wat voor friteuse?!

Discussie in 'De lounge' gestart door melisjuh30, 12 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melisjuh30

melisjuh30 Bekend lid

17 jun 2008
    854
    0
    0
    hoi

Vorige week is onze friteuse kapot gegaan.
    We hadden een philips friteuse, waar de stank en stoom niet door heen kon.
    Deze friteuse is niet meer te koop.
    En daarom zijn we nu op zoek naar een goede frituurpan die ook makkelijk schoon te maken is.

Wat voor friteuse raden jullie ons aan!!

Alvast bedankt!

2. valhalla

valhalla Niet meer actief

Wij hebben een Fritel 3050 en die bevalt echt heel goed. Supersnel heet, bakt mooie friet, doekje erover en hij is schoon en verversen van de olie is ook heel makkelijk, bakje eruit, in de vaatwasser, klaar. Ook wordt ie niet zo vies plakkerig overal.

Heb hem gekocht omdat het merk op kieskeurig.nl allemaal goede recensies kreeg. Zit ook nog eens vijf jaar garantie op, heel netjes dus.

3. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

kan niet zonder me frituurpan wij hebben deze ;)

Kijkshop.nl - INVENTUM Koude zone friteuse GF555

echt een aanrader :D super hoog vermogen waardoor de friet lekker snel klaar is, kan een hoop in :D mooie friet komt eruit :) en is super makkelijk schoon te maken ;)

trouwens een goede schoonmaak tip :D doe een afwashmachine blokje in de frittupan met water en laat hem dan op max 70 graden staan en voila hele schone pan :D

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

eerst het vet eruit en dan met water en blokje erin neem ik aan?

5. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Jaa sorry :$ hahaha dus vet eruit keukenrol erdoor en dan water erin blokje erbij en aan zetten op die max 70 graden laat het ff lekker staan en klaar :)

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hahaa! Ik zag al 1 grote chaos voor me!

7. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

je kan ook flink scheut soda in het water doen. Zo deden wij dat ook altijd toen ik nog in de horeca werkte. En dan idd een tijdje aan laten staan.

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wij hebben ook een Fritel omdat mijn ouders er heel tevreden van waren. En wij nu ook! :)

En zoals valhalla ook al zegt, heel makkelijk schoon te maken. Ik heb dan geen vaatwasser, maar met een goeie scheut dreft in heet water is hij zo proper!

Deel Deze Pagina