Gonal-F starten april . .wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Chriss, 7 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ik ben zoooooooooooooooo blij !!!!!! Daarnet de eerste druppels gespot !!! Hoera hoera hoera !!
    Dus ik had een vriendin aan de lijn, zegt die, moet je dan niet even bellen daarvoor ? Dus ik zo nee joh. Maar weet je dat ga ik toch maar even doen .
    Dus ik bellen naar de gyn en het vragen. . .ja hoor mevrouw dat kan wel, als u dat gewoon even tijdens uw gesprek zegt maken ze die echo wel. Maar die spuiten wordt dan lastig want we moeten het voor 11 uur bestellen om 2 dagen later hebben en u heeft pas smiddags een afspraak en dan red u het niet . Want dan is het weekend en doen ze het niet. . En ik kan ook nu niet bestellen want u heeft nog geen dossier bij ons (wel van de vorige 2 kids maar die zijn al afgesloten. . moest ook nieuwe verwijzing hebben).
    Oftewel nu is ze in overleg met de gyn. . .ik hoop hoop hoop dat ze een oplossing hebben om wel de spuiten te bestellen zodat ik gewoon kan beginnen donderdag. Of ze starten alvast een dossier op zonder mij te zien of weet ik het wat. Word nu zo terug gebeld. . .
    Ik was aan het stuiteren van blijdschap maar nu is het weer even getemperd. . .

@Blondie685 Helemaal niet bang voor zijn !! Is jouw lijf, jouw beslissing !!

@BB83 Voelt het weer fijn dat verplichte klussen?? ;)

@Zonnestraal Spannend dat ophogen en ben benieuwd wat er morgen te zien is !!

2. Zonnestraal

Zonnestraal Bekend lid

5 dec 2017
    593
    450
    63
    Vrouw
    @Chriss nou heb je al een telefoontje terug gehad?

@Blondie685 je bent vrij in je eigen keuzes:thumup: jij voelt je nou eenmaal beter bij die ander.

Ik ben nu wel een klein tikkeltje ongeduldig, hoop zo dat ik morgen de ovitrelle mag zetten.

3. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    #103 BB83, 27 mrt 2018
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2018
    @Chriss haha dat verplichte klussen lukt wel hoor, dus dat komt wel goed. Wel irritant dat je een nieuwe verwijzing nodig hebt? Ik dacht dat je al in dit traject de intake alleen had kunnen plannen obv een doorverwijzing? Hebben ze intussen nog wat kunnen doen met spuiten in bestelling enz?

@Zonnestraal ik duim voor je dat het goed nieuws is morgen!! Hoeveelste cyclus zit je nu?

4. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Nou, lekker moeilijk laten doen en links laten liggen. Jouw lichaam, jouw gevoel en jouw keuze! Succes met afbellen.

5. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    @Chriss vertel!! Heb je al iets gehoord, ik hoop het zo voor je!

@Zonnestraal ik duim voor je!

Ik ga morgen afbellen

6. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Jaaaaaaa de spuiten zijn besteld!!!
    Wat een geluk!! Apotheek belde dat ze donderdag klaar liggen!

Alleen het zet nirt heel erg door...bij de eerste druppels had ik zoiets whoop whoop maar het is niet veel haha. Ach pech dan hoor...op dag 2 een echo is ooi wel prima ;) als er een cyste is dan moet hij wel te zien zijn en sommige ziekenhuizen doen niet eens aan uitgangsechos!

BB83 vindt dit leuk.
  7. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Duim zo met je mee maar het is zo gevaarlijk al die hoop...kan ook teleurstelling geven. Maar ja hoop is ook goed om te hebben (positief zijn)

8. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Super!!! Weer fijn zo'n 'mini-doorbraak' weer een stapje dichterbij. X

9. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Oke...gevalletje te enthousiast:(
    Er is niets meer te bekennen...gister wel een beetje maar nu dus nirt meer :(
    Hoop met heel mn hart dat ik vandaag nog iets ga zien maar anders is het toch helaas. 1 voordeel de spuiten heb ik dan alvast binnen dus dat scheelt. . (Gaat soms nog wel eens fout met bestellen etc en moet ik naar ziekenhuis een half uur verder dus prima. . Glas is halfvol..)

10. Zonnestraal

Zonnestraal Bekend lid

5 dec 2017
    593
    450
    63
    Vrouw
    @Chriss juist positief blijven! Spuiten heb je in elk geval dus mocht het op gang komen kan je gelijk aan de slag.

@BB83 ik zit nu op dag 17.

Nou net een fm gehad, geen verandering die van 14 mm was niet eens te vinden. Wel veel van 12 mm.
    Kop omhoog en schouders eronder en afleiding zoeken op het werk vandaag.
    Vanmiddag moet ik bellen om te kijken of mijn dosis omhoog moet.
    Vrijdag sowieso terug voor een fm.

11. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Oe dat is inderdaad even jammer dan!

Nee ik moet dan sowieso terug voor een echo voor ik mag gaan spuiten. En aangezien ik onregelmatig werk en veel in het buitenland ben is dat zeer lastig...

12. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Hmm het zit jullie nog even niet mee dames o_O

@Chriss morgen heb je toch sowieso de afspraak staan? Ben benieuwd hoe en wat het verder gaat worden. Tich irritant als de ongi niet doorzet he.

@Zonnestraal had je een eerdere ronde met spuiten al gehad? Ben het even kwijt of je nu nog op zoek moest naar de juiste dosis of niet? Zie in je handtekening ronde 8, dus kan blijkbaar ook dat je hoeveelheid eenheden per ronde anders is?

@Blondie685 hoe is het gegaan met afbellen?

13. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ja @Blondie685 viel het mee?

@BB83 ja mega irritant...eerste teleurstelling van deze journey ;) maar indd morgen afspraak en ga nu voor de pillen...wek maar op die zooi. Of even een echo maar weet niet of ze dat wil doen. .

BB83 vindt dit leuk.
  14. Zonnestraal

Zonnestraal Bekend lid

5 dec 2017
    593
    450
    63
    Vrouw
    @Chriss wat bale zeg! Nou hopelijk komt je menstruatie snel op gang en ben je nog in Nederland.

@BB83 ronde 4 met spuiten en met elke ronde is het goochelen met de hoeveelheden. Begin laag maar eindig elke keer toch weer met hogere dosis. Vorige ronde ben ik 23 dagen aan het spuiten geweest.

@Blondie685 ja is gelukt?

@Chriss en @Blondie685 lieten ze jullie ook altijd zo lang op een lage dosis? Of begonnen jullie gelijk al hoger?

15. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ik moet zeggen dat ze mij ook graag op lage doses hielden omdat ze bang waren voor overstimulatie. Helemaal als je al een paar kleintjes heb zitten..zou zonde zijn die ronde weg te gooien zeiden ze dan. Op een gegeven moment heb ik wel gevraagd of ik aub hoger mocht . . (Ik had 5dagen 112,5 En dan door met 75...maar dat werkte dus niet of heeeeeel langzaam) daarna dus 112,5 doorspuiten tot eerste echo op cd 10 of 11.

16. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Owh echt shit is dat het zo'n gezoek is naar de juiste dosering zeg! Wat een onzekerheid ook weer daardoor... dan heb ik echt geluk dat het bij mij al meteen zo voortvarend ging.

Heb nu wel weer een twijfel of mijn ei gesprongen is. Voel me nl nog niet echt zo. Weten jullie of dat überhaupt kan, dat na ovitrelle je ei toch niet springt?

17. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    @Chriss en? Toch een echo gehad en moet je aan de pillen voor op te wekken?

18. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Jaaaaaa toch een echo ! Ik moet inderdaad pillen om het op te wekken dupathoron (zoiets) . . Vorige keer provera. Iemand ervaring met deze pillen? Wanneer ongesteld na die pillen (moet ze 7 dagen)
    Het beste nieuws is dat ik geen uitgangsecho hoef! Als ik ongesteld ben dan mag ik op dag 3 gaan spuiten. Dan op dag 10 een echo . .

Ik denk dat je ei altijd springt na ovitrelle.. die dosering is zo hoog:)

BB83 en Zonnestraal vinden dit leuk.
  19. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    @Zonnestraal ik begon altijd laag maar mocht wel ophogen want ze groeiden langzaam, eindigde twee keer op 150ie. Meer ervaring heb ik niet omdat het de tweede ronde raak was, toen had ik ook maar 1 groot ei, de eerste ronde gingen er drie groeien dus heb ik denk ik iets te vroeg de pregnyl moeten zetten had daarna ook een cyste.

@ all nog niet afgebeld , zo druk geweest en op mijn werk kan ik niet echt rustig even bellen. Volgende week ga ik het echt doen. Wel al alle vragenlijsten ingevuld voor de intake, nu alleen nog een verwijsbrief van mijn man erbij en kan alles doorgestuurd worden. Nog vier weken te gaan.

20. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    @Chriss ja Duphaston, die kreeg ik ook iedere keer. Volgens mij werd ik na twee dagen ongesteld na het slikken

Deel Deze Pagina