Geen ochtendmisselijkheid, wel misselijk

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mara28, Jun 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mara28

Mara28 Lid

Jun 19, 2009
    49
    0
    0
    Woerden
    Hallo dames,

even een vraagje: ik ben sinds mijn (vermoedelijke) innesteling iedere dag wat misselijker. Niet in de ochtend maar wel na het eten.

Steeds als ik iets gegeten heb dan wordt ik misselijk (iedere dag erger) en krijg ik het gevoel dat ik moet overgeven.
    Ik ben de verdere dag niet ziek ofzo, geen griep e.d.

Morgen is mijn NOD en ik heb vanmorgen getest (kruitvat test 2 voor 11 euro) maar hij was negatief:(

Zijn er (zwangere) vrouwen die dit herkennen.

Oja ik heb ook geen enkele van de mij bekende "klachten" die ik normaal heb als ik ongesteld moet worden...geen buikpijn, geen puisten, geen pijnlijke borsten, niet humeurig, geen poetsdrift:p

Alvast bedankt!

2. SuLa

SuLa Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,765
    1
    0
    Het kan zeker betekenen dat je zwanger bent. Een collegaatje van mij testte pas 1 week na NOD positief en zij was ook al van te voren misselijk. In het begin verdubbelt je HCG-hormoon elke twee dagen, dus ik zou over een paar dagen nog een test doen.

Trouwens, ik heb zelf geen last van ochtendmisselijkheid, maar kan ook de hele dag door misselijk zijn, zelfs 's avonds na het eten. Ik denk dat de term 'ochtend'misselijkheid niet geheel terecht.
    Veel succes!

3. Mara28

Mara28 Lid

Jun 19, 2009
    49
    0
    0
    Woerden
    Hoi Suzanne,

Bedankt voor je reactie, dat geeft toch nog hoop:)

Ik voel me namelijk ook heel zwanger terwijl ik er zelf heel sceptisch over ben na zes ronden.

Alles voelt gewoon 100% anders dan normaal. Ook heb ik precies op de dag van innesteling hele erge ongesteldheidachtige buikpijn gehad en na twee dagen was het weg...
    Verder heb ik sinds mijn eisprong al lage rugpijn, moet ik wel 20x per dag plassen zonder extra te drinken, en ik heb een heel raar gevoel in mijn buik; net alsof ik een paar vlinders heb ingeslikt:) heel raar gevoel...

Jij veel succes voor de komende tijd, super joh!

4. SuLa

SuLa Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,765
    1
    0
    Nou, je hebt de kwaaltjes echt wel!
    Ik had vanaf de dag van mijn innesteling ook een vage lage rugpijn en sindsdien ook een paar weken ongi-achtige buikkrampen gehad. Toen had ik ook al vlagen van misselijkheid die de hele dag door konden komen opzetten, zeker niet alleen 's morgens.
    Het vaak plassen is ook heel typerend....

Je kunt morgenavond nog eens testen, of, als je het zo lang volhoudt, donderdagochtend.
    Ik duim voor je, meid!

5. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Toen ik zwanger was van m'n dochter was ik nooit 's ochtends misselijk, maar altijd laat in de middag en 's avonds! Heeft tot 16 weken geduurd... Ben in die tijd ook alleen maar afgevallen, kreeg geen hap door m'n keel 's avonds!

6. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    IK ben ook niet specifiek smorgens misselijk hoor, maar de hele dag, 24 uur... Maar overgeven hoef ik niet, het blijft bij kokhalsen.
    Dus het kan goed zijn dat je zwanger bent! nog een testje met ochtendurine zou ik zeggen vandeweek, van de eerste testte ik pas 5 dagen na mn NOG positief dus er is nog hoop!

7. Mara28

Mara28 Lid

Jun 19, 2009
    49
    0
    0
    Woerden
    Ja ik moet gewoon nog wat geduld hebben denk ik. LASTIG

Ik was gewoon zo verbaasd dat de test negatief was... Ik voel me zo anders.

Donderdag nog maar een keer en hopen dat het positief is. Deze verhalen geven me in ieder geval hoop, wie weet

8. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Bij iedere vrouw anders, ik zou zelf denken dat je pas misselijk wordt als je ook veel hCG aanmaakt (en dus een positieve test hebt), maar ik lees genoeg andere verhalen ;)

Ik ben zelf pas misselijk geworden vanaf 6 weken (2 weken na mijn positieve test).

9. Mara28

Mara28 Lid

Jun 19, 2009
    49
    0
    0
    Woerden
    Hey Evenstar,

Na 6 weken pas, o dus dat kan ook. Hopelijk is het een beetje te doen voor je en trekt het snel weer weg.

Maar misschien een domme vraag:( maar hoe wist je dan dat je zwanger was? Had je wel andere symptomen of was je alleen overtijd?

10. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Nou, symptomen... laat ik het zo zeggen, als ik de dingen hier zou zetten en ik zou ze zelf teruglezen, dan past het ook wel een beetje bij wat ik normaal voor een menstruatie voelde. Ik kan het niet goed omschrijven, het was alleen gewoon 'anders'. Ik heb altijd last van mijn borsten en steekjes in de onderbuik voor NOD, maar nu voelde het niet hetzelfde.

Ik wist dat ik zwanger was door een positieve test ;) Die bevestigde het voorgevoel, maar ik viel alsnog van verbazing van de wc toen ik die dikke tweede streep meteen zag komen!

Ik heb niet gewacht tot ik overtijd was, gewoon op NOD 's ochtends getest, en die NOD heb ik berekend doordat ik ook ovulatietesten had gebruikt. Dat was dag 30 van mijn cyclus.

Je kan vandaag testen, GEWOON DOEN! :D

SUCCES!!!

11. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,813
    1
    36
    ik ben nu al misselijk sinds mijn vorige NOD:(

toen ik zwanger was, kwam ik er pas achter met 16 weken.
    dit omdat ik toen pas ineens een hele week echt misselijk was
    daarvoor geen last ervan gehad

12. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    lieve mama hoe wa sje ongi de vorige keer?
    kusss

13. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,813
    1
    36
    heel raar, me cycles is helemaal van zn stokkie:(
    herinner je je nog dat ik overtijd was, ben toen 10 mei ongi geworden met cycles van 35 dagen, ook veel krampen enzo die dag (was dus 5 dagen overtijd)

toen ben ik het 5 juni weer geworden en was me cycles maar 26 dagen:( heb het toen ook helemaal niet aan voelen komen en verder geen last van gehad

leek wel gewone ongi, alleen voelde ik helemaal niks verder.

nu steeds misselijk, steekjes lies, soms beetje buikpijn onderin
    en me linkerzij trekt beetje en dat trek weer naar schouder:(

owja en last van me boobs steeds, ze ziten me in de weg

14. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    uhm appart hoor meid.
    helaas hoef je niet elke ongi wat te voelen hoor meid.maar dat je nog steeds zo voelt?
    mss gewoon om je zelf rust te gunnne tetsen?
    kus

15. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,813
    1
    36

nee das waar maar meestal voel ik t wel aankomen, nu had ik zoiezo nog niet verwacht zo vroeg

mijn lichaam zal me wel weer voor de gek houden;)

wacht gewoon mn ongi af, als ik niet ongi word en er een posi test komt dan is t nu wel raak denk ik

vind gewoon zo vreemd, als ik mijn ongi berekend had toen met die 35 dagen betekent dat dat ik ongi ben geworden op dag van innesteling;) 26 dagen

16. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    maar meid hoor nou zelf wat je zegt!
    en ik ben mss bang dat je ongi nu uitblijft omdat je lichaam dus je gevoel zich zwanger voelt.ik zou toch echt gewoon voor de rust een testje doen en al helemaal als dag 26innesteling zou kunnen zijn!

17. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,813
    1
    36
    dit had het moeten zijn berekend met die 35 dagen van die laatste keer

Eerste dag van je laatste menstruatie: 10 mei 2009
    Een beetje vruchtbaar: 28 mei 2009
    Vruchtbaar: 29 mei 2009
    Erg vruchtbaar: 30 mei 2009 Eisprong: 31 mei 2009
    Innesteldag: 5 juni 2009
    Vanaf hier kun je testen: 14 juni 2009
    Vermoedelijke bevallingsdatum: 20 februari 2010

misschien morgen dan maar testje:)

18. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    jah meid!!!en mocht je zwanger zijn dan kan je hem zelfs al van middag doen wnat dan ben je al ver overtijd!
    kusss

Share This Page