Hallo allemaal, Ik ben nog niet zo lang gestopt net de pil en weet mijn cyclus nog niet. nu ben ik al een tijdje bezig met ovulatietesten. De dipsticks van sensitest. ik heb vanmiddag getest en zag in de verte een dun streepje tevoorschijn komen. Dit bleef ook zo staan, dus op de achtergrond zie je als het ware de schaduw van een streep. Mn vriend zag het ook.Ook ben ik de hele dag al wat misselijk. Verder heb ik geen symptomen. zou het kunnen dat mijn eisprong in zicht is? Zo ja, hoe lang zou het ongeveer nog kunnen duren met zo'n vaag streepje voordat hij er is?
Dat ligt eraan sommige hebben ineens een knaltest en andere duurt het nog een aantal dagen voor dat het streepje gelijk is of donkerder dan de teststreep heb je er een foto van ?
Een dun streepje kun je altijd hebben, omdat je altijd LH in je lichaam hebt. Dat zegt dus helaas niks. Je test kan oplopen als je eisprong nadert, hij kan ook ineens vanuit het niets positief zijn. Nu is je test duidelijk negatief, licht positief bestaat niet bij ovulatietesten. Er is dus ook niet te zeggen wanneer en of je eisprong komt. Misselijkheid is niet direct een symptoom van een eisprong, dus ook daar kun je geen conclusies aan verbinden. Ik zou nog even doorgaan met testen, hopelijk vind je je eisprong nog.
Zien jullie ook een streepje? Ik doe ovulatietesten al een aantal dagen en het blijft altijd spierwit, ik zie nooit een streeje dus vind dit redelijk uniek
Zie wat je bedoelt maar positief is deze nog lang niet Wanneer je nu een knaller krijgt is niet te zeggen....gewoon doortesten en afwachten en veel plezier hebben
En wanneer kan ik het beste weer testen om mijn lh piek niet te missen? Deze is vanmiddag om half vier gemaakt....
Gewoon elke dag rond dezelfde tijd. Het is echt nog niet nodig om vaker te gaan testen hoor Je test is nog zo licht. Hoe lang ben je gestopt met de pil en ben je bezig om zwanger te worden? Op welke dag zit je nu in je cyclus? En hoe lang waren je cyclussen voorheen? Daarmee kun je ook proberen te bepalen wanneer je ongeveer je ei krijgt
Gestopt sinds 13 februari, eerste dag menstruatie 17 maart. Dus eerste cycluslengte is 37 dagen. Als dat deze cyclus weer zois dan klopt de eisprong rond deze tijd wel zo'n beetje
Hoi, ik heb dezelfde testen gebruikt om mijn ovulatiedag te bepalen (mijne komt rond dag 17). De eerste maand had ik positieve testen op dag 16 en 17, maar een duidelijker/dikkere streep op de 2e dag. Volgens mij betekent dat dat binnen 24u de ovulatie komt. Na een jaar proberen, voel ik meestal mijn eisprong (niet elke cyclus, maar wel vaak). Steek in de betreffende eierstok en vaak gevoelige tepels. Helaas verschilt dit dus per cyclus een beetje
Gewoon door blijven testen, dan gaat hij als het goed is vanzelf oplopen. Voor mij 3e ronde met ovulatietesten. Tweemaal toe inderdaad steeds iets donker wordende testen gehad, 1 ronde vanuit het niets een knaller. Dat kan dus ook. En wat ik hier al voor bij zag komen in de reacties elke dag op ongeveer hetzelfde tijdstip blijven testen. Zelf test ik ook gewoon 1 keer per dag en vind mijn eisprong daar tot nu toe mee. Wel 1 keertje 2 testen op een dag gedaan, maar dat was omdat ik 's ochtends vroeger moest testen dan eigenlijk wordt aangeraden. Succes!
Ik ben vorige maand voor het eerst begonnen met ovulatietesten. Ik had afwisselend geen streepje of een dun streepje over een periode van 2 weken, dus het zegt eigenlijk niets. Bij sommige vrouwen loop het langzaam op, ik ging van zo'n streepje als jij nu hebt afgelopen zaterdag naar een knaller op zondag. Het kan snel gaan dus
Ik heb vandaag weer een ovu test gedaan en zag weer zo'n zelfde streepje. Hoop dat hij snel donkerder mag worden