Hoi allemaal Na een afgebroken iui poging in september wegens te heftige reactie op gonalf 75 eh (6 folikels)ben ik gisteren gestart met een lagere dosis Deze ronde ga ik 37,5 spuiten Wie heeft nog meer deze dosis gespoten en hoe reageerde jij daarop? Bedankt ben benieuwd naar ervaringen Hoeveel folikels enz
Ik heb hem de laatste poging gebruikt omdat ik bijna 3 follikels had van 75 en ik wilde DOOR en niet afbreken . Ik had bij 37,5 netjes 1 follikel en daar was ik blij mee, maar als jij bij 75 6 follikels hebt zal je er nu wel meer dan 1 hebben denk ik... Succes!
Maandag cd10 fm1 De vorige keer had ik op dag 7 al 3 van 10mm Ben benieuwd ga toch niet vanuit dat het er nu weer 3 of 4 worden...
Spannend, hopelijk nu maar 1 of 2 eitjes Ik reageer te heftig op fostimon, steeds 2 eitjes en nog een paar van 15mm rond de eisprong. Waardoor ik steeds cysten over hield. Deze cyclus moeten we afwachten of aan de provera en daarna ga ik ook Gonal-F spuiten. Hopelijk reageer ik daar beter op. De dosering die ik moet gaan spuiten, weet ik nog niet.
Heb nu 6 dagen gespoten en ervaar zeurend gevoel en steekjes in beide eierstokken morgen de eerste folikelmeting Benieuwd of er meer mensen dit ervaren