Hoihoi, ik heb afgelopen maandag een sollicitatiegesprek gehad (ik was 1 van de 3 uitgenodigde kandidaten). Voor mijn gevoel ging 't allemaal wel goed, maarja die andere twee kwamen nog na mij, dus die kunnen het natuurlijk ook goed gedaan hebben. Nu mijn vraag: zij zei tegen mij dat ik haar tot eind van de week de tijd moest geven voor een reactie, of ik het wel of niet geworden ben. Vanaf wanneer zou ik dan kunnen bellen (in de veronderstelling dat ik dan nog niks gehoord heb?). Wachten tot maandag, of gewoon aan 't eind van vanmiddag al bellen? Ik heb van de ene kant zoiets van ik wil niet te opdringerig overkomen, maar van de andere kant wil ik gewoon weten waar ik aan toe ben, en laten merken dat ik de baan écht graag wil. Moeilijk!
Ik zou denk ik wachten tot maandag. Waarschijnlijk heeft ze haar keuze toch al gemaakt, en ik vind het inderdaad een beetje overkomen alsof je niet kunt wachten. Als je het echt graag wilt weten kun je desnoods vanavond bellen. (of is het een bedrijf wat zaterdag ook open is? dan bel je morgen) Succes, hopelijk word jij het!
Ik zou vanmiddag bellen. Lijkt mij dat ze d'r beslissing toch al wel gemaakt heeft. En ik zou niet 't hele weekend in spanning willen blijven zitten.
Ik zou ook wachten tot maandag, als ze heeft aangegeven dat je haar tot eind vd week de tijd moet geven...Ik snap wel dat je heel niewsgierig bent hoor (zou ik ook zijn) maar het kan anders wel overkomen dat je niet kan wachten. Hopelijk belt ze je gewoon vanmiddag! Succes!
Ow haha, topic weer helemaal uit 't oog verloren. Nou, ik ben vanmiddag dus gebeld (gelukkig, ik hou niet van wachten, en al helemaal niet een heel weekend ). Ik ben in principe aangenomen, maar dan moet ik wel fulltime werken (ik had aangegeven het liefst 24 uur per week te werken, eventueel 32 uur). Ik heb dus afgezegd, omdat fulltime gewoon niet gaat lukken in combinatie met mijn studies en met Milan. Bovendien wil ik (iig tot Milan op de basisschool zit) gewoon geen 5 dagen van huis zijn. Jammer, maar gelukkig heb ik nog werk!
nou meid, aan de ene kant wel jammer natuurlijk! Maar aan de andere kant is het weer een goed teken dat je anders aangenomen was! aan bje kwaliteiten ligt het dus niet, haha! Ben je dringend opzoek naar een andere baan dan?