@ sharlene, dat zou leuk zijn als jullie tegelijk zwanger zijn! @ Strijkkraal hou vol meid! Nog een paar daagjes En nog maar 3 nachtjes. Wel apart bijgeloof ja @ nonja, balen meid! @ carina, kan me voorstellen dat je nu ook hoopt snel zwanger te zijn omdat het bij jullie eerste zo gemakkelijk ging. Dan duurt het wachten zo lang! Hoe oud is je kleine?
[quote="Nen87]@ Strijkkraal hou vol meid! Nog een paar daagjes En nog maar 3 nachtjes. Wel apart bijgeloof ja [/quote] Ik heb NIET getest vandaag ... ik ben zoooo trots op mezelf. (daarentegen loop ik wel ca. 5 keer per uur naar het toilet ... ben er nog niet uit of dat nou zoveel handiger is eigenlijk ... )
Hoi, evenstar en eefje foutje gemaakt, je echt gek wordt ik van. maar ik heb een korte cyclus. 4 of 5 dagen. 7 jaar geleden begon ik aan normale cyclus,na een paar onderzoekingen. soms werd ik 2 keer per jaar ongesteld en wel soms 2 a 3 dagen. Heb een dochter van 7 jaar. Met me 16de week pas wist ik het. Had niets opgemerkt. Weeg 56 kilo slank wil wel wat aan komen, maar kan niet. Grt,
ik kom ook even klagen haha ! ik word heeeeeeeeeeeeelemaal gek ervan dat ik gewoon elke maand NIET zwanger ben.. na al 2,5 jaar bezig te zijn!!! ook word ik heeeelemaal gek van mijzelf dat ik telkens wil wachten met naar de dokter gaan.. maar ik heb nu een ultimatum (schrijf je dat zo?) met mezelf, na de vakantie ga ik meteen naar de HA en eis meteen doorgestuurd te worden!! zooooolang moeten we al wachten om zwanger te worden en ik blijf al die tijd gewoon hopen dat het ''spontaan'' gebeurd.. maar elke keer aan het einde van de maand word ik weer ongi!!! moet zeggen dat het enige positieve hieraan is dat de teleurstelling minder groot word omdat je het toch niet verwacht!! *ademt nog even goed in en uit en wordt weer rustig* GOED TOPIC!! \/ \/
@Moesje meisje dikke knuffel en goed dat je de stap naar de huisarts gaat nemen!!! Ga het er nog even goed van nemen tijdens je vakantie en dan: beebietime!!! X
verdorie , 25ste was mijn vruchtbaar en dag , en wat krijg ik vandaag te horen dat het , zwanger worden nog maar uitgesteld moet worden , tot na een afspraak in het ziekenhuis (de afspraak valt op 25ste ) dan krijg ik te horen of ik misschien, eerst aan een kleinen ingreep onder narcose krijg , terwijl zeker van was deze keer ging lukken grrrr, had zo gehoopt dat het nog voor de 25ste kon oooo
IK VIND WACHTEN NIET LEU-HEU-HEU-KKKK :x ](*,) ](*,) ](*,) :c: :c: Bah - ik vind dit zooooo waardeloos ... Kan er geen lichtje op grond springen ofzo wanneer er een innestelling heeft plaatsgevonden. Ik heb mezelf voorgenomen pas morgen te testen, maar dat duurt zo lang !!! In plaats daarvan loop ik iedere keer naar het toilet, hopend dat de ongi niet is doorgebroken. Ik voel allemaal lichte ongi krampjes en iedere keer ben ik bang dat het game over is ... Blegh - wat baal ik hiervan zeg!
heb het bijna gehaald ... vanavond getest ... maag-de-lijk wit helemaal niets, noppes, nada ... Nog geen ongi te bekennen ... ik kijk het maar aan. Anders zondag nog maar eens testen, mocht de ongi wegblijven ...
heerlijk zo'n topic. Ik zelf wil niet teveel bezig zijn met zwanger worden, maar het is gewoon lastig. ik weet wanneer mijn eisprong is en probeer rond die tijd dan romatisch samen te zijn, maar dat valt te veel op. Ik heb een man die een hekel heeft aan "gedwongen" sex. hij ziet het dan als een moetje en voelt zichzelf dan eeen spermabank. Ik wil heel graag zwanger worden en hij wil ook graag, maar omdat ik weet wanneer mijn eisprong is (omdat ik het voel) kan ik het ook niet loslaten en ben ik er toch heel erg mee bezig. gisteren eens een andere tactiek geprobeerd, door het gewoon te zeggen tegen hem, maar dat werkte niet. resultaat [-( : geen sex en ruzie. nu hebben we de dagen ervoor wel sex gehad, dus hoop dat dat heeft gewerkt, want denk dat vanavond alweer te laat zal zijn. Oja en dan nog die 2 weken wachten totdat je weet of je weer een maand verder bent of dat het eindelijk raak is. gek word ik ervan. zijn 2 verschikkelijk lange weken. Altijd te vroeg testen. ](*,) ik wil niet gefrustreerd ermee bezig zijn, zonder stress word je makkelijker zwanger. Maar dat ik makkelijker gezegd dan gedaan. zo dat is eruit
Hansje123, ik begrijp je volkomen! Stomme kerels! Ik probeer ook 'romantisch te doen', werkt vaak niet. Of valt op haha. Afgelopen maand probeerde ik week voor ovulatie aan te geven , 'let op lieverd wil je ajb rekening houden met extra vruchtbare dagen volg week? Maarja, HIJ VERGEET DAT NATUURLIJK. Redelijk veel mee bezig. Maar ben heus niet obsessief of zo. Mijn man werkt veel s avonds en ik overdag dus moet echt een strakke planning hebben voor de vruchtbare dagen..en veel geduld, soms uren wachten op hem. Als t in ene drukke werkweek valt voor hem dan is het van o ja we gaan nog even beebje maken. Ik voel mij dan heel verdrietig. Maar zet me er dan maar even overheen. Terwijl hij ontzettend graag n kindje wil. De mannen kunnen toch ook even hun best doen die dagen? liefs
Ik kom ook weer even gal spuwen! Tot een paar dagen geleden had ik vanallerhande kwaaltjes... en nu?.... Gewoon weer bijna niets!! Nu dus maar weer een dag of 4 wachten tot mijn ongi... bah! @laladieda... je banner loopt gewoon mee met het aantal ingestelde dagen daarna gaat ie over in "... dagen overtijd" Je kunt dan weer een nieuwe aanmaken. Groetjes Cynthia
Ik wil even klagen over het feit dat mijn temp alweer gedaald is en het ernaar uit ziet dat ik over een dagen dus gewoon ongesteld ga worden. Ik voel me ook helemaal niet zwanger. Baal weer als een stekker! Gatverdamme!!!
Vanaf nu zit ik er officieel doorheen Gisteren had ik al zo'n dag dat ik het gevoel had eens ff flink te gaan zitten janken... Net gingen we samen de hond uitlaten en ik kon mijn tranen niet meer bedwingen Deze ronde was ik zo positief begonnen... En nu kan de dag des niet snel genoeg beginnen, dan weet ik tenminste weer waar ik aan toe ben... bah! Nu maar weer optutten en naar de intratuin om even er uit te zijn... Liefs cyntje
@ suzy, bah zeg wat balen!! Ik zie aan je banner dat je ook ongesteld bent geworden :S Shit zeg.... Ik zit nog steeds te wachten op mijn ongi. Als ik mijn ovu-test moet aanhouden ben ik nu 17 dagen overtijd. Stomme pco...
Ik zit niet in een stadium waar ik veel eruit te gooien heb (wij hebben na mijn de derde ronde met heel wat actie ingeluid, maar ik zit nog best een eindje voor ei ). Dus ik kom hier even wat mensen een hart onder de riem steken!! @ Suzy, jammer dat je ongesteld bent geworden... ik werd het vorige week in het weekend, en was best even teleurgesteld. Maar ja, dan is het weer geweest en dan ga je gewoon door, op naar de volgende ronde! @ nen, ja die pcos lijkt me echt ZO vervelend... dan weet je ook niet waar je aan toe bent steeds. Ik hoop dat de FA je meer perspectief kan bieden, en je evt. op een medicijnenkuur kan zetten voor een normale eisprong. @ krokodieltje... ik heb je in het groepje al wat geschreven ! Als je ongi gaat worden, hoop ik dat het snel doorkomt, dan kan je weer door! @ cynthje, is het het wachten dat het zo rot maakt? Je zit nog voor NOD, kan toch nog alle kanten op? Geen klachten zegt niks volgens mij, maar die spanning he! Ik duim voor je, wie weet!
@Suzy, wat ontzettend balen zeg, je had zo'n goede hoop... Ik hoop dat het helpt dat we meeleven met je. Sterkte!!! @Nen, nog op het wacht bankje. mmmmmh. Ow, wat is het toch allemaal moeilijk en stom dat het niet opschiet. Voor jou (en alle anderen natuurlijk!) veel sterkte x eef