Succes meid! Ik duim voor je hoor Ik heb vanmorgen in alle vroegte ook een negatieve test gehad, baal een beetje maar voornamelijk omdat ik net als jij fijn met pijnlijke borsten zit en alles dat op PMS lijkt, al lang ook maar NIET ongesteld word. Echt superirritant. Als ik gewoon op tijd was geweest, was ik vandaag lekker aan het seksen voor ronde 3. GRRRR.
Het lijf is een grappig ding... 2 uurtjes na de test nog liggen slapen, naar de wc, en HE HE. Ongesteld! Cyclus was nogsteeds 'normaal' maar wel ietsjes langer dan de vorige. Ik denk dat ik er maar vanuit moet gaan dat mijn cyclus normaal rond de 30 is en niet 28. Geeft niet, op naar de 3e ronde! Ben heel benieuwd of andere testende dames beter nieuws hebben
Jammer voor jou Evenstar. Maar ik heb beter nieuws! Gisteren ook een negatieve test, maar met een ander merk (kruidvat) vandaag een licht positieve!
Dank jullie wel! Het is nog zo onwerkelijk af en toe, als ik niet heeel moe of misselijk ben moet ik mezelf er soms aan herinneren Nog een beetje wennen dus, helemaal omdat het bij de eerste 10 maand geduurd heeft en nu was het direct raak
@ evenstar, wat balen dat je ongi bent geworden! Hopelijk de volgende ronde meer geluk! @ AnneMica, gefeliciteerd!!! Geniet ervan Ik heb zaterdag al getest in plaats van zondag. Weer een ultralicht streepje, maar dat lijkt bij mij eerder regel dan uitzondering (kruidvat 2 voor 5). Ik heb mijn banner aangepast nadat ik een posi ovutest + eipijn had. MAAR... ik heb pco.. Dus waarschijnlijk allemaal valse signalen en dus gewoon niet zwanger. Stom lijf...
Ja weet ik inderdaad nog, van de sensitest dipsticks... Maar heb jij al eens aan de ha gevraagd of dat ergens door veroorzaakt wordt?
nee, ben de eerste x er mee heen geweest en hij zegt dat het van mijn stoppen met de pil komt. eigenlijk dus dat ik gewoon moet afwachten.. tsja, moet ik maar doen dan.. heb er na die tijd nog een aantal weer gehad en ook matcare casette.. Ik denk dat ik gewoon met een predictor positief moet testen en dan naar hem toe moet gaan.. heb zowiezo een ontregelde cyclus dus kan daar niet van op aan. wacht nu zowiezo of 1 week of 3 week af voor een ongi komt.
Hallo goede morgen allemaal. Ik heb namelijk en vraagje..... Ik zou eigenlijk gisteren mijn ongi moeten krijgen maar heb ik het nog steeds niet. Ik ben nameijk echt heeeeeeel regelmatig. Ik kan het op het seconde na zeggen wanneer ik ongi moet worden. Dus ik had vanmorgen heel vroeg getest, maar ik heb een negatief gekregen. Weet iemand wat dit zou betekenen????
Het kan 3 dingen betekenen: Of je bent zwanger, maar zit nog niet genoeg hormonen in je urine. De test werkt niet goed, hoor je wel vaker dat een ander merk wel positief is. Of je bent niet zwanger en wordt toch nog ongesteld, lichaam kan raar in elkaar zitten. Ik was vorige maand ook een dag later. Doe ovulatietesten, dus weet wanneer ik ongesteld moet worden. Enige wat je kan doen is nog paar dagen wachten en dat nog een keer testen als je niet ongesteld wordt. Succes ermee
Nou dat heb ik echt nog nooit gehoord! Dat stoppen met de pil kan zorgen voor positieve zwangerschapstesten (of in ieder geval lichte streepjes...). Daar zul je toch echt hcg voor in je urine moeten hebben, toch? Ik hoop gewoon voor je dat je gauw een vet posi test hebt en dat je dan niet hoeft te twijfelen over het streepje!
Meiden, er staat een best goed topic in 'Testen' op dit forum, over de risico's van testen voor NOD met een extra gevoelige test. Het gaat er niet om dat je HcG hebt, maar je moet boven een bepaald niveau zitten voor het ook een zwangerschap betekent. Het nadeel van overgevoelige testen is dat je 1. positief voor NOD kan testen, terwijl er ook menstruatie kan optreden die een bevruchte eicel die niet goed genesteld is afvoert (ik zou het zelf liever niet weten voor het ook echt goed zat denk ik) en 2. je kan een natuurlijk gehalte HcG hebben die niet betekent dat je zwanger bent, en die dus met een gevoelige test een licht streepje geeft. Ik denk zelf dat en licht streepje alleen iets betekent bij een gewone test, en niet bij tests die al reageren bij minder dan 20 (of wat het niveau ook is waarbij een normale test een streepje begint te geven). Ik zal vanavond een linkje posten naar het topic dat ik bedoel.
@ evenstar, ik ken dat topic wel. Maar Claartje en ik hebben allebei lichte streepjes gehad op de sensitest dipstick (geen ultragevoelige) en ik nu op de kruidvat 2 voor 5. Dat is ook gewoon een normale test... Ik heb eens gelezen dat het hcg gehalte van een niet-zwangere tot 5 kan zijn, maar niet hoger. De tests die ik noem hebben minstens 25 nodig.
Zonnetje dank je wel voor het reageren....... Ik denk dat ik ook te vroeg heb getest. Ik denk dat ik woensdag weer eens ga testen. Ik val bijna om van de spanning en het wachten..... Elke keer als ik naar de toilet ga kijk ik of er niks in mijn ondergoed zit...hahahah gek eigenlijk.
Kijk! Das een mooi topic-name: ik ben het ook even helemaal zat. Mag ik eigenlijk zeuren? zit nu in de 8e maand na gestopt te zijn met de pil, ik ben het gewoon even helemaal zat. Op 1 of andere manier helpt het dan wel om je hart te luchten.... dus jullie zien me vast nog wel terug hier
hahaha, dank je naja, ik weet wel dat er mensen zijn die al veel langer bezig zijn. Zo zal iedereen z'n eigen emoties hebben. 8 maanden is misschien nog niet heel veel, ik zou gewoon graag de zekerheid willen dat het toch echt wel lukt, dat gaat helaas niet. Maar wel fijn om te zien dat iedereen zo met elkaar mee leeft!
Eefje75 ik heb ook hetzelfde gevoel. Ik ben niet zolang als jij bezig bent maar ik weet dat zitten wachten soms echt te veel wordt. En ik ook zou een zekerheid willen hebben maar ja helaas gaat dat niet. Ik ben ook blij dat ik niet in me eentje zit met zulke gevoelens.