Hoi meiden!! @Chriss ik weet ook niks van menopur nooit gebruikt. Vroeger wel paar cyclus puregon maar dat werkt hetzelfde als gonal f. Toch wel fijn dat er actie komt voor je!! Ben benieuwd naar de uitslagen!! @BB83 woeiiiii morgen de echo Zo spannend!!! Wie gaat er mee met jou om te kijken? Ik zal aan je denken rond 15:00 Ben mij gaat het ruk. Geen ander woord sorry. Ik zit nu 9 dagen na ovitrelle dus ongeveer 7/8 dpo. Ik heb steeds weer het idee dat ik ongesteld ga worden.. Heb last van continue warme krampjes wat doorstraalt naar mijn onderrug. Ik ben moe..en suuuuuuper chagrijnig en geprikkeld. Pffff gelukkig morgen de hele dag afleiding met mijn werk maar daarna?? Help! De wachtweken zijn gewoon niet gezond voor een vrouw! Zondag is mijn nod..
Oh en ik moet echt wachten met testen..testte 10 dagen na ovitrelle heeeeeeel licht vals positief. Dus ik moet nog eff geduld hebben..misschien dat ik vrijdag ga testen.
@Chriss wat fijn dat ze het nu zo oppakken en je niet laten aanmodderen! Menopur is mij ook onbekend, misschien dat je hier op het forum wat kan vinden erover? @BB83 oeww spannend!! Super leuk, nou hopelijk vliegt de tijd en is het snel 15.00! @Waterlelie81 duurt lang he dat wachten, om gek van te worden! Maar je moet maar zo denken morgen zijn we al woensdag Hier gaat alles goed, krijg 13 juli weer een echo. Volgende week ga ik naar België voor de nipttest. ( doen ze in Nederland niet bij twee-eiig) Slaap lekker allemaal!
Haha. At ease soldier Maar die ww zijn idd klote. Zeker die 2e week had ik het ook vaak moeilijk. Gewoon effe tegen een boksbal meppen ofzo? Misschien helpt het... Mijn vriend gaat mee. Dus we zijn met zn 2-jes. En hopelijk daarna naar huis met zn 3-jes Antonio Banderas nog in de buik he Rete spannend. Dat wel
Ik ben ook hard voor je aan t duimen hoor!! Zo leuk!!! Waterlelie ooow dat is ibdd gemeen nog vals positief testen! Ik deed vaak een test 8 dagen na ovitrelle om te kijken of het nog in mn bloed zat. Wist dan zeker dat ik nog niet zwanger kon zijn namelijk. Mama van twins. . Zo leuk zo leuk! Apart dat ze bij ons de nipt nog niet kunnen dan! Maar fijn dat je naar België kunt! Ja het is mengen indd en dan spuiten. Gonal is de fabrieksmaaksel van hormoon en menopur is letterlijk het spul wat gemaakt is van urine van zwangere mama's! (volgens mij is dat t) dus dan krijg ik nu wat terug van 2 zwangerschappen plassen in blauwe potten
Ik heb menopur gebruikt met succes, het is idd zoals je hierboven schrijft. Menopur lijkt het meeste op wat je zelf zou aanmaken. En je moet mengen met menopur, vloeistof met poeder, het is even wat meer gedoe. Hier verder geen nieuws, zaterdag beginnen met de primolut en dan na onze vakantie voor de uitgangsecho, en dan gaan we weer beginnen. @BB83 ik duim voor je!!
Ohhh ladies, goed nieuws!! Zit goed op zn plek, is goed op schema qua groei en hartje klopt ♡ check check dubbelcheck! Dat was voorlopig de laatste afspraak in zkh. Nu mag ik over naar de gewone vk hier in de wijk. Wij zijn happy!! Foto:
Thanks lieverds!! Inmiddels is de rush van het positieve bericht na de echo wat gezakt en voel ik me diep gelukkig. Het gevoel voor zoiets bijzonders doet nu al meer met me dan ik had gedacht. ♡ Okay. Nu weer focus op de dames waarvoor ik dit ook graag hoop!! @Chriss @Waterlelie81 @Blondie685 zet hem op!!!
Oh ik word hier zo blij van wat een goed bericht!!!! Gefeliciteerd met de prachtige echo!! Gaan jullue het nu van de daken afscheeuwen? Ik ben nog steeds negatief over deze ronde..ik ga al niet eens meer testen.,
We houden het nog even klein. De beste vriendinnen en vrienden die van ons traject wisten, weten het nu wel al. Ik ga het denk ik morgen ook mijn manager al vertellen. Die wist ook van ons traject en het helpt me juist door het te vertellen dan dat ik er geheimzinnig over moet doen. Ouders gaan we het met 9 wkn vertellen. En met 12 wkn komt het uiteraard op nu.nl, social media enzo @Waterlelie81 hoe betrouwbaar is je voorgevoel?? Misschien niet toch een klein kansje??
Omdat mijn temp weer omhoog schoot heb ik toch vanmorgen vroeg getest met sensibaby en binnen twee minuten verscheen er een heeeel licht roze streep! Normaal test ik op dag 9/10 na ovitrelle omo wit of echt heeeeel tuur/schaduw. Ik krijg hoop Zelfs mijn vriend zag het!!! Het is nog vroeg ik weet het, maar m’n temp was vanmorgen omhooggegaan..zou het dan toch een innestelingsdip geweest zijn?! En de enorme spierpijn gevoel rondom mijn middel dinsdagavond..who cares Ik ga het bijna geloven haha! Ik heb net twee nieuwe testen gehaald bij deKruidvat. Ik heb geen verse foto vd test kunnen maken alleen deze van half uur later.. In het echt was de streep vanmorgenvroeg veel meer roze
Jaaaa ik zie hem ook!!! Wow dat is echt mega snel gegaan! @BB83 gefeliciteerd!! Super gaaf en super gegund!!! @Blondie685 ben je er al klaar Voor? Ik dacht op een gegeven moment nou kom maar door laat mij maar starten!
Ja ik weet het maar ik ben nog even voorzichtig. Bij mij eerste zwangerschap testte ik op dag 11 na pregnyl ook heeeel licht positief en op dag 12 weer negatief en dag 14 weer positief. Dat lag aan de verschillende merken testen kwam ik later achter. Nu was dit mijn laatste dipstick die ik gewend ben en nu ben ik bang dat ik morgen hartstikke omo witte test krijg. Dus ik vind het wel even spannend ja
Maar uiteindelijk wel positief dus dat is wel top! Snap dat je een slag om de arm houdt! Spannend morgrn Kruidvat heeft 2 testen voor 5 euro en zijn erg goed ook al 5 dagen eerder!
Ik zie hem!!! Jaja. Dat is volgens mij ook goed nieuws hoor... spannend wat ie morgen laat zien. Hoeveel dpo ben je dan?
Ik ben vandaag 9/10 dpo. Eerder 10 want dinsdagavond voelde ik me echt niet goed door dat gekke gevoel rondom mijn middel. En dan die temp de volgende dag.. Ik wacht het af maar vind het doodeng om met een andere test te testen morgen.
Was te verwachten, lekker dan! Net met kruitvat paarse dop getest en ik zie geen kruisje! (Bij mijn eerste zwangerschap dag 11 posi dag 12 nega en dag 14 posi) Pfff ik heb totaal geen ervaring met deze testen..beste is dan ook van hetzelfde merk te gebruiken maar jammergenoeg heb ik m’n laatste sensibaby test gisteren gebruikt. Als ik ze online bestel krijg ik ze misschien morgen of maandag. Ik denk dat ik vanmiddag naar de action ga voor een test. Want ik geloof het gewoon niet