Hoi allemaal, Ik zal me even voorstellen, ik ben Sabine 27 jaar en kom uit Almere. Rond eind december ben ik met de pil gestopt. Ben nieuwsgierig hoelang het gaat duren omdat ik al de pil slik vanaf mijn 14e. Het lijkt me erg leuk om ervaringen te delen met (aanstaande) moeders op deze site!
Sterkte met wachten Pindakoek! Mijn eerste cyclus sloeg mn lichaam over.. dus was toen 2 maanden lang niet ongesteld geworden. Ik hoop dat jij wel eerder ongesteld wordt, dan heb je tenminste zekerheid. Veel plezier hier!!
hoi ik ben ook nieuw hier. bij mijn eerste zwangerschap was ik na het stoppen met de pil al binnen 3 maanden zwanger en nu bij een tweede duurt het al anderhalf jaar. heb wel tussendoor een miskraam gehad.
Bedankt Corina! Ik ben al ongesteld geweest na het stoppen met de pil. Het kwam precies op tijd zoals het ook met de pil was. Morgen moet ik zoals je ziet eigenlijk ongesteld worden, alleen heb ik nu erge last van mijn borsten, pijn in mijn onderrug..soort zeurderig gevoel in mijn onderbuik..voelt anders aan dan ongesteld worden. Ik ga morgen test halen als ik nog niet ongesteld ben. Vervelend dat je een miskraam hebt gehad Aapje..lijkt me echt verschrikkelijk
oh spannend hoor dat je morgen een test gaat doen. ik moet zeggen ik was nog nooit zo blij geweest om een blauw kruisje te zien. ik ben zelf in mei 2009 gestopt met de pil en was in december voor het laatst ongesteld. dus hoeft niet perse heel lang te duren hoor. succes morgen
Welkom Als je zin hebt om mee te kletsen, we hebben een topic met meiden die allemaal in december zijn gestopt met de pil.. Dit is de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/186647-begonnen-december-2-a.html
Bedankt Peetjuh ik ga me zeker aanmelden hiervoor! Heb gisteren getest..was wel erg nieuwsgierig hoor alleen gaf de test aan dat ik niet zwanger was... ik heb zo'n vroege test gedaan van predictor. Ben nog niet ongesteld..ben benieuwd wanneer dat komen gaat dan...
Ik ben ook nieuw op het forum. Net als jou ben ik december gestopt met de pil. Ik ben inmiddels 26 jaar maar ben begonnen met de pil op mijn 15e. Eerste keer was ik na 5 weken ongesteld. Nu ben ik 2 weken overtijd maar helaas negatief getest. Ik vind het best spannend allemaal. Deze week was ik ziek. Overgeven enz. Dan denk je toch, zou het toch zo zijn?