nog 3,5 week! heb er zo zin in! kan niet wachten tot het weer zover is! mannetjelief verafschuwt carnaval, dus die kan mooi thuis blijven bij onze kleine man! wie gaat er nog meer, en wat trekken jullie aan met het te gekke feest?!
het net mn apenpakkies verkocht op mp haha dit jaar niet voor mij mjin bekkn zitten liever rustig op de bank denk ik zo
We tellen af! Morgen hebben we op school al het uitroepen van de prins en prinses. Dus we zitten er midden in. Ik ga samen met Milou als minnie mouse. En tijdens de optocht en de carnavalsdagen zelf zijn we chinezen. Milou gaat voor het eerst met de optocht mee. Nou ja eigenlijk de 2e keer dan. (in de buik ging ze 2 jaar geleden ook mee) Kan niet wachten totdat het begint.. heerlijk
Jaaaaa, leuk carnaval. Maar dit jaar even niet. Zie het niet zo zitten om in een overvol café te staan aangezien ik 6 januari net een keizersnede heb gehad. Maar anders ben ik altijd van de partij.
Ik ga ook! Alleen dit jaar denk ik maar 2 dagen, één dag zelf met vrienden, en één dag kindercarnaval. Normaal ga ik altijd van vrijdag t/m dinsdag, en dan ook echt tot in de late (of vroege ) uurtjes. Maargoed, nu met Milan is dat anders natuurlijk. Wat ik aan doe weet ik nog (steeds) niet. Ik ga wel iig zelf iets maken, want ik vind het nooit leuk dat iedereen in hetzelfde pakkie loopt. Ik heb er wel echt heeeeel veel zin in!
Jaaa! Ik kan niet wachten... Wij gaan maar 1 dag en dat is echt genoeg voor ons.... Ik ga met 3 vriendinnen, allemaal als engel verkleed. Heb er echt super veel zin in...
Wij gaan dit jaar op vakantie. Na den haag. Roy houdt absoluut niet van carnaval dus helaas.. Volgend jaar ga ik wel met Jelina.
wij gaan 3 dagen ! normaal altijd 4 ... maar zo is het top geregeld met logeren en oppas ! opa's en oma's geven er echt nix om haha dus ik heb al niewe jurkjes gekocht ... en wij gaan er tegen aan allaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf
Waar gaan jullie carnaval vieren? Wij normaal gesproken altijd in Oeteldonk (daar heb ik bijna m'n hele leven gewoond, en 't is daar natuurlijk übergezellig!). Maar dit jaar in Kerkdriel (Teskesdurp), daar wonen we nu alweer een paar jaar, dus hier kennen we ook iedereen, ook leuk natuurlijk! En sowieso makkelijker met Milan en oppas enzo om gewoon in ons eigen dorpje te blijven!
Ja wij zijn ook al aan het aftellen. Wij gaan 3 dagen waarvan 1 kindercarval. Zelf trek ik een piraten jurk aan, en Sam word Roodkapje. Over 2 weken gaan we naar een tonproat avond, dus dan kunnen we er al langzaam in komen. ALAAAAAAAF Eindhoven de gekste hihihi (zaterdag avond) de rest weet ik nog niet.
Vroeger ook altijd carnaval gevierd toen ik nog in Eindhoven woonde 6 dagen lang (ex speelde bij een bekende blaaskapel in Eindhoven). Maar vier het nu al 8 jaar niet meer.
Ik heb er ook echt super zin in. Vorig jaar geen carnaval gevierd omdat mijn zoontje toen nog geen 4 weken was. Wel heel even naar de kroeg geweest, maar wist niet hoe snel ik thuis moest komen met mijn lekkende borsten. Oh wat deed dat toen pijn (iedereen liep er tegenaan) Ik weet nog niet wat ik aandoe. Wij lopen allebei mee met de optocht, maar we zijn concurrenten Ons zoontje gaat naar de oma's. En overdag kan hij misschien wel een keertje mee. Hij gaat als hondje voor buiten (lekker warm) en binnen wordt hij zeerover. (ik heb een nogal creatief zusje )
Ik heb jaren lang carnaval gevierd was echt een happening bij ons in het dorp. Kwam een super grote tent te staan en de mensen kwamen van heinde en ver. Sinds de tent niet meer in het dorp staat (de oudjes hadden last van geluidsoverlast) is er niks meer aan en gaan we ook lekker voor de 4de keer naar texel. Dit jaar voor het eerst met onze zoon! Dus daar hebben wij nu reuze zin in.
jah jah zeker heen om te kijken twee jaar niet naar de optocht geweest omdat onze groep een beetje uit elkaar gevallen was en het toch iets pijnlijk was om toe te kijken en niet mee te doen... dit jaar ga ik denk ik wel weer en zeker weten naar de feesttent achteraf... In TER APEL komt mooi uit kunnen we lopend heen dus geen BOB nodig !
ik wil ook weer, alleen als ik niet zwanger ben. want anders mag ik niet drinken of roken en dan hou ik het geen uur uit tussen de feest gangers. weet nog niet helemaal hoe ik ga.. heb een doodspak van vorig jaar. en opplak horentjes.. of maak bloedvlekken op mn doktersjas.. en neem dan een speelgoed mes mee ofzo.. ik hou wel van wat engs.. ben niet zn feeen of beren persoon. vroeger als kind ging ik altijd als heks met alles er op en eraan. was super.
ik ga niet ga lekker op vakantie. ik hou er wel van een beetje feeste ben een echte oeteldonkse maar vriendlief (een zeeuw) snapt er niks van haha
Uhhh..... Ik bedoel er niks mee, voel je nu niet aangevallen please. Maar ik zie dat je in Zwolle woont, need i say more............. Carnaval is toch echt iets wat bij het zuiden hoort. Heb al diverse keren een carnaval meegemaakt boven de rivieren (vriendlief komt van t westen en vind carnaval verschrikkelijk, dus vluchten wij uit t zuiden) en wat heb ik gelachen zeg, ze kunnen t echt niet.