Gooi-het-eruit topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nen87, 27 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    In het begin ben ik er ook niet zo heel erg mee bezig geweest, hebben het toen gewoon gedaan als we zin hadden en een beetje rekening gehouden wanneer mijn ei was.

Zeker de eerste maanden moet je er gewoon van genieten en hopen dat het lukt.
    Ik merk wel dat het bij ons een verplichting begint te worden (wat wil je ook na 20 maanden). Aleen de vruchtbare week houdt ik rekening met niet te vaak en niet te weinig. De andere weken niet. Wat je zegt een mooi setje heeft ook al veel invloed.

Ook al is het verplicht, dan probeer ik inderdaad toch een mooi setje aan te doen.
    Hoewel ik pas geleden een keer een goede test had, moest smorgens werken en smiddags op pad. savonds zou al te laat zijn.
    Toen was het letterlijk even snel wat doen tijdens de goede periode.

2. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Kijk veel naar ATWT (voor de nietkenners: As The World Turns). Zit er dan ook helemaal in en leef me helemaal in de karakters. En jahoor, Meg heeft een positieve test. Grr! :x :x :x
    Ik wil er niet aan denken, maar zie in de reclames of in series dat vrouwen weer zwanger zijn en nu ATWT. GRR! ](*,)

Dat moest er gewoon even uit ;)

3. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    ha ja op tv zie ik ook van alles!
    Toen ik net met de pil stopte, zag ik voor het eerst die reclame van de digitale clear blue.
    en overal maar een teken in zoeken he?
    tja, de media weet hoe ze mensen lekker kunnen maken..

4. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Vreselijk frustrerend is het.

Kijk ook altijd atwt was ook al aan het balen

5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    haha ja ik herken dat wel; je voelt je zwanger, ziet ineens overal zwangere vrouwen, reclames over baby spullen, zwangerschaps en ovulatie testen en je denkt; he zou dat een teken zijn? pff hoe stom kunnen we zijn? Het enige teken wat we krijgen is een tweede streepje op een zwangerschapstest verder niks, nada, noppes. Klachten lijken op zw klachten maar zeggen nog 1000x niks eigenlijk. Je moet je eigen boontje doppen, je eigen patroon gaan zien , en misschien, hopelijk tijdens een volgende zwangerschap herken je iets van de eerste.. en dan nog kan die heel anders zijn. Iedereen is anders. kan het niet vaak genoeg zeggen. Eigenlijk is dat jammer. Kennen jullie het topic ; lichtgevende navel topic? Het zou fijn zijn als er een ander duidelijk teken was om te melden dat we zwanger zijn, zoals een lichtgevende navel bijvoorbeeld...

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    ..maar waarschijnlijk zouden tientallen meiden een foto van hun navel op het forum zetten; is dit nou lichtgevend? Wat denken jullie? Die van mij schijnt groen, wat houd dat in?

7. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Ik wil er even uitgooien dat ik tussen hoop en vrees leef! Pff ik weet het echt niet meer. Nog twee dagen geduld en dan testen maar.Maar ik ben ook bang dat ik me alles verbeeld heb en ik ongesteld word......
    Bah!

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik samen met jou AnneMica! Ik ben nu toch echt overtijd, ook op basis van de langste cyclus. Wij gaan zaterdag testen, jij? Ik durf het nog niet omdat het ook wel onregelmatigheid zou kunnen zijn na de Mirena.

Ik voel verder eigenlijk alleen maar mijn borsten, best pijnlijk. Ik loop normaal 2x hard per week, maar sinds vorige week doet het zeer en vandaag ga ik maar es een echte sportbh kopen. Hiervoor had ik AA (nu denk ik ruim A) dus kon ik wel af met van die topjes met verstevigde inbouw. Op naar Livera voor mij vandaag. :D

9. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    IK heb een baaldag vandaag. Net weer ongesteld geworden. En dit was de laatste ronde dat we het zelf mochten proberen. Dinsdag weer naar het ziekenhuis toe naar de uroloog. Het zaad van manlief was toen niet helemaal goed, nu dus doorverwezen naar de gyneacoloog waarschijnlijk. We zijn al bezig vanaf sept 2007.
    En mijn man is morgen ook nog jarig en komt ons hoogzwangere schoonzusje langs.
    Dus morgen wordt het weer een lastige dag voor mij.
    Wanneer mogen wij het geluk eens ervaren en wat staat er ons nog te wachten.
    En mocht het ook ooit gaan lukken bij ons.
    Begin de hoop soms wel te verliezen om eerlijk te zijn.
    Hoewel de techniek veel kan.
    Maar je hoopt toch weer dat het op de natuurlijke manier lukt.

Hele week misselijk geweest, weer voor niks. Balen balen balen

10. donkervoort

donkervoort Actief lid

12 jan 2009
    107
    0
    0
    Verpleegkundige
    Ook ik baal, gister beetje bloed verloren en nu wat bruinig, heb elke keer nog een cyclus gehad van rond de 20 á 24 dagen.
    Met ovu testen ook geen eisprong dus wordt gewoon weer ongi met een paar dagen. Ik baal dat ik korte cyclus heb en waarschijnlijk ook geen eisprong...gevoel dat het klussen dus voor niets is. Maak me een beetje zorgen en voel me shit!

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ evenstar, ik zie dat jij ook overtijd bent.. Zit in hetzelfde schuitje.. Mijn laatste test was dinsdag (3 dagen overtijd) negatief. Wij gaan zondag weer testen....

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ zonnetje, wat balen dat je ongesteld bent geworden! Kan me voorstellen dat je het soms niet meer ziet zitten als je al zo'n tijd bezig bent... Gelukkig is de medische wetenschap tegenwoordig wel heel ver!

13. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ik zou gewapend met deze informatie gewoon een keertje naar de HA gaan hoor! Kan me voorstellen dat je erg baalt :(

Zou het kunnen dat je te laat met ovutesten begint?

14. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ik heb nog niet getest, morgen staat hij gepland. Vind het doodeng. Heb altijd een mooie cyclus gehad ,maar ben nu nog niet zo lang van Mirena af he! Dus het zou gewoon een rare cyclus kunnen zijn.

Hoe lang is jouw cyclus? Ben je nu 6 dagen later dan de langste cyclus? Of gemiddeld? Ik duim heel hard voor je.

15. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    He Evenstar morgenvroeg gaan wij ook testen, succes!

16. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Hihih jij ook! Ben je nou overtijd of is morgen NOD?

17. sylmar

sylmar Lid

4 mei 2009
    10
    0
    0
    telefoniste
    suriname
    Dag, evenstar,

Ik duim voor je.
    Ben ook 5 dagen overtijg getest ook negatief.

Ga vandaag weer testen.

succes,

18. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Wat een rotdag zeg.
    Eerst vanmorgen ongesteld geworden, wilde ook niet lekker doorkomen tot vanavond.
    En dan komt je vriendin ook nog vertellen dat ze zwanger is. Ik wens het haar zeker, want ze zit al 3,5 jaar te wachten en kon alleen zwanger worden van een donor.
    Maar toch, blij wordt je er niet van.
    Morgen nog hoogzwangere schoonzus op visite. Dan heb ik mijn portie wel weer gehad hoop ik.

Dinsdag weer naar ziekenhuis, wie weet wat we dan weer te horen krijgen.
    Hopelijk is het zaad van manlief dan goed. Dan mag ik voor de onderzoeken naar de gyneacoloog toe. Blijf hopen dat ook wij ooit een wonder zullen krijgen

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik kan niet slapen!!! ARG!
    Zo dat is er uit...

20. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @muurtje:
    Je was niet de enige, ik heb ook slecht geslapen. Zie vorige bericht.
    Ook erg veel van misselijkeheid gehad.

Ergste is nog dat ik vandaag erg gezellig moet zijn op verjaardag van mijn man.
    En dat na ongeveer 3 uur slaap vannacht.

Deel Deze Pagina