Hallo Wat vinden jullie hier van... Iemand verwijdert je via Facebook en wilt niets meer met je te maken hebben. (Waarom geen idee...en het boeit me ook vrij weinig) Maar dan kom je erachter dat diegene wel overal alles meeleest... Kwam er hier achter omdat ik vaak kijk wie mijn profiel bezocht heeft. Nou dat account heeft diegene weer verwijderd maar nu zie ik diegene dus weer met een ander account ertussen staan... Ik heb niets te verbergen maar ik snap niet dat als je iemand verwijderd en niets meer met diegene te maken wilt hebben wel stiekem mee gaat lezen? Of ben ik nu gek?
Ik wist niet eens dat je kunt zien wie je bezocht heeft hahaha Maar ik vind het inderdaad ook vreemd hoor. Als je niks van me wilt, prima. Maar kijk dan ook niet
Haha omdat ik niet dom ben ... ik zie er steeds een vreemde tussen staan en als ik dan bij diegene zijn berichten kijk is 1 en 1... Ik ken diegene vrij goed dus vandaar
Nee hoor heb toch niets te verbergen ! Maar het is gewoon meer dat ik niet begrijp dat je iemand verwijderd en niets meer met diegene te maken wilt hebben maar kennelijk wel geïnteresseerd bent is alles wat diegene doet!
Profiel? Waar staat dat dan? Of bedoel je je eigen tijdlijn ofzo? Maar OT: waarschijnlijk wil diegene dus toch gewoon stiekem spieken bij je.