Vrouw bevalt voor derde keer op 2 oktober Uitgegeven: 5 oktober 2007 23:11 Laatst gewijzigd: 5 oktober 2007 23:12 WASHINGTON - Voor de derde keer op rij heeft de Amerikaanse Jenna Cotton op 2 oktober een kind ter wereld gebracht. Dat berichtten lokale media vrijdag. Inertia Stock Op de verjaardag van de 4-jarige Ayden en zijn 2-jarige broertje Logan beviel hun moeder van een derde kind. Geen van de baby's is via een keizersnede ter wereld gekomen.
1x per jaar seks ofzo mijn vader en zijn zus zijn ook op dezelfde data jarig dat waren de 1ste 2 kinderen daarna zijn er nog een aantal gekomen had ook wel kunnen gebeuren. Maar uniek is het wel
Is dat zo vreemd dan? Hebben wij ook in de familie, Mijn vader, mijn oom en mijn tante zijn alle3 op dezelfde dag jarig. Broertjes en zusje. Moet er wel bij vertellen dat er in totaal 5 kinderen zijn.
Toch wel heel bijzonder, bij ons op het lijntje maart-mama's is er een mama die het 2 keer gelukt is, allebei de dochters ook op dezelfde dag geboren.
Toeval..... Wel makkelijk hoor 1 keer per jaar een kinderverjaardag. Scheeld ook veel geld. Mijn oma had 13 kinderen, zijn geen 1 op de zelfde dag geboren maar wel veel na elkaar bijvoorbeeld: 25-12 29-12 30-12 31-12 16-06 17-06 18-06 19-06 En nog wat losse datum's... steeds zo'n 1½ jaar er tussen.
noud at is idd wel ff goed mikken hihi kyana is dag na mijn verjaardag geboren! ik had haar gewaarschuwd dat ze niet op e 4e mocht komen, en ze heeft geluisterd! hihi
ik vond het met mijn nichtje al appart 2 dochters geboren op 8 sept. een is 3 en die andere nog geen maandje oud. 3x is helemaal knap werk haha
Ja had bij mijn moeder ook kunnen gebeuren met me zusje. Ik en mijn broertje zijn allebei 10 feb jarig en er zit 5 jaar tussen,5 jaar later was me ma weer zwanger en mijn zusje kon ook op 10 feb geboren worden alleen mijn zusje kwam te laat en is op 16 feb geboren.
't Is mij ook bijna gelukt... Mijn dochter op de 26ste mei (ze was uitgerekend op 10 juni) en zoontje op de 24ste mei (hij was uitgerekend op 11 juni en ik heb 'm gewaarschuwd dat hij niet op de 26ste mocht komen!) Wel druk dan hoor.. 2 verjaardagen zo achter elkaar! Maar ik moet zeggen dat ik allang blij ben dat ze er allebei zijn!
Vind het wel zielig voor de kids. Ik ben 5 april geboren en mijn broertje 2 april,maar hadden vroeger nooit een eigen verjaardagsfeestje of partijtje. Wordt altijd samen gedaan. Wel één grote feestdag 2 oktober
Ik heb een tante en een oom (broer en zus van elkaar) die op dezelfde dag geboren zijn. Zit 2 jaar verschil tussen.