Ik kom er ook even wat uit gooien. Ik baal er van dat ik sinds 13 feb. Niet meer ongi ben geweest. Waar ik nog meer van baal is dat de dokter zegt tja is normaal dat je een cyclus overslaat. Maar komt vast omdat je te zwaar bent. En het toppunt was als het over 3 jaar nog niet is gelukt kom dan maar eens terug! Ik baal dr van das toch niet zo raar? grrrr
3 jaar!?! jemig he.. wat denkt hij wel niet.. Ik zit ook weer in die heerlijke 2 weken onzekerheid. Heb voorgenomen niet teveel op het forum te neuzen naar symptomen etc. Vorige maand voelde ik me op en top zwanger en dat was ik uiteindelijk niet, dus geloof er ook even niet meer in. We hebben deze ronde goed geklust en heb ik mijn ei gezien en gevoeld. Hier zal het niet aan liggen. Hoop dat ik mij deze maand minder gek laat maken (gelukkig lees ik dat ik niet de enige ben). Wordt zwaar maar ik ga het proberen.. Heel veel succes iedereen, en remember; je staat niet alleen!
Tja en onze huisarts in nog een vrouw ook dus hij is een zij Nu heb ik laatst heel veel pijn aan mijn rechterzijde gehad en heeft ze op aandringen van mijn moeder en mij ook een echo van mijn eierstokken laten maken. Gelukkig was dat goed. Maar ik zit er echt even doorheen
nou dat kan ik me voorstellen. Kun je niet bij een andere arts terecht voor een second opinion? Vindt het niet gezond om sinds 13 feb niet ongesteld te zijn geweest. Het zou te maken kunnen hebben met je gewicht, lees wel steeds dingen over PCO wat ook met overgewicht te maken kan hebben, maar dan wil je toch ondersteuning van je HA of niet? Wat raar dat ze je aan je lot overlaat.. en dan helemaal 3 jaar.. dat heb ik nog nooit gehoord.. kan me voorstellen dat je er even doorheen zit..
@Evenstar... ja die laatste loodjes wegen soms loodzwaar! Vandaag ook maar vast met inlegkruisjes in de weer... je weet maar nooit Gisteren kreeg ik mijn nichtje van 7 maanden in mijn handen en mijn schoonzusje vroeg of een baal dag had... en ja hoor... daar kwamen de tranen al weer! Even met mijn moeder en schoonzusje gepraat en dat luchte wel op. En ik weet goed dat het beide kanten op kan, maar soms heb je van die dagen dan kun je gewoon niets hebben. 1 lichtpuntje.... mijn boobs doen nog geen pijn... anders een paar dagen voor mijn NOD zijn ze gespannen en pijnlijk. @Eyesonly.... Jeetje wat een ongevoelige trien is die h.a. van jou zeg! Ik zou gelijk opstappen en naar een andere h.a. gaan zoeken! Zo... nu ga ik ffies een dutje doen... ik ben zoooo moe! (gewerkt van 7 tot 11 hahahaha) Liefs Cyntje
Oja.... ik ben toch ook wel trots dat ik nog géén testen heb gehaald of heb gedaan! Wel 34,00 euri's lichter voor een nieuwe hondenhalsband. Maarja... onze jongen wordt de 25ste 3 jaar en is sinds kort uit zijn band gegroeid. Nu heeft ie een heule stoere met een dubbele rij spikes!
@ eyesonly, ik ken wel het motto van ha's "1 jaar wachten" maar 3 jaar?? Dat is echt niet acceptabel hoor. Heb je al vaker zo'n lange cyclus gehad?
@Nen87 Nee nog nooit zo lang. Ik ben eerder een paar jaar aan de gewone pil geweest en er mee gestopt en telkens kwam mijn menstruatie gewoon iedere maand. Maar nu niets
Vreemd hoor.. En dus ook zeker weten niet zwanger? Als je echt zo regelmatig bent normaal (voor een langere periode) en er verder geen dingen sterk zijn veranderd in je gezondheid (zoals gewicht) dan zou ik toch nog maar even aandringen voor evt verder onderzoek. Of in ieder geval voor ongi-opwekkers. Misschien heb je die even 1 keer nodig en gaat het daarna weer in het normale ritme verder. Vind het erg raar dat ze je zo heeft afgescheept. Jij bent baas over je eigen lichaam en als jij verder onderzoek wilt, vind ik niet dat ze je dat mogen weigeren.. Zij krijgen betaald, dus wat maakt het voor haar uit?
Dames, dank voor alle medeleven @ Nen: ik zag dag je morgen een "date" hebt met de fertiliteitsarts. Succes!! @ evenstar: ja, de domper op de dag zelf is niet fijn ... ben ook heel erg boos geweest, eigenlijk hele weekend lang. Hubbie heeft het wel moeten ontgelden Kon er ook niets aan doen. De frustratie zat me errug hoog ... Anyhow ik heb iets nieuws om er-uit-te-gooien. Ik mag de komende maanden niet zwanger worden Ik had een afspraak met de dermatoloog vanwege uitslag op mijn gezicht, heb ik rosacea. Op zich geen groot probleem, het is ook goed te behandelen. Echter die behandeling bestaat uit een anti-biotica kuur die zeker minimaal 2 maanden gaat duren, waarschijnlijk langer. En in die tijd mag ik dus niet zwanger worden. En aansluitend is natuurlijk de zomerstop voor IUI behandelingen ... zucht ... dus wordt het na de zomer verder vrees ik ... Ik niet blij
Hier ook weer wat om eruit te gooien... Was ik zo trots op mezelf dat ik 'deze maand' voor het eerst rustig aan doe. Ik heb geen drang gehad om naar babykleding te kijken, ik heb mijn cyclusbanner al weggehaald en ik heb niet eens gekeken wanneer ik vruchtbaar ben deze maand. Niet dat ik het opgeef, maar ik wordt gek van die teleurstelling iedere maand! En uitgerekend deze maand loopt het storm met de zwangerschappen om me heen. Grrrrh! Mn vriendin was op de koffie en die vertelde het nieuws. Ik ben superblij voor haar, maar ik wil dit ook zooo graag. Wordt het gek van! Zo, dit moest er weer ff uit hoor. Ben t een beetje zat aan t worden.
@Suzy wat ontzettend balen zeg, dit is gewoon k*t, kan ik me voorstellen. 2 maanden wat ontzettend lang. Goed dat je het forum hebt, ik hoop dat dit een beetje oplucht..... @Nen, sterkte morgen!!
Nou... Ik moet hier ook even uitjanken hoor... Bij mij was het eergisteren ook weer raak... Gelukkig had ik nog niet getest, maar ik werd wakker met buikpijn en mijn temp. was weer naar beneden, nou toen wist ik het wel weer...en heel het week-end voelde ik me gewoon klote... Mijn vriend vond het ook erg jammer. Dus, hup naar de volgende ronde, Maar word ook knettergek van alle baby's en zwangerschappen om me heen. En snap het niet, we zijn allebei jong en gezond, en toch duurt het langer als verwacht...
Hey suzy, wat ontzettend balen zeg! Doen ze in de zomer geen IUI's? Ik hoop voor je dat het na de zomer dan gauw raak is! Kan me goed voorstellen dat je er gek van wordt dat je nu zo lang moet wachten Ik ben gisteren bij de FA geweest. Mag beginnen met clomid Ben gisteren gelijk begonnen met een duphaston-kuur want mijn laatste ongi begon op 23 maart. Ben benieuwd hoe het nu allemaal gaat lopen...
ok, ik gooi het eruit...... ben zo moe, vannacht 3 x wakker geweest en heb rugpijn en ben misselijk. wss misselijk van de pijn in mijn rug.. blegh...
Nee, ze hebben in de schoolvakantie zomerstop ivm bezetting en dan doen ze niets. Ben er ook niet blij mee, maar het is niet anders vrees ik. Ben blij dat je bezoek aan de FA goed is geweest. Ondanks dat je moet beginnen met hormonen, gebeurt er in ieder geval wel iets. Althans dat was mijn ervaring tenminste. Ik was helemaal niet blij aan de ene kant met de Menopur, aan de andere kant gebeurde er iets en konden we in ieder geval vooruit ...
Hee nen, Mooi dat je zo snel met echte 'actie' kan beginnen, dat moet toch weer hoop geven of niet? Heb van veel meiden met pco(s) gehoord dat clomid aansloeg, soms zelfs al in de eerste ronde! Ik duim voor je!!