Mijn dochter moest van de week heen voor haar 11 maanden prik. De afspraak was al eerder gepland en kwam nu dus midden in haar ochtend slaap uit. Nu heb ik die afspraak verzet naar begin oktober alleen is ze dan net 1 jaar. Is dit erg? Die vrouw van het afspraken bureau is er niet over begonnen en had het zelf nooit zo gerealiseerd.
Nee hoor Mijn dochter kreeg em net voor der 1ste verjaardag. We moesten eigenlijk 8 augustus maar heb die moeten verzetten.
Nee hoor hier kregen ze de eerste prikken pas met 4 maanden en de 11 maanden prik bij 16 maanden. Wij prikken dan ook volgens eigen schema.
Mijn dochter wel en gaat ook niet over niet of wel vaccineren en kerngezond zijn. Aan bovenstaande heb ik dan ook niets. Ik wil mijn dochter wel gevaccineerd hebben. Vandaar de vraag of een maandje kwaad kan.
Kan geen kwaad hoor! Ik ben ook een maand later begonnen en niks aan de hand! Cb ook niet over gehoord
Nee hoor, kan geen kwaad! Hier kreeg hij de inentingen ook pas vlak voor z'n 1e verjaardag of net erna, weet 't niet meer precies.
Er moet een minimaal aantal maanden tussen de 4-maandenvaccinatie en de 11-maandenvaccinatie zitten. Een maximum aantal maanden is er niet. Je kunt hem dus zonder problemen een maand later laten geven.