Houten speeltoestel

Discussion in 'De lounge' started by moontje2008, Jun 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Hallo dames,

Wij willen graag een speeltoestel in de tuin, maar we willen het meteen goed doen :) dus liever geen wicky of junglegym maar iets massiefs.. In ieder geval een huisje met glijbaan, liefste nog speelruimte daar onder.

Dus misschien hebben jullie een goed adres voor ons, of hebben jullie een leuk voorbeeld in de tuin staan :D

Ik zie door de houten planken het huisje niet meer.

Thanks!

2. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Wij hebben er zelf een gemaakt:

Ziet een beetje rommelig zo, maar aan het veranderen in de tuin. Aan de zijkant zit (richting de schuur) een balk met daaraan schommel en in ons geval is eronder opslag van speelgoed, stoelen etc.

Hmm.. Hoe te draaien.. Geen idee!

Attached Files:

3. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Bedankt voor de foto! Zoiets bedoel ik ja, al mag het iets groter :) mijn man opperde ook al zelf wat te gaan bouwen en dat is echt heel lief van hem, maar dan staat er volgend jaar zomer nog niets..

Hij is wel handig, maar veel tijd heeft hij niet :)

4. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Haha, dit stond er in een paar uurtjes dus er misschien nog hoop ;) Misschien paar extra handen erbij? Huisje is hier zo'n 1.20 breed x 1.60 lang en vloer begint op ongeveer 1.10 hoogte. Persoonlijk misschien liever een iets bredere gehad, maar was daar geen ruimte voor: al is hij prima geschikt voor zo'n vier kindjes.

Share This Page