Lieve Dames, ik heb voor mn vrijgezelle broertje een contactadvertentie op Marktplaats gezet. Dus misschien hebben jullie nog een vrijgezel zusje/vriendin of wie dan ook in de aanbieding dan kunnen we ze koppelen... 8) http://contacten.marktplaats.nl/man-zoe ... latie.html
Whahaaa, sorry maar erg grappig. Helaas geen vrijgezellen op dit moment maar anders denk ik aan hem hoor
Whaha, wist helemaal niet dat, dat kon op Marktplaats! Maar ook hier geen vrijgezel in de aanbieding! Wat vind hij er zelf van dat hij daar zo staat met een advertentie?!?
Hij denkt dat ze door de brievenbus komen en vind het onzin en zegt het komt wel. Maar er is toch niks mis mee met deze advertentie? Zet hem volgens mij niet voor schut. En dating sites vind hij ook niks dus toen dacht ik dit kan ook.... 8) groetjes Lydia
nee hoor je zet hem niet voor schut! maar of ik het leuk zou vinden als mijn zus dat deed hihihihi heb wel een vrijgezelle zus maar denk niet dat je broer haar type is helaas. groetjes
Ben benieuwd of er dames gaan reageren. Laat je het ff weten als hij gekoppeld is.....nou ben ik wel nieuwsgierig naar de afloop natuurlijk. Hier trouwens ook geen vrijgezellen in de aanbieding (jawel, maar te oud). Gina
Als ik vrijgezel zou zijn nou dan ging ik me inschrijven bij een dating site en dan wist ik het wel denk ik. Hij heeft dat ook eens gedaan en dan zitten er van die grieten te smsen met vriendinnen of hebben ze last van hun ex en dat soort gecompliceerde gevallen en daarom is hij wat voorzichtig geworden. En moet zeggen hij is ook niet echt een jager...maar zeker humor, betrouwbaar, eerlijk en trouw en kinderen vindt hij ook leuk....
Nee hoor, je zet hem niet voorschut, maar net zoals Natasja zegt, of ik het leuk zou vinden als mijn zus zou doen, weet ik niet, maar goed, wie weet zit er iemand tussen voor hem, ik hoop het! Dus hij heeft al wel reakties gehad? Vertel... al een date gepland?
Mn zus is nog vrijgezel..maar net ff te jong voor hem..en denk ook niet helemaal haar type Verder geen vrijgezelle vriendinnen.. Wel lief dat je dit voor hem doet..
hehe laat hem paiq eens proberen? daar durfde ik zelfs op uiteindelijk das zonder opgeven van haarkleur, kleur ogen en cupmaat EN je moet eerst met iemand een tijdje gepraat hebben voor je fotoos ziet dus verre van de vleesverkoop die een datingsite normaal is chat er nu enkel af en toe nog.. gewoon voor de gezelligheid
lydia: volgens mij moet je er een uitnodiging voor krijgen maar die heb ik nog wel denk ik moet je even zn mailadres pm-en