hoi orka fans ik ben een super fan en gek van de orka's van marineland frankrijk. wie is er nog meer gek van orka's ? word dan mijn vriend hier. verder nog een klein nieuwtje orka wikie is zwanger zoo cool ben wel benieuwt of het een baby boy of baby girl word. groetjes dani en quinten
Nou misschien dacht ze wel...zwangere vrouwen...die zien er soms ook wel een beetje uit als orka's...die willen vast mn vriendje wel zijn! (heel flauw...I know!)
vind het btw wel eng in marineland, die mensen die zo met die orka's shows doen, or'ka's zijn keigevaarlijk.
Ja eng he!?!?! Hebben een minder hoog 'aaibaarheidsgehalte' dan je doet vermoeden.... trouwens, wat heb je weer een leuk onderschrift!
Vind ze ook zoooo groot! Poosje terug toch ook...had 1tje perongeluk zn trainster dood gemaakt omdat ie dacht dat haar staart een speeltje was. had ie mee onder water gesleurd ofzo!
Helemaal eens met je zoontje, in de vrije natuur hebben ze alle ruimte die ze nodig hebben en orkas hebben nu eenmaal heel erg veel ruimte nodig.
Vind Orka's ook heel erg mooi. Ook vind ik dat ze gewoon in de zee horen, hun natuurlijke leefomgeving, en als je ze dan ziet vind ik ze nog mooier, want dan zie je hoe ze écht zijn!! Vind het ook niet leuk dat ze ze allemaal "kunstjes" en dingen laten doen! :S
Helemaal mee eens maar dat vindt ik ook voor alle andere dieren die in uit hun natuurlijke leefomgeving worden gehaald.