Pfff even mijn frustratie uiten hoor.... Elke maand is het weer zo ver... Hoe dichter ik bij mn NOD kom, hoe meer ik op mn lichaam ga letten. Alles wat ik voel probeer ik in verband te brengen met een evt zwangerschap. Elke keer zoek ik in de topics naar mensen die hetzelfde meemaken en hoop ik daarin een bevestiging te kunnen vinden. En elke maand vallen de weer rauw op mn dak...... Herken je jezelf hierin? Dan zit je in het goede topic! Dus, gooi hier je frustratie eruit! Hoe je ervan baalt dat je zo lang moet wachten, of allemaal klachten hebt en maar negatief blijft testen, of misschien geen eisprong krijgt.. Wat het ook is. Hier mag je het lekker van je af schrijven Liefs
Vandaag NOD en negatief getest met kruidvat 2 voor 5 euro... IK WORD GEK AAAAAAAAAAARCHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De hele dag broekloeren..(of in mijn geval tamponnetjeloeren pffff) Kan een mens nog gefrustreerder raken als ik nu ben??!! x
Hey hier net hetzelfde hoor! Binnenkort komt m'n ei, maar ik weet niet precies wanneer want m'n cyclus is niet regelmatig! Tempen wil niet echt lukken en ovulatietesten zijn al weken geleden besteld maar er loopt vanalles mis.. Pfff! Nu begin ik dus ook vanalles te "voelen" : zijn mijn borsten gezwollen, heb ik pijn in m'n rug, heb ik buikkrampjes, ... En dan komen we dichter bij de NOD en begin ik zelfs denkbeeldig misselijk te worden denk ik!!! Je bent dus niet alleen
Wat vervelend dat je die ovutests niet hebt gekregen. Nu heb je niet echt duidelijkheid he.. Maar misschien zijn die buikkrampjes wel je ei? Of in ieder geval het teken dat je ei gaat groeien? Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid! Gewoon genoeg klussen
jaaaa idd.. frustratie........ eerst vage testen, dan een ongi die op zich laat wachten en op dedertiende dag weer bloed en nu ook al weer 3 dagen.. jeetje, zo zit je te wachten en zo zit er krap aan een week tussen 2 ongi's...
Oooh net wat ik nodig heb... Sinds een dag of twee gevoeliger (.)(.), en vandaag echt ongi gevoel. En zit nog een WEEK van NOD, ben als de dood dat ik opeens veel te vroeg ongesteld word... Bah, ben ook nog es super sjachie. Omdat ik vorige maand ook allemaal hormonaal gedoe voelde voor NOD weet ik nu dat ik daar echt maar beter niks aan kan ophangen. Dit wordt een laaaaange week.
Nou... en hier zit er de griep aan te komen ofzo! Ik ben de afgelopen week een aantal keer zo misselijk geweest! Zelfs mijn vriend zei dat ik toch maar eens moest gaan testen. Gisteren negatief natuurlijk! Vorige week mijn ongi gehad... Wel een rare... 2 dagen... 1 dag niet en weer 2 dagen heel licht Pffffff Wat een Sch****** is dit toch allemaal Liefs Cyntje
@ claartje, jij had ook die sensitest met streepjes he? Zo had ik er hier ook 6 (!!) liggen... Uiteindelijk na 19 dagen overtijd ongi geworden.. Maar 3 dagen @ evenstar, pff wat kan een week lang duren he! Ik kan ook opeens heel sjaggie worden. Viel vanmiddag ook al uit tegen mijn vriend Daarna maar wel gelijk even excuses aangeboden. Gelukkig weet hij dat het door hormonen komt en trekt hij zich er weinig van aan @ cyntje, wat een rare ongi zeg..
Ja en weet je wat het ergste is? Dat ik het op werk echt waanzinnig druk heb en mijn hoofd er natuurlijk voor geen METER naar staat. Hopelijk ben ik morgen wat blijer, grmblgrrr grom. @ Cynt, ik heb van wel meer meiden gehoord dat je cyclus heel vreemd kan doen na een mk , maar ken ook iemand die de eerste echte ronde erop hardstikke zwanger was.
nou hier mag je lekker even spuien hoor evenstar! Daar is het voor gemaakt Dan kun je morgen hopelijk met een 'leeg' hoofd aan het werk Ik hou het voor gezien voor vanavond! Moet morgen om 8u beginnen.. Fijne avond dames!
ik word er gek van dat ik nog steeds niet zwanger ben..... soms heb ik die symptomen en dan denk ik ik ben zwanger maar weer is het niet raak. we hebben nu een huisje gekocht ik heb een leuke baan maar ik geef de moed een beetje op.
@Nen en Evenstar.... Het is heel raar hier ja... 15-03 is het oud bloedverlies begonnen. 19-03 ben het vruchtje verloren (gevonden in mijn verbandje) 30e, 7e en 9e april geklust. Ook die tijd 7e en 8e positieve ovutestjes gehad. 9e mijn ei gevoeld.... 21 en 22e ongi 23e niet en 24 en 25e bruinverlies. Nu zitten we zo onderhand op de 27e en ben echt de afgelopen week misselijk afentoe misselijk geweest. Daarom gisteren maar getest en negatief Ik zit nu dus 18 dagen na mijn ei.... En heb er zo onderhand de balen van... Net ook weer licht misselijk. Ik denk dat ik dus toch gewoon mijn ongi heb gehad maar dat mijn lichaam gewoon raar doet. Maar door die misselijkheid krijg ik wél de neiging te testen, stom he? Ach ik heb er toch geen meer in huis! De ovutesten liggen wel stiekum weer in de kast Liefs cyntje
Hier nog eentje vol frustratie... mijn laatste maanstonden waar ik zeker van ben dateren van 9/03... Ik heb geen idee waar ik echt zit in mijn cyclus, kan alleen maar gokken... Erg vervelend. Ook al omdat ik als de dood ben opeens onverwacht mijn ms te krijgen op het werk ... met alle genante dingen die er dan bij komen... en je dan niet te kunnen verfrissen... heb ik al eens gezegd dat ik een preuts ding ben?
Oh wat een fijn topic zeg, want baal als een stekker op dit moment. Zondag licht posi getest en de tweede test van dezelfde urine deed niks. Vanochtend weer getest en weer licht posi. Maar aan het eind van de middag kwam toch ineens de ongi opzetten en goed ook. Jeetje wat een buikpijn had ik zeg. Heb een half uur op de bank gelegen met een warme kruik. Verging echt van de buikpijn. Nu gaat het weer wel, ben alleen nog een beetje misselijk. Voel me echt !@#$%^&** kan ik je wel vertellen.
hallo lieve meiden, geloof dat ik eindelijk een plekje heb gevonden met meiden die weten wat ik doormaak... ronde 7 is in volle gang en ondanks regelmatige cyclus (klok erop) en dat ik mn ei regelmatig voel, lukt t maar niet... en nu is mijn collegaatje ook nog zwanger, kwam ze me gister vertellen.... okee, ze vond het moeilijk om te zeggen omdat ze weet dat ik er al een tijd mee bezig ben, maar heb haar gezegd dat het niet erg was en dat k het haar zó gun.. wat ook zo is... alleen steekt het wel een beetje (boel...) nog een paar daagjes wachten op mijn ei... en dan klussen!!! succes dames liefs
lieve meiden, Fijn deze gooi het er uit topic! feest van herkenning. Heb eerste 2 mnd niet meegeteld, nu ronde vier. Al jaren een kinderwens, heeft 1,5 jaar geduurd mijn man over te halen. Toen ik eenmaal begon voor babytje werden er om mij heen 7 meiden zwanger, zonder moeite. Waren allemaal nooit zo met babys bezig. Steeds weer die vragen, wachten, grrr. Probeer niet ongeduldig te worden, maar soms heb je van die moedeloze momenten... liefs Laatste maand alleen beetje bruinverlies , niet zwanger.
Heerlijk dat je hier alles er ff uit kan gooien........... Laat het raak zijn deze maand (na 2 jaar) Heb vorige week m'n eileiders door laten spuiten met een zout oplossing (op advies van de gyn. hoor) en zit nu in m'n twee vruchtbare dagen, we zijn druk aan de klus dus Na morgen dus weer 2 spannende weken, Maar fijn dat je dat hier ff kwijt kan, Groetjes Ester
He meiden. Wij zijn net begonnen voor ons tweede kindje, mijn zoontje is bijna 1,5. Voor mijn eerste zwangerschap zijn we 10 maanden bezig geweest, dit lezen is dan ook erg herkenbaar allemaal! Mijn eerste zwangerschap is geëindigd in een miskraam na 6 weekjes zwangerschap. Gelijk de cyclus erop ben ik weer zwanger geraakt, deze keer ging het goed! En nu dus in ronde 1 voor spruitje nummer twee. Weer spannend, maar ik probeer er minder mee bezig te zijn dan de vorige keer. Ik probeer wat meer te relativeren en er van uit te gaan dat de eerste ronde vast niet raak zal zijn, de kans is ook niet super groot natuurlijk. Zo dat heb ik er even uit gegooid, ik ben het weer kwijt