Ja @Zonnestraal haha. Doet u een beetje rustiger an in deze temperaturen maar 10 weken alweer, te gek! Zie je al een beginnend buikje? En die echo is die ook nog in het zkh of al bij de "reguliere" verloskundige? Ik ben nu 5+1 en indd haha een bevrijdingsfestival-ei @Blondie685 oh toch een kleine overwinning op je werk met deze discussie fijn!
@Blondie685 & @BB83 ja dat stapje terug moet ik nog ff leren Ik blijf in het Z-H omdat het er tweetjes zijn. Eind van de dag komt er een buikje te voorschijn, momenteel zit ik met elastiekjes te klooien met de sluiting van mijn broek heel charmant. Jij nog geen last van kwaaltjes? @Blondie685 jammer dat het op zn manier moet met je werkgever maar wel mooi dat ze er nu niet verder op door gaat.
Ik ben bang dat ik weer te veel follikels heb. Ik prik nu 175 gonal sinds woensdag en ik begin mijn buik te voelen (felle steken), mijn borsten prikken soms en ik heb hoofdpijn Dit had ik in maart ook toen had ik tijdens eerste fm twee eitjes van 15. Ships zeg. Ik ga morgen bellen of ik het kan verlagen naar 150. Ik zou echt enorm balen als we deze ronde zouden moeten afblazen Donderdag is pas mijn eerste fm. CD 11. @Zonnestraal ja je buikje begint nu aardig te groeien Gelukkig is het warm weer en kan je ook jurken dragen. Lekker ruim!
@Waterlelie81 wat rot als je er weer teveel hebt! Je begint ook wel hoog! Mag ik anders iets van jouw groei? Ik zat zondag weer voor nop voor de echo...helemaal niets. Nu morgenochtend weer terug. Mocht verhogen naar 137,5 voor 2 dagen..ben benieuwd. Krijg nu wel weer pukkels dus rete irritant...na cd 14 ofzo komen ze dus graag volgende keer (Als die komt) gewoon een eisprong vanaf cd14 Morgen op cd18 alweer
Pfffff wat rot voor je @Chriss dat de boel niet wil vlotten! Ik ben benieuwd voor je morgen. Als ik op cd 10 terug moet komen voor eerste fm met 150 eenheden dan gebeurd er weinig. Veel kleintjes waar geen een dominant wil worden. Daarom maar weer proberen met 175. Maar nu gaat het gelukkig beter met me. Ik voel wel dat er het eea gebeurd in m’n buik..maar hoofdpijn en steken zijn verdwenen. Lange daf werken vandaag, sta al bij de bushalte
@Chriss owww, hupp met die eitjes!! Duim zo voor je dat je zo een goede fm hebt! @Waterlelie81 succes vandaag met werken. Ik ben ook al onderweg, tropenrooster met deze temperaturen Hoop dat het heftige steken en hoofdpijn geen voorbode is van overstimulatie. @Zonnestraal oja met een twinny is dat natuurlijk ook weer effe net wat anders. Hier gaat het met vlagen goed en soms iets minder. Maar niet buitensporig ofzo. Lijkt wel of mn borsten afgelopen zaterdag effe een groeispurtje hadden en is het nu weer even "rustig". Voor zolang het duurt wel last van moeheid en slechte concentratie. Maar kan ook de warmte zijn. Volgende week komen ze van moeders voor moeders. Kan ik beginnen met iets terugdoen voor deze community week erna: 1e echo!
Echt zo lief van je @BB83 dat je mee doet met mvm!! Eerste keer deed ik dat ook, en ik kreeg daar echt een goed gevoel daarbij. Ja!!!!! Warm weer, m’n concentratie ligt ook op een laag pitje hihi Gelukkig airco in de behandelkamer Wel fijn dat je soms toch een bevestiging krijgt van je zwangerschap
Goed bezig met MVM! Ik ook 2x gedaan! Wel een opgave op een gegeven moment maar indd goed gevoel erbij. Ei was niet goed. Eerste dachten we misschien al gesprongen maar zou heel snel zijn. Dus nu maar doorspuiten tot vrijdag en dan terug. Dag 21 is dat pfffff
Ja wat goed dat je mee gaat doen voor moeders voor moeders! Ik wilde het de eerste keer ook gaan doen, maar ik had zoveel bloedverlies dat ik zo onzeker was of het wel goed zou blijven gaan dat mijn hoofd er toch niet naar stond. Ik was alleen maar bezig met overleven naar die 12 weken.
@Blondie685 dat kan ik mij heel goed voorstellen dat je meer gefocust was naar die 12 weken grens!! Ik heb gebeld! En ik mag morgenochtend langskomen voor echo!! Wel moet ik vanavond nog 175 prikken
Oja dat kan ik me voorstellen. Dan staat je hoofd niet echt naar deelname aan MvM. Hier ben ik opvallend "relaxed" en heb ik een goed buikgevoel, geen bloedverlies, niets. Hopelijk dat dit zich ook bewijst op de echo over 2 weken!
Misschien dat ik dan de volgende keer wel ga meedoen. Heb toen wel onderzoeken gehad waar het bloedverlies vandaan kwam maar niks kunnen vinden. Er sprong steeds een ader waarschijnlijk, alleen verloor ik heel in het begin ook stolsels dus ik heb zoveel angst en verdriet gehad. Het was echt a relax
Goedemorgen meiden! Ik ga zo richting het zkh, ik vind het mega eng Mijn gevoel zegt stoppen..o o o hopelijk zit ik er zo ver naast Naar welk ziekenhuis gaan jullie @Chriss en @BB83?
En @Zonnestraal en @Blondie685 ( volgens mij werd het al een keer gezegd..ik ben het vergeten). Te snel op verzenden gedrukt
Nou ja! Echo gehad en de arts viel niet achterover van verbazing; er waren allemaal kleine follies van 11 en 12. Baarmoederslijmvlies was wel mooi dik. Dus hij dacht dat ik net mijn eisprong gehad heb, zou kunnen ( wel errug snel aangezien ik op cd 10 zit) maar ik had gisteren wel bruinroze afscheiding). Als je dat op de echo ziet dan zie je een grijs en leeg eiblaasje, nu was dat niet te zien dus dan zou m’n ei vrij recent gesprongen kunnen zijn. Vandaar toch voor dezekerheid bloed laten prikken opoestradiol en progesteron. Vanmiddag krijg ik de uitslag. En we hebben nog afgelopen maandag gevreeen Ooooh ik ben zo zenuwachtig. Wat is mijn lichaam raar aan het doen
Interessant hahaa! En was je ei al gesprongen. Dan heb he waarschijnlijk gewoon precies goed gezeten met de seks!! Spannend hoor. Hoop het voor je. Ik looo bij het st antonius Utrecht/Nieuwegein overigens. Ohhh jongens. Over precies 2 weken weten we het "echt" Dan de eerste echo om 15 uur!
Geen eisprong! Dus doorgaan met de 175 eenheden en vrijdagochtend terug voor echo. Wat bizar Nouja, weet ik tenminste waar ik aan toe ben.. Bovendien voel ik me vandaag stukken beter! Geen hoofdpijn of buikpijn. Oooooh zo spannend voor je @BB83...is ook nog zo onwerkelijk. Maar als het boontje in het echt ziet..nou..zo’n magisch moment @Chriss jij mag zaterdag terug toch?! Mijn duimen draaien overuren hier voor jou!! Hou vol!! Ik loop in het olvg in Amsterdam. Er heerst een prettige sfeer daar en je wordt niet als een nummer behandeld. Heel fijn
Ik loop nu in het medisch centrum kinderwens in leiderdorp. Bij de eerste liep ik in het spaarne gasthuis
@Waterlelie81 gelukkig niet gemist dan! Ik moet vrijdsgmiddag terug. . Hoop zo op eindelijk een goed ei! Ik weet t geduld is een schone zaak maar telkens een cyclus van 40dagen vind ik zo lang. @BB83 spannend hoor voor je!!!