@Sharlene, dank voor je berichtje daarom is dit een perfect topic, kunnen we elkaar een beetje sterkte wensen! ff offtopic, ik vind mn nieuwe banner trouwens erg grappig, laat die dikke bij maar lekker zn werk doen!!!
@ eefje, schattig bijtje inderdaad haha. Ik word ook gek van de onzekerheid. Zit nu nog in ronde 6, maar heb pco en weet dus niet waar ik vanuit moet gaan. Als ik wél een ei heb gehad, dan ben ik nu 9 dagen overtijd (op basis van posi ovutest en eipijn, maar kan allebei vals zijn door pco..)
Ik wil ff mijn frustraties botvieren ... op mijn man 8) Neeeeeee, geen slaande ruzie, absoluut niet. Maaarrrr ik had mij deze cyclus voorgenomen me niet druk te maken over wachtweken en NOD's, en dat ging best goed vond ik zelf. Zit ik met manlief in de auto gister, zegt ie: "duurt zeker nu langer voordat je weer ongesteld wordt? Aangezien je eisprong en de IUI deze cyclus heel vroeg was (IUI op CD 11, Pregnyl op CD 9 gespoten, waardoor ik geen geld durf in te zetten op wanneer mijn NOD zou zijn)., kunnen we er misschien morgen of overmorgen eens een testje aan wagen? (en kijkt mij lief doch zeer doordringend aan ...) voor de berekening. Mijn cyclus liep normaal tussen de 26 en 29 dagen, met de Menopur zat ik op CD 13 IUI op de vorige cyclus en nu dus op CD11. Dat betekent met een gemiddelde LF van 12 dagen dat ik woensdag zou mogen testen. Ik wilde, stoer, tot vrijdag wachten. Maar hubbie heeft met die vraag natuurlijk al mijn verdedigingswerken, die ik had opgebouwd om maar niet op die stomme NOD te denken, kapot geschoten #-o #-o En nou zit ik weer vreselijk te kijken naar woensdag ... en dat duurt nog zo laaaannngggg
@Eefje errug leuk jouw banner....... @Nen87 Volgens mij worden we allemaal wel gek of zo rond de nod en ovu dagen enzo.... Ik weet van mezelf dat ik nu echt vol spanning zit te wachte wat zal komen. Zal ik ongi worden of krijg ik straks toch nog mijn wondertje.......
@ Strijkkraal, dat is lastig inderdaad! Lijkt wel of mannen daar goed in zijn, net als jij jezelf onder controle hebt beginnen zij met testdrang!!! Wat ga je nu doen, woensdag of vrijdag? Ik zou proberen jezelf sterk te houden (al weet ik hoe ontzettend moeilijk het is) en vrijdag pas te testen. Zo voorkom je dat je misschien te vroeg test en dat je teleurgesteld wordt..
@ sharlene, hoeveelste ronde zit jij in? En ben je daarvoor aan de pil geweest? Altijd spannend he deze dagen. En als jij zo superregelmatig bent, is het extra spannend! Voel je ook aparte dingen?
Susyq zo heb ik ook mijn voornemens gedan om deze ronde niet te gaan focussen op wat zal komen. Maar aan gezien ik mijn NOD gisteren heb gehad en ik vandaag een neg test heb gekregen wil ik woensdag ook een testje weer doen terwijl ik zoiets had dat ik tot volgende week zal testen als mijn ongi weg blijft. Zulke beloftes met jezelf maken zijn meestal een kwelling voor jezelf.....heb ik nu wel begrepen.....
@Nen87 ik zit niet zo lang dit is mijn 4de ronde, ik ben gestopt met de pil vorige jaar september na 6 jaar. Ik moet wel bij zeggen dat ik met de pil toch nog ovulatie had. Ja heel erg spannend en ik voel wat vage kraampjes en soms steken. MAar deze zijn niet mijn normale ongesteld klachten.....
Nou spannend hoor sharlene. Ik zou in ieder geval niet eerder testen dan woensdag. Hcg verdubbelt elke 2 a 3 dagen.
Ja dat klopt nen87 vandaar dat ik woensdag wil gaan testen. Maar ik heb een vriendin die mij i.p.v te helpen wachten mij nog push om morgen te testen. Zij is namelijk zwanger en ze vind het nog leuker als we samen zwanger kunnen zijn. Had ik al verteld dat zij mijn allerbeste vriendin is?!?!? Mijn man helpt me wel om tot woensdag te wachten.....ik vind het zelf heel erg moeilijk om te wachten.
@ Nen: Ik probeer nog steeds te gaan voor vrijdag. Ik heb ook namelijk een ontzettend stom bijgeloof: als ik test wordt ik onherroepelijk de volgende dag ongesteld. Ja echt, te stom voor woorden , maar ik probeer nu pas te testen als ik het echt ruim na mijn NOD zit (dus meer dan 1 dag na NOD) @ Sharlene: spannend hoor. ik zal voor je duimen. Wat betreft het voornemen, ik moet zeggen dat het me veel moeite heeft gekost om er niet teveel aan te denken (overigens helpt het ook als het zo druk op de zaak is dat je de tijd niet hebt om aan dat soort dingen te denken) Maar dat het wel ff lekker was. Af en toe schoot het ff door m'n hoofd, maar merendeels lukte het wel.
Susyq ik zal voor je duimen voor vrijdag......ik hoop heel erg dat het positief is voor je...... Ik weet het dat het heel veel kost om niet aan te denken. Ik heb bewust deze maand echt dingen gedan, gegeten en gedronken die eigenlijk niet mogen om toch maar een beetje normaal gevoel weer te hebben. Niet de hele tijd nee dat mag niet want anders verlaag het mijn kans om zwanger te worden.
Dames ik moet nu ff afscheid nemen......ik moet zo gaan koken en wat kleren vouwen. Tot vanavond of morgen groetjes.
same here..!! ik wordt er ook Compleet gek van! elke maand weer die spanning zou het nog wel raak wezen!! zou het weer niet zo zijn!?? Waarom ging de 1e zo makkelijk (door de pil heen) en waarom zijn we nu al weer 5 maanden bezig en nog steeds niks!! Ik wordt er soms zoo moe van.. elke keer als we geklust hebben blijf ik al 20 minuten liggen in de hoop dat het de goeie plek bereikt.. En elke maand is dan weer zo'n teleurstelling ik heb een mirena gehad. maarja dat zegt nog niks want de 1e is de 1e ronde al zwanger na een mirena de ander na 3 maanden.. Sommigen zeggen "JAAA je moet er niet teveel mee bezig zijn"denk persoonlijk dat dat er niks mee te maken heeft want er zijn ook vrouwen die er dagelijks mee bezig zijn en toch zwanger raken.. over 9 dagen heb ik mijn NOD weer... tsja.. hopen dat het raak is.. liefs xx Carien
@nen, sterkte hoor, kan me voorstellen dat je het ook zwaar hebt met wachten.... sharlen, rustig aan, ik zou echt even proberen te wachten tot woensdag.... dan denk jij nu. Tja dat is makkelijk praten, klopt. Ik hoop in ieder geval dat je snel positief nieuws hebt!! fijne avond allemaal
Hey Sylmar, Baaalen. Ik baal met je mee hoor! Ik ga ronde 3 in nu. [-o< Wat is er met je berichtjes aan de hand? Je banner staat twee keer in je onderschrift en ook in je bericht in code...