Gonal-F starten april . .wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Chriss, 7 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chriss

    Chriss Fanatiek lid

    27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Een brok in mn keel. . .Ik kan niet bevatten wat je schrijft. Wat moet jij/jullie door een hel gaan !
    Er zijn geen woorden. . Niets dekt de lading van je bericht.

    Heel veel sterkte lieve meis, je bent nog steeds mama van 2 boys, alleen van 1 als beschermengeltje nu ♡
     
  2. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ohneee, @Zonnestraal toch! ik schrok me net rot toen ik het las!! Kan me voorstellen dat dan een update op zp niet is waar je meteen aan denkt. Wens jullie veel sterkte en heel veel voorspoed voor de kleine die hopelijk bij jullie mag blijven. Ik brand 2 kaarsjes voor jullie twin boys, want dat zullen ze altijd blijven ♡

    @Waterlelie81 ik had het bericht wel gelezen maar niet geregistreerd ofzo (babybrein toch pfff haha), super van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! 1e echo is dus al geweest? En het nieuws ook al gedeeld nu??

    Hier alle grote dingen al zover klaar, en staat de babykamer dus. Nu nog wel een plankje en lampje en dan de rest aankleden. Mijn meest leuke aanschaf onlangs is een speen met glow-in-the-dark :D handig in het donker te lokaliseren dacht ik... ;)
     
    Waterlelie81 vindt dit leuk.
  3. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Inmiddels twee echo’s verder! Dolgelukkig zijn wij :) 28 nov afspraak bij de gyn omdat ik sowieso op medisch indicatie in het ziekenhuis miet bevallen dmv keizersnede. familie, goede vrienden en collega’s zijn op de hoogte van ons kleine druif in buik ;)
    Behalve Facebook en instagram, daar echt ik tot we de nipt test gedaan hebben.
    Bij jou schiet het al aardig op! Lekkers dat alles op een paar puntjes na dan, klaar is bij jullie! Laat je tzt een foroithe zien??

    @Chriss rete benieuwd of jullie een jongen of meisje krijgen :)
     
  4. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik zie veel foutjes in tekst, nieuwe telefoon
     
  5. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Haha kan gebeuren ;)
    Zal een fotootje delen ja!

    En jij. Voel je je verder goed?
     
  6. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik was in het begin erg misselijk wat ik totaal niet herken van de vorige zwangerschappen. Ging een wereld voor mij open..blehh maar het gaat nu veel beter! Ik kan zo de hele dag door eten en slapen ;)
    Alleen ben ik nu beetje zwaar over de zeik omdat ik gisteren twee tosti’s met salami heb gegeten en volgens app mag dat niet! Kom ik net achter..:eek:
     
  7. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Meiden hoe gaat het? @BB83, @Chriss @Blondie685
    En vooral @Zonnestraal...ik moet veel aan je denken ( ook al ken ik je niet:)), leef zo intens met jullie mee.

    Hier 12 weken woeiiiiii...blij joh :D
    Gisteren me ook gelijk laten prikken voor de nipt test, en daar krijg ik na Kerst telefonisch de uitslag van. 3 januari de geslachtsbepalings echo in het vooruitzicht, zo spannend :)
     
    BB83 vindt dit leuk.
  8. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Heee @Waterlelie81 Wat fijn die eerste 12 weken zitten er alweer op! :) dan nog even een goede NIPT en kun je mooi je tweede trimester in! Die tosti met salami is echt geen ramp hoor trouwens. Heb gewoon salami en hammetjes gegeten deze zwangerschap . Alleen geen rauwe ham dus... En de salami us verwarmd op tosti of pizza En de bacteriën dus dood ;)

    Ik ben ook benieuwd hoe het met de andere dames is... !

    Hier in de 34e week, bolle buik dus (zie foto). Nog 1 week werken en dan verlof, joehoe!! maar gaat heel goed, fiets nog naar mijn werk, ga 2x per week sporten en geen klachten behalve dikke enkels zo af en toe. Denk dat in de winter zo ver zwanger zijn, fijner is dan in die hete afgelopen zomer. Babykamer is goed als klaar en de geboortekaartjes ontwerpen ook; we weten niet of het een jongen of meisje is dus heb 2 versies mogen maken. Proefdrukken waren deze week binnen gekomen. Allemaal leuk dus!!

    Fijn weekend in ieder geval gewenst voor jullie. X
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Blondie685 vindt dit leuk.
  9. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Jeetje gaat snel zeg! Hier gaat het niet zo heel goed, inmiddels in ronde 6 en nog maar 1 goede ronde gehad met een eisprong, maar dat werd helaas een biochemische zwangerschap. De rest vd rondes alleen maar overstimulatie gehad. Nu bezig met een combi menopur en gonal f de eerste dagen 75 menopur en 25 gonal f gespoten en sinds gisteren alleen 75 menopur. Morgen weer terug voor een fm. We hopen maar het beste ervan en anders ga ik over op ivf.
     
  10. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    Lieve allemaal,

    Weer even een klein berichtje.
    Mijn lieve zoontje K. mocht na 11 weken zh 14 december mee naar huis en doet het heel goed.
    Voor mij is thuis de confrontatie wel extra hard. Het besef dat S. niet/nooit naast zijn broertje in de box zal spelen. Of dat ik ze nooit samen in mijn armen zal hebben maakt mij heel verdrietig.
    Gelukkig heb ik mijn lichtpuntje K. en daar halen wij heel veel kracht en liefde uit.

    We hebben nog een lange weg te gaan van vreugde en verdriet maar we moeten door.

    Ik wens jullie allemaal heel mooi gezond en zwanger 2019 toe.

    Xxx
     
  11. Blondie685

    Blondie685 Fanatiek lid

    11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Hey,

    Wat fijn dat hij mee naar huis mocht en dat het goed met hem gaat. Het is echt een ongelofelijke nachtmerrie waarin jullie in terecht zijn gekomen en wat zal het veel pijn doen en dat zal voorlopig wel zo blijven. Ik kan alleen maar zeggen dat ik jullie de komende jaren heel veel sterkte wens en dat jullie het een plekje kunnen gaan geven wanneer jullie eraan toe zijn. En geniet ook van jullie mannetje die nog wel bij jullie is. Hij zal jullie door het verdriet heen slepen. Dikke knuf!
     
  12. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Hee lieve @Zonnestraal fijn dat je een update hier deelt en wat goed dat jullie met je kleintje nu thuis zijn. Kan me de confrontatie wel voorstellen, van alles had je (denk ik) 2 in huis en voel je die leegte extra goed als je dat zo ziet. Jullie hebben gelukkig veel steun aan elkaar en komen hier vast doorheen samen, ♡
    Fijne tijd gewenst, ondanks alles! X
     

Deel Deze Pagina