16 mm pregnyl

Discussion in 'MMM clubs' started by Ishax, May 5, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ishax

Ishax Lid

Oct 3, 2014
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames
    16mm en pregnyl
    Ik moet van mijn gynaecoloog morgen de pregnyl zetten maar kan dat met 16 mm? Eigenlijk 15,9 mm ik heb ook geen gonal f meer gespoten omdat ik voor vandaag niks meer in huis, had wat ik dus ook had aangegeven aan de gynaecoloog ... ben bezig met de oi

Groetjes,
    Isha

2. Theprinces

Theprinces Actief lid

Jun 17, 2013
    238
    91
    28
    Female
    #2 Theprinces, May 5, 2015
    Last edited: May 5, 2015
    Ik heb ook de spuit gezet bij ongeveer 16 mm en ben nu zwanger, eitje groeit nog door na pregnyl, maar moet eerlijk zeggen ik vond het ook raar zo vroeg pregnyl.
    Ik hoor vaak vanaf 18 mm maar in mijn ziekenhuis doen ze vanaf 16 mm. Oja ik heb ook oi gedaan en de dag voor pregnyl moest ik nog wel gonal f spuiten, waarom heeft d e gyn je niet een nieuwe recept gegeven voor gonal f?

3. Ishax

Ishax Lid

Oct 3, 2014
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo raar.. ook al heb ik de laatste dag de gonal f niet gebruikt?

4. Theprinces

Theprinces Actief lid

Jun 17, 2013
    238
    91
    28
    Female
    Ik spuit nog wel de dag voor pregnyl gonal f.... vind het apart dat je gyn niks erover zegt.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,000
    15,618
    113
    Nabij Utrecht
    Zoals ik ook in je andere topic schreef is je eitje echt wel doorgegroeid. Dat stopt echt niet zomaar (ook al heb je gisteren geen gonal gespoten).
    Je eitje zal vandaag voor de pregnyl zo'n 17-18 mm zijn.
    Door de pregnyl krijgt het nog een groeispurt en zal hij rond de 20 mm zijn als hij springt.
    Dat is allemaal heel normaal.

Ik snap dus ook niet wat je hier raar aan vindt en waarom je nog een topic hierover opent terwijl je in je andere topic al antwoorden had gekregen.

6. Manonmama

Manonmama Actief lid

Apr 17, 2015
    136
    0
    0
    Wat een

7. Manonmama

Manonmama Actief lid

Apr 17, 2015
    136
    0
    0
    Wat een ontzettend onaardige reactie. Als ze er onzeker over is, mag zij de vraag in een nieuw topic stellen en zo onder de aandacht van anderen brengen. Zie het als een second opinion.

8. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Ben t eigenlijk met je eens.

Onzeker prima maar 2 onderwerpen openen is ook iets wat overdreven :)

9. Manonmama

Manonmama Actief lid

Apr 17, 2015
    136
    0
    0
    Das ook gek... Als je kijkt naar alle berichten van isha dan zie je dat haar laatste post (dit topic uitgezonderd) van februari is... Of bedoelen jullie via een andere site?

10. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Nee stond ook in vruchtbaarheids behandelingen met dezelfde vraag, vandaar, en daar was haar antwoord al van een aantal dames.

Zal me verder nergens mee bemoeien ☺️

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,000
    15,618
    113
    Nabij Utrecht
    Is niet onaardig bedoeld, maar bij vruchtbaarheid stelde ze dezelfde vraag en kreeg meerdere reacties van verschillende dames.
    Hier stelt ze dezelfde vraag nogmaals waarbij ze dus weer dezelfde antwoorden krijgt (ook wederom een duidelijke uitleg van mij).
    Dubbel posten mag niet op dit forum, hoe onzeker je ook bent.
    En ze had al meerdere duidelijke antwoorden gehad vandaar dat ik het vreemd vind dat ze een dag later dezelfde vraag nogmaals stelt in een ander gedeelte van het forum.
    Als onze eerdere antwoorden niet duidelijk waren, had ze dat even moeten aangeven, dan hadden we haar zeer zeker geholpen het nog duidelijker proberen uit te leggen.
    Omdat ze het nu hier weer vraagt, voelt het voor mij raar, waarom heb ik dan mijn uitleg gegeven in dat andere topic als ts er geen geloof in heeft.

Snappie ;)

Share This Page