Hoi allemaal, Ik heb nogal wat een gezeik met mn lijf en hormonen gehad. Normaal heb ik gemiddeld een cyclus van 22 a 23 dagen(heb al mn natuurlijke cyclussen erbij gepakt en het gemiddelde genomen ) Maar nu heb ik dus een ruim half jaar veel rommel gebruikt (Progsteron, Clomid, Pregnyl, Puregon, Decapeptyl, Lucrin en Primolut). Na weer gezeik met mn lijf heb ik op 1 november de laatste shot Puregon en Decapeptyl gespoten en werd ik dinsdag 3 of woensdag 4 november ongi. Vandaag zit ik alweer op CD 21 of 22 (weet niet precies welke dag ik als 1e dagen moest rekenen deze maand). Ik heb enkele dagen terug een klein beetje (echt heeeel weinig) bloedverlies gehad, en hoopte dat mn ongi zo zou komen, maar valse hoop dus gehad, want nu is het alweer enkele dagen rustig. Ik moet uiterlijk 30 november ongesteld gaan worden want anders moet ik tot januari wachten voor een nieuwe IVF-poging ivm winterstop ziekenhuis. Mijn vraag aan jullie: Hoe lang is jullie cyclus meestal na een IVF-poging? Is ie langer of korter? Ik weet dat elk lijf anders is, maar ben wel nieuwsgierig!
Mijn cyclus zal zo ongeveer 48 dagen duren dit keer. Hiervoor had ik een tijdje cyclussen van 32 dagen. Daarvoor had ik heel onregematige cyclussen. Dus mijn cyclus is wel iets sneller ontregeld dan de gemiddelde cyclus.
Zelf was ik altijd maar een klein beetje ontregelt na een behandeling maar weet dat het soms bij de konijnen af is...zo idioot als sommige reageren na een behandeling met hormonen. Succes!
he meis, Ik heb altijd een cyclus van 30 dagen, na mijn IVF en ICSI behandelingen was dat ineens 34 dagen......dus ietsje langer dan normaal. Succes, ik hoop dat je op tijd ongi wordt zodat je snel weer verder kunt met de behandelingen. xxx Maaike
Ik heb ook niet super regelmatige cyclussen, meestal tussen de 29 en 34 tot 36 dagen. Nu was het na de 1e mislukte icsi poging 36 dagen. Voor deze poging waren de cylussen 29 - 32 - 31 dagen dus na de icsi ietsjes langer. Had trouwens bij het mislukken van de poging een hele zware heftige ongi en de vorige keer ook weer! Vooral de eerste 3 dagen vond ik het een veel zwaardere menstruatie dan anders (en heb altijd al wel een week lang drama, nu dus helemaal) Voor ons begon op 30 oktober de winterstop en ik zat op het randje of ik het zou redden (bij cyclus van 29 dagen nog wel) Maar helaas dus ook niet gelukt. Ik hoop dat jij wel meer succes hebt!