Haha wel grappig, maar ts hoe ben je er achter gekomen? Zo'n normale zin is het ook niet. Hoezo mannen zijn mannen?
Hahah, vertaal deze ook eens van Nederlands naar Engels: Mijn buurvrouw heeft koolmezen maar wat doet uw haan op mijn ezel
Ok! Ik was nadat ik dat schreef gaan googlen en zag dat ze op verschillende andere fora ook hierover schreven, waaronder Fok! Heb het zelf nu ook gedeeld op FB en kwamen wel grappige reacties op. En iemand vond het zo leuk dat zij het weer gedeeld had via mij.
Grappig! Zorg ook eens voor een routebeschrijving van bv China naar Japan via maps.google.nl en kijk dan hoe je het water overgaat.
op google maps en dan route beschrijving van japan naar de verenigde staten en dan kijken bij aanwijzing 38 kijken Google Maps
Of deze van nederlands naar engels en nederlands naar duits: Mijn buurvrouw heeft mooie koolmezen maar wat doet uw haan op mijn ezel? Je lacht je dood!
voor de muziek liefhebbers; tiep maar eens Frans Bauer in google translator en vertaal hem naar engels dit zou fransje graag willen denk ik