gooise mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door glammy, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoi Luannie, hoe gaat het met je zwangerschap? Je krijgt een meisje...leuk joh! Ben je helemaal klaar met de kamer enzo?
    Waar kom jij vandaan??

2. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Hoii! Ja gaat helemaal goed :) Ben zo goed als klaar met de kamer, moet nog wat kleine dingetjes doen :)
    Ik kom uit Huizen... jij? heb je vast al gezegd hahah!:)

3. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    oh staat bij je naam :s hahah

4. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ook ik kom uit t Gooi :D, Bussum.

Ben in H'sum geboren terwijl we in Huizen woonden. Op mijn 4de verhuisd naar H'sum tot mijn 14de. Toen verhuisde ik naar de Hilversumse meent (tussen h'sum en Bussum in, maar hoort bij de gemeente H'sum) en sinds 2007 woon ik in Bussum.

Vind Bussum niet zo boeiend en wildan OF terug naar H'sum of helemaal uit 't Gooi richting: A'dam, Diemen, Zaandam etc...

5. Yukl

Yukl Niet meer actief

Nee, Diemen is echt vreselijk :D En Zaandam etc. ook :p Amsterdam is geweldig maar ontzettend duur. Een van de belangrijkste reden juist waarom wij naar Bussum willen verhuizen (nu is Bussum ook niet heel goedkoop, maar je kunt er tenminste een gezinswoning met een tuin kopen voor de prijs van ons appartement).

6. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Yukl, bij ons ook hoor;)

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ja maar dat maakt qua reistijd niets uit ;) Vanuit Noord doen we er net zo lang over om op ons werk te komen als vanuit Bussum. Dan prefereer ik denk ik toch Bussum :)

8. Within

Within Niet meer actief

Mijn man heeft zijn hele leven in Eemnes gewoond, en ik ben sinds een paar maanden parttime nu sinds onze trouwdag ook fulltime Eemnesser geworden! Ben zelf in Naarden geboren (dat ziekenhuis bestaat ook niet meer) maar het is wel een hele verandering als je uit Rotterdam komt... Iemand inburgeringstips? Mijn clienten (thuiszorg BEL gemeentes) leren me al aardig wat maar kan altijd beter :p

9. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Haaai,
    hier nog een gooische mama.. Nou ja, geboren brabander en sinds 7 jaar wonend in Hilversum en met nu 1,5 jaar een eigen zaak in Bussum. Dus ik meng me een beetje in alle gemeenten ;).
    Wij willen ook graag verhuizen maar zijn aan het kijken in Vathorst (!) Want de prijzen van de huizen hier:$ en onze wensen komen niet echt overeen...
    Iemand nog een appartement kopen? :D met 2 slaapkamers (drie te maken), groot dakterras (30m2!) op het zuid/westen:D. Kinderrijke buurt, aan het centrum/station!

@within: gewoon jezelf blijven, dan ontdooien ze wel..
    Ik merk wel dat ze vaak met opgeheven kin kunnen binnen komen maar zolang je jezelf blijft dan merken ze dat ze zich niet hoeven te bewijzen ofzo, dat ze gewoon mogen zijn zoals ze zijn.. maar dat is mijn ervaring..

@all: Hilversum is idd wel een dorp maar doet wel stads aan haha! Ik vind het centrum wel super maar ik kan er dan ook gewoon te voet of met de fiets heen (met wandelwagen) want met de auto word je echt niet blij door al die omleidingen! Of je moet de sluiproutes weten haha..
    Bussum vind ik wel een leuk centrum hebben maar voor mijn idee dan weer klein. Ik vind het wel leuk dat ze er 'andere' winkels hebben dan in hilversum.
    Maar eerlijk gezegd 'shop' ik niet meer zo vaak. Wanneer ik de stad in ga dan is het meestal met de kleine en dan is het noodzakelijk zoals hema en etos.. je kent het wel..

10. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoi Esmee, wat leuk een eigen zaak in Bussum! Kledingzaak?:D Mijn nichtje heeft nml een eigen kledingzaak. Is het makkelijk te combineren met een kleintje erbij? Zelf werk ik aan huis (massagestudio) en soms vind ik het toch lastig omdat mensen op de meest rare momenten van de dag een behandeling nodig hebben. Emma gaat nog niet naar de crèche maar ik zit er toch dik aan te denken om haar voor 2 dagen daar te laten 'spelen'.
    Enne...verhuizen naar Vathorst. Leuk! Vriendin van mij woont daar ook en als mijn vriend niet zo verbonden was met zn werk dan waren wij ook die kant opgegaan...

Hoe gaat het met de rest vd meiden? Was een beetje stil hier de laatste tijd:D
    Iedereen lekker genieten van het mooie weer enzo. Was gisteren in Bussum bbq en genoten van de cavaatjes;)

11. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    HOi Waterlelie,

Nee ik heb een beautysalon aan de Vlietlaan.
    Chris gaat voor 1 dan naar een KDV en vanaf 1 augustus nog twee dagen extra maar dan naar een ander KDV. We hadden een gastouder voor die twee dagen maar die is ziek geworden en kan dus niet meer voor hem zorgen. Gelukkig was er vanaf 1 augustus plek voor de twee dagen op het kdv wat ik gaag wilde! Echt geluk want hier zit echt alles vol!

Ja als je aan huis werkt weten ze je altijd te vinden op de meest vreemde tijdstippen! Daarom wil ik niet aan huis werken..:D

Deel Deze Pagina