Hey meiden, Ik maak me zorgen en wil even iets vragen. Hebben jullie ooit wel eens voor de eisprong GEEN vruchtbaarheidsslijm (dat doorzichtige draderige) gehad maar WEL een eisprong? De paar keer dat ik dichtbij de eisprong zat, (slechts 1 keer met een goede eicel; de rest waren lege blaasjes) had ik dat slijm maar nu niet dus ik maak me zorgen. Vandaag moet ik pregnyl spuiten want gisterochtend was m'n follikel 16. Ik weet niet of het wel kan lukken deze ronde zonder dat slijm. Heb ik toch geen goed eicel/is het te vroeg/komen de zaadcellen nu in moeilijkheden? Wat denken jullie?
Hier was het slijm ook niet altijd duidelijk aanwezig. Maar tijdens de IUI-behandelingen bleek dat het wel binnen in mijn lichaam rond de baarmoedermond zat. Dus je hoeft er zelf niet altijd wat van te merken. Vruchtbaar slijm heb je over het algemeen als je tijdens of vlak voor de eisprong zit. Als je vanavond Pregnyl moet spuiten, heb je pas overmorgen je eisprong. Dus het kan nog komen.
Hey meid, Net je dagboek van het hormoonpompje gelezen, heftig zeg! Even een hart onder de riem, bij mij deze ronde (ondanks 3 follikels) wederom geen vruchtbaar slijm, en toch zwanger geworden op de gewone manier! ik duim voor je