Gonal-F starten april . .wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Chriss, 7 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Oh. Dat klinkt zeker hectisch. Wat een gedoe ook nog door naar het zkh. Wel fijn dat dezelfde conclusie is vastgesteld mbt korte baarmoederhals. Dan heb je dat door 2 deskundige gehoord. Niet dat het leuk is, en zeker wel even een behoorlijke omschakeling! Doe je ook fysiek zwaarder werk of heb je kantoorbaan? In ieder geval fijn dat baby 1 helemaal okee is :thumup: nog een andere vraag, hoe weten ze nu dat ze dan maandag naar baby 2 kijken en niet weer baby 1 checken? Zijn ze al zo verschillend nu in je buik? (Sorry voor al mijn vragen weer.... de oude BB83 komt weer even naar boven in me) o_O:roflmao:


    @Chriss ja maandag zie je jouw knipperlichtje!!! Nog heel even wachten :) heb je al iemand het nieuws verteld btw? Niet misselijk??
     
  2. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw

    Grappig ik had precies dezelfde vraag...hoe weten ze welke baby ze checken haha!! Dus @Zonnestraal tell us ;)

    Ja zo spannend!!! Een aantal vriendinnen weten het wel omdat ze weten dat ik er mee bezig was. . Even tellen ..6 vriendinnen. Maar mn ouders nog niet...die vertellen we het maandagavond als de echo goed is. Wel heel vroeg maar als het misgaat hadden we het ook gezegd. .

    Weinig kwaaltjes trouwens. . Maar ja ben nog vroeg. Helpt niet tegen de zenuwen trouwens;)
     
    BB83 vindt dit leuk.
  3. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    Ja ik ben zelf ook zeer benieuwd hoe ze nu weten welke baby ze hebben gecheckt. Ik heb een kantoorbaan, heb het nog een keer nagevraagd maar ook dat mag niet.
    Maandag ga ik direct naar mijn werk om het te melden en dan kan ik mij puur focussen op hummel en frummel :thumup:

    @Chriss heerlijk bijna kijken bij die kleine!
     
  4. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Heel goed meis, laat ze maar lekker groeien!!
    Jullie wilde het geslacht niet weten of wel? Anders 2 jongens en 2 meisjes namen verzinnen haha!

    Weet je nog dat ik gister zei geen kwaaltjes? Nou gister was ik dus al heel moe en wordt vabdaag al misselijk wakker dus daar gaan we. . .
     
    Zonnestraal en BB83 vinden dit leuk.
  5. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ja. Dat zijn ze, die kwaaltjes! En nog 1 nachtje slapen toch voor de echo? Bijna bijna :)
     
  6. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Nou dames ik ben terug van de gyn. .

    Ik ben zwanger, dooierzakje zat op de goede plek, vruchtje was aan het groeien en we zagen het hartje even kloppen.
    Maaaaar het is nog te klein. Het zou groter moeten zijn dus de gyn zei blij zijn maar wel met een slag om de arm. Dus over een week terugkomen. . En dan kijken of het gegroeid is. .
     
  7. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    @Chriss oeff nog even een weekje geduld voordat je echt een gat in de lucht springt dan.

    Hartje klopt,vruchtje groeit, dooierzakje op de juiste plek, hier bijten wij ons in vast! En die kleine is volgende week gewoon wat hij of zij wezen moet qua grote. Dikke knuf!!

    Hier zijn beide baby’s goedgekeurd!
    Zh vond het ook raar dat ze er maar 1 hebben gecontroleerd dus ze heeft ze nu gewoon alle twee bekeken.
     
    BB83 vindt dit leuk.
  8. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Oh dat is toch nog even een extra weekje extra spannend @Chriss voor nu staan de lichten op groen, daar gaan we dan gewoon vanuit ;)

    @Zonnestraal fijn dat verder met de tweeling alles okee is! En nu wennen aan het thuis zijn denk ik. Mag je wel sporten, boodschappen en andere dagelijkse dingen doen? Hoe was de reactie op je werk over dat je nu meteen moest stoppen?
     
  9. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Super dat ze allebei zijn goedgekeurd, fijne opluchting !!
     
    Zonnestraal vindt dit leuk.
  10. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    @BB83 op mijn werk waren ze allemaal super lief. Werd wel even streng toegesproken dat ik echt mijn rust moest pakken, ben een druktespook:p
    Mag bijna niks eigenlijk, leven als een bejaarde. Niet meer sporten, boodschappen ook niet, ja brood halen.
    Lopen mag wel maar niet te veel en langzaam. Is een behoorlijke omschakeling, vorige week werkte ik nog fulltime en klom ik nog op het paard:oops:. Maar lijkt wel nu ik mij er aan heb overgegeven ik nu ook echt voel dat ik rustig aan moet doen.

    Wanneer heb jij je 20 weken echo?
     
    BB83 vindt dit leuk.
  11. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ahhh wel fijn dat ze zo reageerden op je werk. Zou voor mij ook echt mega omschakelen zijn. Plus soort van horror scenario met 2 belangrijke projecten die ik wil afronden voor mijn verlof. Maarja het is maar werk he ;)
    Heb volgende week donderdag de 20 wkn echo. Voor zover voel ik me goed, geen harde buiken ofzo. Dus lijkt me ook dat het allemaal goed zal zijn... you never know! o_O
     
    Zonnestraal vindt dit leuk.
  12. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    @Zonnestraal wat denk je zelf dat je gaat krijgen???

    @BB83 jij wil het weten toch? Wat denk je?

    Ik heb hier een bagger dag. Zo misselijk :( en dan komt het ergste tussen de 8 en 10 weken zeggen ze. . .help ben pas 7 as dinsdag dus heb t ergste nog niet eens gehad. Vrees dat dat spugen wordt...
     
  13. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Getsie... niet relaxed dat misselijke gevoel. Hier willen we niet weten nee. Maar denk een jongen, hoewel meisje ook heel leuk is!!! Begin er echt al zin in te krijgen, dat had ik al natuurlijk maar jullie begrijpen vast wat ik bedoel ;)
     
    Zonnestraal vindt dit leuk.
  14. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    @Chriss wij denken jongens, waarom eigenlijk geen idee. Meerdere mensen om ons heen denken het :p

    Hoe gaat het met de misselijkheid? Vorige zwangerschappen ook last van gehad?
     
  15. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Hee chica. Moest je nou vandaag terug om weer even te checken. Hopelijk was het goed nieuws!! :) x
     
  16. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    En @Waterlelie81 hoeissie met jou dan? Nieuws was wel even ingeslagen als een bom mbt ivf? X
     
  17. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Misselijk was vorige keer ook maar veel minder...nou ja toen ging ik kokken als ik een geur rook .

    Echo was goed! Gegroeid en hartje gezien! Wel iets teruggezet, helaas haha ach t zijn maar een paar dagen maar toch.
     
    Zonnestraal en BB83 vinden dit leuk.
  18. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Jeeeeej!!! Wat ben ik blij voor jullie :)
    Nou die paar dagen. Kan best dat het met de termijnecho weer wordt vooruitgezet. Mag je door naar de vk? Neem even aan dat deze nog in zkh was?
     
  19. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ja klopt! Hebben de echo al staan voor 12 sept omdat we op vakantie gaan daarna maar morgrn intake en dan zal blijken dat dat nog te vroeg is. (Dam pas 9 weken) maar ja pas na de vakantie is ook zo laat vind ik (11,5 week dan) dus heel misschien mogen we die echo voor de vakantie toch wel en dan termijn na de vakantie. Maar vrees dat we gewoon moeten wachten want zo makkelijk zijn ze niet met echo's. Helemaal omdat we er al eentie bij de gyn hebben gehad.

    Hoe is t met jou? Kom maar door met een foto!
     
  20. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Je weet het niet. Bij mij deed de vk ook rond 9wk de eerste echo en dan met 12 wkn de termijnecho. Nu heb ik morgenmiddag de 20 wkn echo alweer!!!
    Gaat nu toch snel zeg.. heb hem nu al omdat we zaterdag 3 wkn op vakantie gaan. Dus kon ik daarvoor al terecht. Als er dan iets zou zijn heb ik ook nog de tijd om wat dingen te regelen of er rekening mee te houden in de vakantie en daarna.

    Nou fotootje van de 19 wkn als gevraagd ;) hieronder 》》》》》
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Zonnestraal vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina