Gonal-F starten april . .wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Chriss, 7 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    @BB83 hoe was de 20 weken echo? Alles goed hoop ik?

    Fijne vakantie!
     
  2. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Hi Zonnestraal. 20 wkn was niet helemaal goed en vanochtend moesten we voor een GUO door naar het WKZ... reden dat ik hier wat stiller was omdat we 5 dagen in spanning hebben gezeten voor mogelijk slecht nieuws. Lang verhaal kort: met de 20 wkn echo (SEO) was de hersenbalk niet goed zichtbaar. En de echoscopist kon niet vaststellen of ze het niet goed in beeld kreeg, of dat er mogelijk een afwijking was. We werden doorgestuurd naar het WKZ voor de extra check en wij ging naar huis in onzekerheid en met 1000 vragen. Gelukkig is alles in orde en is de kleine vanochtend met de GUO helemaal goedgekeurd! Morgen pakken we alsnog het vliegtuig voor onze babymoon in Italy ;)

    Ciao bellas!
     
  3. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    @BB83 jeetje!! Wat heb jij in spanning gezeten zeg! je zal wel een paar slopende dagen achter de rug hebben. Wat ontzettend fijn dat alles goed is en nu gaan genieten van jullie vakantie Xx!
     
    BB83 vindt dit leuk.
  4. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Dat zeker. Kan het niemand aanraden! :(

    Maar des te gelukkiger zijn we nu wakker geworden met stralend zonnetje tussen de pasta, espresso en gelato :D

    We gaan er zeker dubbel en dik (die buik dus... wahahaha :roflmao:) van genieten!!
     
    Zonnestraal vindt dit leuk.
  5. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    @Chriss hoe was de echo gister?
     
  6. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Jemig zeg!!!! Wat een stress!! Gelukkig alles goed!!
     
  7. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Jaaa goed! Ben nu rond de 9 weken. . Ik heb 3 verschillende data gehad nu haha dus ik weet t niet meer. 1 okt is de termijnecho dus dan horen we de officiële datum ♡

    Hoe is t met jullie?
     
    Zonnestraal en BB83 vinden dit leuk.
  8. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Zeg dat wel! Ik vind dat ze tijdens de gewone 20wkn echo had moeten zeggen dat ze het niet kon waarnemen omdat ze niet goed bij het hoofdje kwam, punt. En ons niet vol angst en onzekerheid de deur uit moest sturen. Wij gaan in ieder geval niet meer naar dat echobureau terug en straks voor de extra check gewoon weer naar het WKZ. Moet met 32 wkn nog terug om te kijken hoe de placenta er dan voor ligt (of niet). Hadden ze in het WKZ wel gezien, bij het echobureau ook niet/niets over gezegd. Geeft toch te denken... anyway. Alles is goed en daar zijn we heel blij om! :):):)
     
  9. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    @Chriss hier gaat het goed, last van nesteldrang haha.

    Volgende week wordt alles geleverd voor het kamertje en kan mijn man aan de slag. Kan niet wachten :D
     
    BB83 vindt dit leuk.
  10. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Dames! Hows life?
    @Zonnestraal en @BB83 ??

    Ik vandaag termijn echo gehad en ben 13 april uitgerekend ♡
    Het voelt nog zo gek! Wel iets echter omdat we het nu vertellen aan mensen maar alsnog gek!

    Nu is het spannend wat het is! We willen t graag weten. . Of we gaan voor een meisjeskliek of de arme jongen heeft 3 moeders straks ;)
     
    BB83 vindt dit leuk.
  11. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Heeee @Chriss wat leuk dat alles goed gaat en je nu echt een datum hebt! ;) haha een jongetje straks met 3 moeders, ach gossie hahaha :roflmao:

    Hier alles ook okee. Vandaag 24 weken!!! ♡♡ ik maak straks weer een buik foto hoor, groeit goed :rolleyes:
    Afgelopen weekend kwamen de eerste echte spullen binnen (aanschaf via Prenatal mamma mazzeldagen...)
    Kinderwagen, babyfoon, box, boxmatras, aankleedkussen en 2 hoezen voor erop. En ja, natuurlijk de tripp trapp! Gisteravond effe in elkaar gezet. Zoooo leuk al die spulletjes, zooo happy :):):)
    Nog 12 weken werken en dan ga ik alweer met verlof, gaat echt snel nu!!
    En de kinderopvang hebben we geregeld ook, waren allerlei wachtlijsten dus was even spannend. Maar ook zo blij dat we terecht kunnen bij onze 1e keus! Is 5 min lopen bij ons vandaan, en lekker kleinschalig met 25 kindjes in totaal. Ik wilde er zelf eigenlijk al blijven toen we de rondleiding hadden ;) superblij dus!
     
  12. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    Hoi dames,

    Donderdag 27 september zijn wij de trotse ouders geworden van twee prachtige jongens. Veelste vroeg met 27 weken en 2 dagen maar ze maken het naar opstandigheden goed. Ze zijn via een keizersnede ter wereld gekomen. Donderdagochtend met krampen naar het ziekenhuis, 2 cm ontsluiting. Direct weeenremmers, longrijperprik en een zak magnesium. Vliezen waren gelukkig nog in tact en met de jongens ging het ook goed.
    In de middag voelde ik mij heel goed, geen pijnlijke krampen maar wel om het kwartier. Het nam naar ons idee wat af.
    in de middag hebben ze toch in overleg het pessarium verwijderd, ook hierna bleef het rustig. Tijdens deze middag zijn wel alle opties besproken met de artsen mocht de bevalling doorzetten.
    8 uur in de avond kreeg ik ineens om de tien minuten pittige krampen, deze krampen waren nog steeds niets met vergeleken wat ik in de ochtend voelde maar we hebben toch de artsen laten komen. 6 cm ontsluiting, dit betekende dat de bevalling door zette en dat er geen weg meer terug was. Door de ligging van de jongens was een natuurlijke bevalling niet mogelijk en is het een keizersnede geworden. Diezelfde de dag zijn wij dus papa en mama geworden. En ze lieten direct flink van hun horen!
    Geboortegewichten van 980 en 960. Ze hebben ons beide al aan gekeken met hun ogen open en we hebben al kunnen buidelen. Wat ben ik trots op de jongens.
    Bij mij is het zelf allemaal nog niet geland, kan niet geloven dat ze niet meer in mijn buik zitten en dat ik gewoon bevallen ben. We zitten echt in de overlevingsmodus.
    Het wordt een spannende zware tijd.
    Ik hoop jullie af en toe te kunnen voorzien van een update.

    Liefs
     
  13. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ohhh lieverd, lees het met tranen in mijn ogen van blijdschap en medeleven dat het ook onzettend spannend moet zijn voor jullie! Maar om te beginnen: super super gefeliciteerd met jullie 2 jongens!!! Kan me voorstellen dat je nog in shock bent en nog niet helemaal beseft dat ze er al zijn. Gelukkig zijn jullie in goede handen in het ziekenhuis en ook deze allerkleinsten worden groot;)
    Heel veel liefde voor jullie en ook succes de komende tijd. Jullie kunnen dit Xjes
     
  14. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw

    Mijn hemel!!! Wat zijn ze vroeg!!!! Maar onwijs gefeliciteerd!!!! Wat leuk 2 jongens!!!!♡♡♡♡♡♡♡
    Echt ik ben ook een beetje in shock gewoon, moet je nagaan wat jullie zijn! Echt zo enorm vroeg! Gelukkig wel over de 24weken en gelukkig doen ze t goed!!

    Ben mega benieuwd naar de namen maar snap dat je die hier niet zet dus misschien even in een privé berichtje?? ;)

    Lieve schat geniet van je mannetjes!!♡♡♡
     
  15. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Heee @Zonnestraal hoe is het daar? Hopelijk heb je ergens tijd om een update te delen hier, en hooo dat alles goed gaat met jou en de twins!!! ♡

    @Chriss ook alles wel?

    Hier zeker en was gisteren alweer 26 weken. Nog 9.5 week werke en dan met verlof!! X
     

    Bijgevoegde bestanden:

  16. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oooooh sorry dames voor mijn plotselinge afwezigheid. Ik was zo in shock na de mededeling dat we toch maar aan ivf moesten gaan denken.
    Onderzoeken van vriend en mij en gesprekken later en vakantie tussendoor, ben je zo weken verder.
    Ik vond het stiekem eigenlijk wel lekker zo zonder zp :oops:
    En ik heb me volop gefocust op mijn gezin en de nieuwe ronde! Lang verhaal kort: ophogen met gonal f naar 200 eenheden en kijken wat het met mij gaat doen. Veel follies dan ivf, toch een of twee? Dan op de gewone tour.
    Dus ik vol goede moed begonnen met prikken op cd 3. Ik wist in m’n achterhoofd dat mijn waardes( amh en fsh) goed zijn en dat zaad van man ook top was. Go!!!
    En hop op cd 10 een grote van 16mm. Dit wordt m!!!!
    Wachtweken waren slopend. Gedurende tweede wachtweek bleef ik heldere dromen hebben, was ik elke ochtend achterlijk vroeg wakker, veel plassen en kreeg ik zowaar een jeugdpuistje :eek:
    Dat was de reden om te testen. En Yes ik ben zwanger!! :D
    Zo spannend en bijzonder om dit nog een keer te mogen meemaken. Zo onwerkelijk!
    14 november eerste echo en als die goed is, mag iedereen het weten. Ik ben nog pril zwanger hoor. 4,1. Kan nog vanalles gebeuren natuurlijk. Maar daar gaan we even niet van uit. 28 juni ben ik uitgerekend. Maar door de geplande ks die zeker gaat komen zal het ongeveer 17,18 of 19 juni geboren worden :D wat een vooruitzicht :p

    Nou bij jullie zijn er ook intussen veel gebeurd.
    Tweeling geboren :) van harte gefeliciteerd @Zonnestraal . Ik hoop dat je boys goed gaan groeien! Ze zijn in goede handen en door alle liefde die zij ontvangen gaat het zeker goed komen!

    @Chriss jij wildebras :p jij kan ook zo gek doen betreft wel of geen jongen/meisje, namen bedenken etc :roflmao:
    Ik ook hoor. Ik denk aangezien ik dezelfde klachten heb een meisje maar voor de goede balans binnen ons gezin hoop ik op een jongen.

    @BB83 jemig jij al ruim over de helft! En je buik groeit mooi!!! Benieuwd naar de spulletjes die je gekocht hebt. En Ooh wat was het voor jullie vakantie ff schrikken met de echo. Wat een prutsers!!

    Nou girls, ik ga even een mooie banner uitzoeken want deze kan niet meer:roflmao:
    Ik ben blij dat ik terug ben. Sorry nogmaals
     
    BB83 vindt dit leuk.
  17. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Heey hoe gaat het met jullie? @Chriss heb jij je geslachtsbepaling echo al gehad?

    @Zonnestraal, hoe doen je boys het?

    Hier gaat het wel, al vind ik de tijd erg langzaam gaan tot aan de echo ;)
    Misschien moeten we ergens anders een topic openen waar we verder kunnen kletsen? X
     
    BB83 vindt dit leuk.
  18. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    Hallo allemaal,

    Lang geleden dat ik hier wat heb geplaatst. Er is een hoop gebeurd.

    3 weken geleden hebben wij afscheid moeten nemen van 1 van onze zoontjes.
    S. is 4 weken oud geworden en rustig in slaap gevallen op papa zijn borst.
    Hij heeft gevochten als een leeuw tot het eind. Ik kan het momenteel niet aan om het hele verhaal te vertellen.
    Zijn kleine broertje doet het goed, hij is de reden dat we door moeten en dat doen we nu dus ook. Maar het maakt de pijn en het gemis om S. niet minder.

    Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat en mag blijven gaan. Xxx
     
  19. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Heyy wat een ontzettend verdrietig en vreselijk nieuws!! Ik wens jullie de komende tijd heel veel sterkte met dit verschrikkelijke verlies, ik heb er geen woorden voor....
     
  20. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Lieve zonnestraal, wat afschuwelijk :( heb er geen woorden voor..
    Het begon sowieso voor jullie als een emotionele rollercoaster; plotsklaps werden jullie ouders van de oh zo jonge boys..
    Vanaf dat moment hebben jullie continue verzorgd, liefde gegeven, alles gedaan wat het beste is geweest voor de mannen! En nu ook!!! Jullie andere kleintje heeft jullie harder nodig..
    Wat een gemis...meis. Heel veel sterkte en kracht de komende periode. Knuff
     

Deel Deze Pagina