk komt het snel want volgende week weer naar t buitenland. Vanmorgen moest ik even hard huilen omdat alles voor niets is geweest maar al snel weer klaar en hop door
Jeetje dat is echt balen hoor, zeker zo’n eerste ronde, dan hoop je toch dat het aanslaat. Maar positief blijven, straks weer nieuwe ronde nieuwe kansen! Hier volgende week dinsdag onderzoeken in het zh, echo en een prikinstructie. En de uitslagen van het bloedonderzoek en zaad
@Blondie685 dat is ook alweer bijna. Hoe gaat het verder met je? Al wat rustiger op het thuisfront? Hier heb ik sinds vanmiddag allerlei eisprong achtige steken... snap er niets van. Heb vrijdagavond ovitrelle gezet, die eisprong is nu allang geweest? nu word ik hier weer onzeker van en denk ik al dat het niet is gelukt... zit nu op 3 dpo
Mmm dat is wel raar ja, maar het zaad kan tot een week blijven leven dus het geeft denk ik niet. Laat je niet gek maken! Ja hier is de rust wedergekeerd. Het betreft een goede vriendin van mij, haar dochter heeft een hersenbloeding gehad tijdens de zwangerschap en haar motoriek is aangetast daardoor, echt vreselijk voor ze. Gelukkig konden ze snel een mri krijgen zodat ze duidelijkheid kregen over hoe nu verder en waar de bloeding heeft plaatsgevonden.
Owh wat heftig! Dat zijn de minder blije verhalen. Kan me voorstellen dat je daardoor even wat bezet bent geweest met je gedachtes. Geniet nog even van het mooie weer vandaag en de vrije dagen. Ik ben vrijdag ook vrij dus heb nu al weekend. Heerlijk!!
@Blondie685 dat is heel heftig indd zeg!! Sterkte! @BB83 weet je, je lichaam is af en toe zo raar! Maar dat weet je zelf ook wel. Ik waande mijzelf altijd zwanfer rond NOD , had alle klachten etc maar vaak gewoon iets wat je wilt voelen zeg maar. Niet dat je dit verzint maar het kunnen ook andere steken zijn zeg maar
Ik weet het... het is pas duidelijk als dat tweede streepje op de test komt. Maar ik zou wel graag de tijd ff vooruit spoelen! Hoe gaat het met de provera nu @Chriss ? En hoe is het met @SamirsVrouwtje ? En @Zonnestraal ?