Gonal f vrijdag pick up herkennen jullie dit..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Stephani27, 29 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephani27

Stephani27 Niet meer actief

Hoi, zoals de titel zegt..
    Ik zit nu precies een week aan gonal f en sinds zaterdag kom even niet opde naam.. eisprong remmer.
    Heb vandaag controle gehad aantal grote zitten er al tussen ook nog veel kleintjes. Woensdag opnieuw controle en vrijdag pick up.

Sinds donderdag al gevoelige eierstokken maar vandaag ervaar ik er wel hinder van voel het harder en harder.. hoop dat het snel vrijdag is want het wordt er niet leuker op (gelukkig verder tot heden geen andere bijwerkingen)
    Kent iemand dit gevoel vd eierstokken ook uit ervaring?

2. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik had dit idd ook, bij mij waren er 18 eitjes weg gehaald, 15 bevrucht, mn jongste dochter en zoon zijn uit die cryo's ontstaan, zijn er nu nog 11 over :)
    Hopelijk is t gauw tijd voor de punctie! Ik kon amper lopen de laatste dagen..

Stephani27 vindt dit leuk.
  3. 2jongensmama

2jongensmama Fanatiek lid

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    Ja herkenbaar, bij elke punctie eigenlijk wel dat gevoel ervaren. En hele wisselende aantal geprikt. Zeker de 2/3 dagen voor de punctie was m'n buik echt pijnlijk, hard en kon ik bijna niks verdragen op m'n buik qua broeken enzo.

Veel succes vrijdag!!

4. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.889
    4.161
    113
    Vrouw
    Jup, had het al na 4 dagen Ovaleap (Gonal-f), ik had maar 7 eicellen en ik kon op het laatst niet meer comfortabel een spijkerbroek aan. Kwam gedurende het spuiten 1.5 kilo aan en ben was die na de punctie ook binnen een paar dagen weer kwijt. Waarschijnlijk ook allemaal vocht enzo.

Eisprongremmer, toevallig Decapeptyl?

5. Stephani27

Ja het is inderdaad "normaal" ook zeker gezien de vele eitjes bij mij want die heb ik wel veel.. kleine en grote maar ook best wat kleine. Wss vrijdag ten laatste pick up.

Grote kans dat ik geen ovitrille krijg en ik geen verse terug plaatsing krijt gezien misschien overstimulatie.

Op welke dag van cyclus krijg je dan de terug plaatsing?

Ik vind dat wel spannend dat het geen verse terug plaatsing gaat zijn maar uit de vriezer.... maar afwachten of het al zover komt ik duim echt dat er genoeg embryo's in de vriezer zullen gaan zodat ik niet meteen terug een pick up moet krijgen en vanaf 0 begin.

6. Stephani27

Nee ulgratan of zo ik kom er even niet op en ben niet thuis. Hihi thx voor je antwoord vind ik fijn.

7. Lindawen79

Lindawen79 Bekend lid

9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Zeer herkenbaar...kon ook echt geen inwendige echo meer verdragen. Deed zo'n pijn. 1 eierstok lag ook nog wat verstopt. Maar na de punctie ging het vlak daarna al beter. Veel succes!!

Deel Deze Pagina