sollicitatiegesprek gehad - bellen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Linda86, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda86

Linda86 VIP lid

Hoihoi,

ik heb afgelopen maandag een sollicitatiegesprek gehad (ik was 1 van de 3 uitgenodigde kandidaten). Voor mijn gevoel ging 't allemaal wel goed, maarja die andere twee kwamen nog na mij, dus die kunnen het natuurlijk ook goed gedaan hebben.
    Nu mijn vraag: zij zei tegen mij dat ik haar tot eind van de week de tijd moest geven voor een reactie, of ik het wel of niet geworden ben. Vanaf wanneer zou ik dan kunnen bellen (in de veronderstelling dat ik dan nog niks gehoord heb?). Wachten tot maandag, of gewoon aan 't eind van vanmiddag al bellen?

Ik heb van de ene kant zoiets van ik wil niet te opdringerig overkomen, maar van de andere kant wil ik gewoon weten waar ik aan toe ben, en laten merken dat ik de baan écht graag wil. Moeilijk!

2. 4days

4days Niet meer actief

Ik zou denk ik wachten tot maandag. Waarschijnlijk heeft ze haar keuze toch al gemaakt, en ik vind het inderdaad een beetje overkomen alsof je niet kunt wachten. Als je het echt graag wilt weten kun je desnoods vanavond bellen. (of is het een bedrijf wat zaterdag ook open is? dan bel je morgen)

Succes, hopelijk word jij het! ;)

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik zou vanmiddag bellen. Lijkt mij dat ze d'r beslissing toch al wel gemaakt heeft. En ik zou niet 't hele weekend in spanning willen blijven zitten.

4. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Kan je ze niet mailen ?

5. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Ik zou ook wachten tot maandag, als ze heeft aangegeven dat je haar tot eind vd week de tijd moet geven...Ik snap wel dat je heel niewsgierig bent hoor (zou ik ook zijn) maar het kan anders wel overkomen dat je niet kan wachten. Hopelijk belt ze je gewoon vanmiddag!
    Succes!

6. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Ik zou ook 's middags bellen, maar goed.. dat is nu te laat ;)

7. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    En weet je al wat?

8. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ben ook wel benieuwd :)

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Ow haha, topic weer helemaal uit 't oog verloren.

Nou, ik ben vanmiddag dus gebeld (gelukkig, ik hou niet van wachten, en al helemaal niet een heel weekend ;)).
    Ik ben in principe aangenomen, maar dan moet ik wel fulltime werken (ik had aangegeven het liefst 24 uur per week te werken, eventueel 32 uur). Ik heb dus afgezegd, omdat fulltime gewoon niet gaat lukken in combinatie met mijn studies en met Milan. Bovendien wil ik (iig tot Milan op de basisschool zit) gewoon geen 5 dagen van huis zijn.
    Jammer, maar gelukkig heb ik nog werk!

10. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    nou meid, aan de ene kant wel jammer natuurlijk!
    Maar aan de andere kant is het weer een goed teken dat je anders aangenomen was! aan bje kwaliteiten ligt het dus niet, haha!

Ben je dringend opzoek naar een andere baan dan?

11. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    heh jammer!! Maar jij gaat zeker wel een baan vinden die bij je past hoor;)

Succes!!

12. 4days

4days Niet meer actief

Jammer, maar logisch. Ik had hetzelfde gedaan!

13. Boulevard

Boulevard Niet meer actief

wat jammer. Wel heel begrijpelijk!

Deel Deze Pagina