Dames, ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. In welk ziekenhuis zijn jullie onder behandeling en hoe bevalt dit? Wat zijn de voor en nadelen? Alvast bedankt voor jullie reacties. Groetjes Madam
Ik ben heel blij met Zwolle! Leuk team, zorgzaam en nemen de tijd voor je. Mocht je een behandeling moeten ondergaan, kan dit van begin tot eind in dit ziekenhuis. Zelf ben ik ook in Hengelo (OV.) geweest, hier stond ik alweer buiten voordat ik een vraag kon stellen. Daarnaast konden de behandelingen daar niet plaats vinden en moest je voor bepaalde onderdelen naar een ander ziekenhuis. Zwolle was echt een verademing! Succes!
Gelderse Vallei heeft ons alleen maar ellende gebracht. Meerdere fouten gemaakt die nooit gemaakt hadden hoeven en mogen worden. Nooit maar dan ook nooit meer GV voor ons op het gebied van gynaecologie!!!
Hengelo is heel afhankelijk van de arts die je begeleidt. Ik ben van arts gewisseld en super blij mee. Kan alles bespreken en ze heeft veel tijd voor je. Nadeel is dat het daardoor nog wel eens uitloopt maar voelt perfect. Ook is het een aparte kliniek en dus komt iedereen voor hetzelfde, geen zwangere buiken en nagenoeg geen witte jassen. Mocht je daar naartoe gaan pb maar, dan geef ik je de naam. In Zwolle komen we nu voor de ivf en bij de eerste keer hebben ze zich niet voorgesteld, ging het heel klinisch en voelde het helemaal niet persoonlijk, maar dat kan komen omdat het zaterdagmiddag was en ze die dag extreem veel terugplaatsingen hadden.