Ivm de crash zijn we ons oude topic kwijt! Hier dus ter herinnering: Deze week een thomas veterpuzzel voor 2,99 en thomas met een boerderij of percey met het postkantoor voor 14,99. Bij het Kruidvat! Vond ze zo leuk, heb ze allebei genomen!
Heb het gezien in de folder! misch morgen even kijken bij het kruidvat! Is wel een leuk uitbreidingssetje.
Vandaag kwam ik deze site tegen, hebben ze ook leuke thomas spulletjes en andere spulletjes denk zet de link hier even neer voor jullie: Thomas de trein - maakmijnkindblij
super annet! Zal hem straks even bekijken! Wij doen die 2 setjes met een treinbaan in de zak, en de rest vragen we bij voor zn verjaardag in januari. Trouwens, van elke set hebben wij er maar 4 gehad en zijn al op. Dus mochten ze bij jou op zijn, pb me even waar je woont en welke filialen je in je buurt hebt. Dan zoek ik even op waar ze nog te krijgen zijn!
Annet@ leuke website zie al dingetjes voor zijn verjaardag in december. Jammer dat ik pas woendag naar de kruitvat kan maar ik ga zeker even kijken. 2 weken geleden een thomaspyama bij de intertoys gekocht, elke keer als hij hem aan heeft wil hij hem niet meer uit doen
Pyama is hier ook een hit, denk eraan om er een bij te halen. Ook de boekjes van 3 euro zijn hier in trek. Ook bij intertoys, van de website. Op bartsmit.com zie je een pakket van bochten en wissels voor 19.99 geloof ik. Is dat duur?
Ik was al van plan morgenochtend maar meteen naar de Kruidvat te gaan. Truus, zijn ze bij jullie allemaal door personeel gekocht dan, want ze liggen toch morgen pas echt in de winkel? Nouja, desnoods ga ik morgen 4 vestigingen af, dan zal ik toch wel ergens prijs hebben Ik heb vandaag een doos met Thomas Take Along opgehaald, via marktplaats. Dus als over een paar maanden de geboorte van broertje/zusje, sinterklaas, en verjaardag voorbij zijn zal Jelle wel een heleboel Thomas-spulletjes rijker zijn Marktplaats vind ik wat dat betreft wel ideaal trouwens hoor. Van mij hoeft het niet nieuw te zijn, en de prijs scheelt natuurlijk wel stukken. Had nu voor 30 euro een compleet pakket met rails (recht lang/kort, bochten, wissels), bruggetjes, stationnetje, watertoren, helikopter, stuk of 4-5 treintjes met wagonnetjes en een graafmachine. Ben je nieuw in de winkel zo het driedubbele of meer voor kwijt.
Eveline, nee ze zijn niet door ons gekocht hoor! Punt is dat wij op maandag altijd de actie inzetten omdat hij er op dinsdag 9.00 startklaar erin moet staan. Dit is in elke winkel die s'avonds niet doorvult. Goede mp deal!
Justin vind een treinbaan met electrische trein geweldig. Nu hebben opa en oma de duplo trein(baan) al. Is het iets om voor Justin zo'n treinset te vragen aan ze? (mogen een flink bedrag uitgeven met sinterklaas) is het leuk voor een jongen van bijna 4 of te kinderachtig?? Hij vind de dvd wel leuk.
Truus, dat is hier echt niet het geval! Hier beginnen ze dinsdag pas met t vullen er van. En soms komt de kar ook pas laat binnen..
Patries, er zijn idd uitzonderingen. Maar in 9 van de 10 winkels word er echt op maandag al gevuld. Morgen om 7.50 komt de lading voor volgende week al binnen. Speelt hij veel met de Duplo trein bij zijn opa en oma?
Mijn buurjongentje is nu 4 jaar en raakt er op uitgespeeld, hij ziet er eigenlijk niet meer naar om dus... Maar dit kan natuurlijk per kind verschillen. Mijn zoon van 2 vind het nu geweldig om mee te spelen maar een kind van 6 zou er ook zomaar nog mee kunnen spelen.
Lotte, kunnen ze er veel mee? Ik ben nl echt nog een leek hierin, maar het leek me een leuk kado voor J's verjaardag! J heeft nu een klein baandingetje van het postkantoor en dat is een succes!
Het leukste is om de treintjes van boven naar beneden te laten rijden. Die gaan hard! Verder kan je aan de andere kant wat rijden, onder het eiland door rijden, dingen omhoog takelen. We hebben ook een ophaalbrug (Learning Curve Take Along Thomas - Drawbridge (Lights & Sounds) Reviews), verder kan je ook losse rails er op aansluiten zodat je echt een treinbaan krijgt.
Weten jullie waar in Nederland je gewone rails kunt kopen? (dus geen wisselset maar een set met rechte stukken en bochtjes) Enenuh nog een tip: Bij intertoys zijn er heel Thomas treintjes in de aanbieding.... www.intertoys.nl
Bij intertoys, bart smit, Yot 's rus daar heb je wel losse setjes met rails. ik heb het zelf bij intertoys weg. Setje kost 10 euro geloof ik en je hebt bochten en rechte stukken. Misty island leek mij ook leuk toe. mijn zoon heeft de mineset van Take along die lijkt er op en dat is een groot succes. kunnen ook treintjes van boven naar beneden in rijden en naar beneden Sjezen
Die is ook leuk Lotte! Ok, zal het mijn man even laten lezen straks. Zo jammer dat je vaak maar 1 kant ziet op het plaatje. Dus je kan er zo weinig voorstelling van maken vind ik.