Is het mogelijk om een correctie door te geven bij Google maps? De nummering in onze straat loopt een beetje raar en daardoor stuurt Google maps de mensen altijd om de hoek en zijn mensen die er voor de eerste keer komen altijd aan het zoeken. Heel irritant. Hoe kan ik dit doorgeven?
Waar nu het thuis tekentje staat denkt hij dat ons huis is, maar het is het rijtje met knik rechtsonder.
Bij ons is dat ook altijd, misschien even vervelend. Nou ja vervelend wij weten al dat het gaat gebeuren dus wij zeggen het ook altijd van te voren zodat het niet gebeurd. Persoonlijk zou ik dat niet doorgeven aan google maps of waar je dat dan ook moet melden. Maar dat was je vraag natuurlijk niet, ik heb werkelijk geen idee hoe je dat kan doorgeven.
Volgens mij heb ik gehoord dat googlemaps bewust niet geheel nauwkeurig is maar alleen "bij benadering". Geen idee of het waar is hoor maar dat zou het wel verklaren. Wij wonen in een autovrij stukje straat. Ook altijd ingewikkeld voor de navigaties .
Ik geef nu ook vaak het nummer tegenover ons op, maar vergeet dat ook vaak. Hier zijn mensen regelmatig nog 10 min aan het zoeken. Dat lijkt me niet de bedoeling en dat heb ik zelf als ik Google Maps gebruik bijna nooit.