Hallo allemaal zijn er hier mensen die ervaringen hebben met kid-traject in het kid centrum amsterdam ? Wij hebben 2 x een icsi traject gevolgd helaas haden we beide keren geen bevruchtingen nu hebben wij ons aangemeld bij het kid centrum amsterdam en was benieuwd hoe lang de wachttijden zijn en hoe het daar in zijn werking gaat groetjes energy
Hier geen ervaring met Amsterdam. Maar wel met kid. Kom anders eens kijken in ons topic: Geen enkele zaadcel gevonden.
Wel mama geworden van de jongste zoon van ons via KID, maar via Gent. Korte wachttijd, en anoniem zaad.
Wij weten sinds maandag ook dat wij met kid verder moeten gaan. En in heel nederland blijkt een wachtlijst te zijn van ongeveer 1.5 tot 2 jaar tenzij je zelf met een bekende donor komt dan ongeveer 6 maanden. Wij gaan nou ook naar Gent daar is geen wachtlijst plus anonieme donoren, maar dat is maar net wat je zelf wilt.
Ik heb gebeld en de wachtlijst is 3 maanden dus valt me mee en anoniem in Nederland is niet meer zoals vroeger als je kindje 16 is heeft t het recht te weten wie zijn vader is wat ik niet erg vind en videlsje heel veel succes xxx