Gordijnen

Discussie in 'De lounge' gestart door Skatje, 24 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Weet iemand waar je een beetje fatsoenlijke verduisterende gordijnen kunt kopen? Geen rolgordijnen maar gewoon van die hangende ;).

Heb niet zo'n heel breed budget. Wel is belangrijk dat ze ze op maat voor je kunnen maken, ik ben niet zo'n held met de naaimachine haha!

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Kwantum! Alle stoffen die ze daar verkopen kun je verduisterend laten maken. En de prijs is erg scherp, en veel keuze in stoffen. Wij hebben er al onze gordijnen vandaan. Worden gratis op maat gemaakt.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier kopen we ook altijd gordijnen bij de Kwantum.

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Kwantum :) ik heb kant en klare verduisterende gordijnen, ze zijn heel mooi en waren erg goedkoop

5. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Wat verstaan jullie onder goedkoop? Ik heb nu namelijk.inbetweensbesteld maar ik moest 480 euro afrekenen

6. Oogjes

Oogjes Actief lid

24 jun 2012
    129
    0
    16
    HEMA! (nu ook 20% korting)
    heb van de week besteld voor de kamer van mijn dochter.
    Mijn zoon heeft ze ook en ze verduisteren heel goed.
    We hebben de "umbra"

7. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Ik heb ze van de leenbakker. Zelfs gratis gemaakt.

8. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Wij hebben bij leenbakker voor het hele huis (behalve de keuken) voor €400 verduisterende gordijnen gekocht

9. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ik ooit es bij de hema. 20% korting toen. was voor een dakkapelletje toen 75 euro kwijt meen ik. verduisterend en netjes gemaakt moet ik zeggen

10. henkie24

henkie24 Niet meer actief

dat vind ik niet duur.

11. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Vaak (als je tenminste een redelijk goedkope stof uitzoekt) zijn de naaikosten hoger dan de stof zelf. Even wachten op een aanbieding bij de Leen Bakker of Kwantum dat ze de naaikosten gratis aanbieden. Heb je geen lengte dat je kant-en-klare gordijnen kunt kopen? Je hebt evt. ook van die strips die je ertussen kunt strijken om je gordijnen een stukje korter te maken.

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Bij de Kwantum is het altijd gratis op maat gemaakt.

En ja, gordijnen zijn gewoon duur.....echt goedkoop is het als je kant en klare gordijnen kan kopen maar dan moet je ze zelf op maat maken. En die vind ik persoonlijk vaak niet mooi. Wij hebben bijna 1000 euro betaald voor de gordijnen door het hele huis maar dan heb ik ook echt stoffen uitgezocht die ik mooi vond en niet op de prijs gelet. De kwaliteit is prima. Bij de Kwantum dus.

13. mimi83

mimi83 Niet meer actief

pff. nou max 100 a 150 euro hier aan 1 raam gordijnen hoor. En boven gewoon rolgordijnen van de ikea.

Ik zou dus gewoon kant en klare kopen en zelf inkorten of bij een naaiatelier of kennis die wel goed kan naaien doen.

14. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Is ook.niet het zijn kamerhoge gordijnen raam 3 meter breed dus dat valt heel erg mee.

Maar ik.weet niet wat het budget van ts is. Beperkt budget neem ik aan dat 480 een beetje te hoog is;)

15. raspberry

raspberry Niet meer actief

Kwantum :)
    Ze hebben een aantal verduisterende stoffen met dessin, (voor de oudste bijv prinsessengordijnen besteld tijdje terug). Verder kunnen ze achter alle stoffen verduisterende stof laten zetten, maar ze hebben ook een aantal basiskleuren verduisterende stof voor als je echt voor een fijn budget gordijnen wilt :)
    Voor de kamer van mijn stiefkids en de babykamer heb ik dus die stof besteld, waren een stuk of 10-12 kleuren waar je uit kon kiezen :)

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nee, dat zijn bepaalde stoffen, die niet op rol liggen, maar hangen in de actiegedeeltes. Die worden idd gratis op maat gemaakt.

17. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook kwantum. Heb daar voor de babykamer vitrage en verduisteringsgordijnen op maat laten maken en de stof uitgekozen diemik mooi vond en was 400 e kwijt. T zijn wel echt heel goed verduisterende gordijnen en ook nog eens super isolerend, het hangt echt heel mooi. Mijn oma heeft vitragenin mijn slaapkamer gemaakt maar omdat daar dan geen lood inhangt, hangt hetbniet zo netjes. Ik zou t altijd laten maken ipv zelf doen vanaf nu. Ook vind ik t mooier dat t niet met lussen of ringen is maar met plooien en haakjes. Dat hangt hier echt veel mooier.

18. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Let er wel op bij het gratis op maat maken. Meestal geld dit alleen op een dubbele plooi en daarbij gebruik je meer stof. Ik zelf vind een enkele plooi mooier en ook al moest ik betalen voor het op maat maken doordat we minder stof nodig hadden was ik alsnog goedkoper uit. Let dus goed op de voorwaarden.

19. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ok! Dan ga ik mooi naar de Kwantum!

Het is gelukkig alleen voor de kamer van de jongens. Het is een raam van pak 'm beet 1,5 bij 2 m dus verwacht geen honderden euro's kwijt te zijn.

20. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Bij de leenbakker zijn de verduisterende gordijnen "Praag" in de aanbieding

Deel Deze Pagina