Luchtig bedoeld! Nou ben ik wel heel erg benieuwd wat jullie zouden doen als jullie eenmaal de tekenen van het ouder worden gaan ondervinden. Vind je dat het erbij hoort? Of ga je aan de plastisch chirurgie? Wat zou je veranderen? Zou je alleen wat kleine rimpels wegspuiten met botox of injectables of heb je nog andere dingen die je zou aanpassen als je het geld ervoor zou hebben? Of heb je zoiets al eens gedaan? Ik las online een artikel over bekende Nederlanders die behoorlijk aan zich laten sleutelen naarmate zij ouder worden. Vandaar dat ik mij afvroeg wat de "gewone" Nederlander laat doen. Voor nu denk ik weleens dat ik misschien wel voor botox of injectables zou gaan. Niet mijn hele gezicht, maar wel bepaalde punten zoals bij de ogen. En soms denk ik weer.... zeur niet.... ouder worden hoort erbij! En jullie?
Niks noppes nada. Ik neem het wel zoals het komt. Ben nu 36 en zie in de spiegel wel dat het allemaal niet meer zo strak zit maar dat hoort erbij. Eerlijk, ik eet liever alle dagen steak ipv sla om toch maar die chirurg te kunnen betalen voor iets wat enkel relatief is bij wijze van spreken.
Ik heb 5 weken geleden een lower body lift gehad... Alleen dan niet vanwege ouder worden, maar omdat mijn huid na 15 jaar overgewicht op sommige plaatsen onherstelbaar beschadigd is. De hoofdreden voor mij om het te laten doen is om het 'af te maken' na 65 kilo afvallen. Iedereen ziet dat je er met kleding aan mooi slank uit ziet alleen jijzelf weet wat er onder die kleding zit. Voor de toekomst hoop ik mijn borsten nog te laten liften en evt. de binnenkant van mijn bovenbenen. Maar voorlopig even niet vond het herstel de eerste paar weken behoorlijk pittig. Blij dat het achter de rug is!
Ik laat de natuur haar gang gaan, heb geen zin om pijn te lijden (en veel geld uit te geven) om er toch maar krampachtig jong uit te blijven zien. Heb wel wat beters te doen
Botox zou ik ook wel overwegen, of oogleden laten liften. Grotere operaties zal ik denk ik niet doen.
Ik zou qua ouder worden niets aan mij zelf laten doen, Wel zou ik een buikwand correctie willen omdat ik een zwemband heb om mijn middel ( als ik niet zwanger ben ) Het kost zo'n 5000 euro en daarmee kan ik met mijn gezin 4 keer op vakantie.... Dus ik zou het geld er zelf niet meer voor uitgeven Het is ook niet zo dat ik er grote moeite mee heb, zou het mooi vinden maar het zit me niet zo hoog dat ik het echt enorm graag wil, dan besteedt ik het liever aan mijn gezin Mijn schoonmoeder heeft haar oogleden laten doen, maar meer op medische indicatie omdat de oogleden over de helft van haar oog hing.
Ik zou wel een keer een oogliftcorrectie willen laten doen, mijn rechteroog gaat echt een beetje 'hangen' de laatste jaren, en dat vind ik er heel storend uitzien. Ook heb ik wel eens wat haar laten wegflitsen en een lelijke moedervlek laten verwijderen. Maar grotere dingen zou ik niet zo snel doen. Ik vind het niet nodig om fysiek altijd 20 te blijven en het is me de tijd, pijn en het geld niet waard.
Ik zal zelf niet na de plastich chirurg gaan om ouder worden tegen te gaan. Maar binnenkort krijg ik wel een borstverkleining Nog 5a6 weekjes wachten.
Ik vind het heel fijn dat er een optie als plastische chirurgie is en heb er dan ook niets op tegen. Zit er over te denken om binnenkort mn lippen, subtiel, op te laten vullen. En later als ik het nodig heb zou ik dus ook mn ogen laten liften en botox gebruiken.
Als we het even niet over geld zouden hebben, pijn, naalden en ingrepen zou ik het best willen buikwand correctie, borsten liften, een mooie neus en later een ooglid correctie. Zo is toch nog best een lijstje geworden zie ik.
Ik kan juist niet wachten tot ik er wat ouder uit ga zien, ben nu 27 maar wordt echt vele jaren jonger geschat, erg vervelend. Misschien dat ik in de toekomst wel een buikwandcorrectie zou overwegen maar eerst maar eens zien hoe mijn buik deze zwangerschap doorstaat.
bijna helemaal mee eens.. ik hoop juist dat ze me jonger blijven schatten dan dat ik echt ben.. en idd in de toekomst misschien mijn buik weer strak laten trekken
Neen echt niet! Nooit never! Maar dat zei ik vroeger ook over een borstvergroting en nu zou ik dat wel graag willen hebben. Een kleine b zou heel leuk zijn
De bovenste oogleden zou ik zeker ooit laten liften. Ben nu 33 en ze hangen nu al een beetje,familiekwaal,waardoor ik snel moe of boos kijk. Mochten mijn borsten ooit echt een dieptepunt gaan hebben dan zou ik daar ook iets aan laten doen,niet meteen een cup maat groter want ze zijn prima zo,alleen even een oppepper.
Ik ben erg ijdel, zou zeker botox overwegen. Verder ben ik tevreden met mezelf (op het moment ) heb ooit al eens een borstvergroting gedaan.
Ik ga alleen mijn borsten laten verkleinen ooit, maar ik heb nu inmiddels een F door de zwangerschap en dan worden ze meteen gelift, maar verder zal ik er niks aan laten doen Hooguit ooglidcorrectie ofzo als ik niks meer zou zien. Maar zolang ik nog 10 jaar jonger wordt geschat op mijn 35e, maak ik me niet zo druk
Als ik al het geld v/d wereld had, had ik heel veel plastische chirurgie gehad ondertussen. Maar dat heb ik niet, dus houdt het lekker op. Het liefst zou ik gewoon een weekje, hooguit twee, weggaan en dan zo goed als nieuw terug komen. Klaaar