Doorlekkend-ochtend-poepmonster

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Mistra, Dec 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mistra

Mistra Actief lid

Apr 22, 2008
    165
    0
    16
    Heel gek, maar vandaag voor de vierde ochtend op rij tref ik zoonlief 's ochtends in een hele vieze poepbroek aan.

En het is niet alleen stinkend, maar vooral helemaal doorgelekt... De drollen zitten in de broekspijpen van z'n pyama en verder lijkt het vooral een overstroomde luier vol tandjespoep. Echt, z'n slaapzak is zelfs doorweekt... :rolleyes:

Wat een poepmonster! En waarom toch in de ochtend? Vooral lekker handig op de dagen dat meneer naar de creche moet... maar niet heus.

Maar goed, heeft iemand tips tegen overvolle doorlekkende luiers? Ik gebruik die van het Kruidvat en die werken al bijna 10 maanden echt het fijnst voor zoon. Hij heeft nooit last van doorlekkende toestanden (had).

Het lijkt dus op tandjespoep, maar meneer heeft daar verder gelukkig geen last van. Hoop dat het van tijdelijke aard is...

Iemand herkenning?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Is hij niet toe aan weer een grotere maat?

Daar wil het ook wel eens mee te maken kunnen hebben.

3. elsa

elsa Bekend lid

Mar 14, 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    denk dat je er weinig tegen kunt doen. als florian alleen maar plast in de nacht houdt hij het droog bij kruidvat luiers (maat groter dan normaal, overdag gebruik ik pampers), maar als hij er ook nog bij poept, dan houdt de luier het niet meer. florian heeft het ook bij tijden als hij tanden krijgt. daarna gaat het weer beter. maar inderdaad niet fijn!

4. Mistra

Mistra Actief lid

Apr 22, 2008
    165
    0
    16
    Mmm.. ik ga morgen sowieso een pak grotere maat luiers kopen. Had ik nog niet eens aan gedacht... ;) Dank voor de reacties!

5. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,817
    10
    38
    Hier ook tandjes poep.
    Ze zat in de kinderstoel lekker broodje te eten hoor ik opeens water lopen kijk onder de tafel liep het zo via d'r broekspijp op de grond :confused:

Het is hier de laatste dagen echt erg als ik wat ruik ben ik al te laat.
    Hoop dat het weer snel overgaat want hier kan geen luier tegen aan.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    ;)

Ik had die tip ook weer van iemand.

Ik dacht, waarom lekt ze nu ineens door?

Oja, misschien zijn ze te klein, :)

Maar een tandjes luier kan ook vol zijn inderdaad.

7. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Hier ook heerlijk overstromende luiers.
    Wij zitten op bumblies en zijn net een maat groter gegaan ivm de ochtendluiers.
    Ik ga nu eens huggies/pampers gebruiken voor de nacht , kijken of dat helpt.
    Maatje groter werkte hier helaas dus niet.

Share This Page