Das heerlijk dat je man zelf inziet dat het belangrijk is. mijn vriend is er wel mee bezig, maar nog niet actief genoeg haha. Hij maakt wel grapjes over als we samen om een bh shoppen dat deze iets te wijd is dat het wel gevuld word als ik zwanger ben. Dat soort grapjes. Alleen nu de daad nog Ik wil er ook niet te veel over doorzeuren dat hij strax helemaal niet meer wil
ZO...ik moet er ook weer eens even iets uitgooien... Heb ruim 2 weken geleden de laatste ++++ OV test in mijn handen gehad. Die hele week daarvoor, had ik al ++ testen, dus neem aan een behoorlijke LH piek, of misschien vals ++ testen. (maar zo vele achter elkaar...kan dat??) In ieder geval vanochtend getest, en niet zwanger... Maar de duivels zijn er ook nog niet...:x Dus nog verder afwachten... Maar loop wel al 4 dagen met een blaasonsteking rond... Zal ik die antibiotica dan maar beginnen te nemen?? Heb daarmee nog gewacht, voor het geval dat ik vanochtend een ++ test zou hebben.
Ik gooi er hierbij uit dat ik zwanger-worden gewoon NIET MEER LEUK VIND!!!!! Mijn vriend en ik begonnen in september vorig jaar heel relaxed, met een vette glimlach en zo van 'we zien het wel'. Maar de laatste maanden krijg ik het er steeds moeilijker mee wanneer ik gewoon weer ongesteld word. Ik heb een relatief regelmatige cyclus, ik voel elke maand mijn eisprong, van dag 8 tot dag 16 vrijen we om de dag, ik blijf even liggen na een vrijpartij, slik al maanden foliumzuur en ben sinds drie maanden overgestapt op Etos zwanger worden pillen...Bleeeeeeeeegh!!! Ik baal er ZOOOO ontzettend van dat het maar niet lukt en begin me intussen af te vragen of er iets mis is. Het helpt ook niet dat mijn vriend wat laconiek reageert als zeg dat ik het nu wel lang vind gaan duren. Hij lijkt niet echt te begrijpen dat ik de laatste tijd een dag van slag ben als ik weer ongesteld ben geworden. Een kindje is bij hem zeker gewenst, maar als het ons niet gegund is, kan hij er ook niet echt mee zitten. De medische molen wil hij absoluut niet in. Aanvankelijk dacht ik er ook zo over, maar dat begint toch een beetje te veranderen. Hoewel...zoals ik me nu voel, heb ik er eigenlijk helemaal geen zin meer in. Elke cyclus afsluiten met een teleurstelling, ik vind het moeilijk nu. Zo, dat is er uit!! Weet dat ik depressief klink, maar ik ben vandaag weer ongesteld geworden. Vandaar. Liefs, een balende Lonit
Lonit, dikke knuffel meid! Hou vanavond maar een echte baaldag maar volgende cyclus er weer met volle moed invliegen hoor! Kleine tip: ik drink altijd een glaasje (of twee) als ik ongesteld wordt. Helpt altijd !
Bereke, dank je wel voor je lieve berichtje. Inderdaad een goed idee, een glaasje alcohol vanavond Heb vanmiddag uit frustratie ook al een sigaretje gerookt...de eerste sinds vorig jaar augustus (en de laatste hoor)... hihi, een mens kan zich zo zielig voelen soms...pfff
Het is allemaal niet niks hé... Elke maand hoop je toch om dan teleurgesteld te worden... Maar goed, onze beurt komt wel en dan vergeten we dit allemaal gewoon! En geniet maar van je glaasje !