Wat lala zegt inderdaad.. Moeder ben je in je hart.. Daar voel je dus ook de pijn.. Ik wens jullie alle geluk uit de wereld in 2016. Echt.. meis wat heb ik dit jaar voor jullie geduimd en gewenst en gehoopt. En nu ga ik door.. ooit moet het beloond worden! Hele dikke kus ♡
Logan.. dat wordt knallend en lallend (vd drank)2015 achter je laten en fris,hoopvol 2016 ingaan! meisjes.. Hopelijk wordt 2016 wel ons jaar.. ik hou de moed er igg maar in!
Ik ben het momenteel heel hard aan het proberen en dat lukt me best goed ik heb een heleboel dingen op Facebook uitgezet. Je ziet alles wat n ander liked.. oa babyreclames/blogs etc. Ik hdb alles uitgezet. Heerlijk!
Dikke knuffel Logan. Ik hoop dat 2016 het jaar wordt dat we eindelijk een kindje mogen krijgen. 3e keer dat ik het zeg volgend jaar wordt ons jaar.
Nou dat zijn al geweldige tips! Thnx Hier is de babygolf gelukkig weer even voorbij. Inmiddels zijn bijna alle brusjes geboren en amper een zwangere op mijn fb. Thank god! Verder nog geen idee hoe ik baby-modus uit zet. Gaan verhuizen binnen halfjaar, dus komende tijd gelukkig erg druk met alles regelen en uitzoeken.
Ik wil jullie allemaal sterkte wensen voor een nieuw jaar! Wat moet het moeilijk zijn om die grote wenst te koesteren, maar niet in vervulling te zien gaan. Het is iedereen zo gegund.
Schud de hand. Inderdaad nog zo'n piep jaar. Al 1,5 jaar bezig met zwanger worden zonder resultaat. Nog 1 poging en dan over naar IVF ... Ook baan verloren. Laat 2015 maar snel voorbij zijn en hopelijk brengt 2016 nou wel eens wat moois en goeds voor ons.
Ik weet hoe je je voelt: hier met kerstmis 2005 een miskraam - daarna nog 3 en pas in 2010 op mijn 40e eindelijk een blijvertje... En inderdaad menig shitjaar in de tussentijd waarin je maar blijft hopen... Ik wens TS en alle andere dames hier in het topic oprecht het allerbeste voor 2016, en dat het eindelijk ook eens júllie jaar mag worden.
😘 een dikke knuffel voor jou Logan! Altijd als ik je naam voorbij zie komen hoop ik dat ik in je handtekening mooi nieuws mag lezen... (ben hier niet zo heel actief meer.. ) het is je zo gegund! 😘 ik ga heel hard voor je duimen, ook voor alle andere meiden die dat nodig hebben.
Logan, je weet dat ik voor je duim en blijf duimen he! Desnoods alle 366 dagen van dit jaar 😊 😘 (al hoop ik dat het niet zo lang nodig is!!)
Drie maal scheepsrecht, dit jaar moet gewoon jullie jaar worden! Ik hoop zo op een mooi wonder voor alle dames (en mezelf)!