Baby overleeft bevalling in treintoilet | nu.nl/algemeen | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Ligt het aan mij...volgens mij zit er nog altijd een navelstreng tussen mama en de baby toch? Of zal ze meteen heel de placenta zijn verloren? Zou dat kunnen? Jeetje het zal je maar overkomen....
klinkt inderdaad bizar - mocht de navelstreng losscheuren, wat natuurlijk best gebeurd kan zijn, dan zouden moeder en kind volgens mij een uur later niet nog in leven zijn...
Las het vanmorgen en vond het ook een raar verhaal. Sowieso het 'plotselinge' bevallen op het toilet (gebeurt natuurlijk weleens vaker, maar goed, alsnog in hele aparte gevallen) en dan valt het kind ook nog eens naar beneden uit de trein..
Artikel is vast en zeker door een kinderloze man geschreven.... Anders zouden ze toch wel verder gedacht hebben??
Een placenta kan heel snel eruitkomen, en als er een gat in die wc zat, en die baby met laten we zeggen een gewicht van 3 kilo naar beneden 'valt', dan kan de baby de placenta met de navelstreng eruit trekken. Dus er is een mogelijkheid dat het wel gebeurd kan zijn.
Ja ik hoorde het van mn man! Het zal je gebeuren zeg! Die vrouw gaat met haar volgende zwangerschap geen stap meer buitens huis
Wonderbaarlijk hoe flexibel een baby is als hij net wordt geboren! Ieder ander had zijn nek gebroken of zo!!
ik geloof er niets van eerlijk gezegd... vind het maar een bizar verhaal... maargoed,.... we zullen wel niet achter het echter verhaal komen.. we waren er niet bij he? gelukkig