7 weken.. gewichtstoename ..doodmoe en vreselijke voedselhaat!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door moederkloek, 27 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moederkloek

moederkloek Actief lid

31 mrt 2015
    110
    6
    18
    Vrouw
    nederland ;)
    Hey allemaal.. vandaag 7 weken zwanger.
    Uiteraard ben ik doodmoe..verder voel ik me redelijk behalve dat ik bijna niks weg krijg en daardoor slap ben.. en veel energie opmaak aan mn andere 4 kids.
    Maar..hoe de HELL kan het dat ik..terwijl ik amper wat kan eten en alleen water drink..toch al 2 kilo ben aangekomen! Ik word niet goed! Ik moest nog 10 kilo kwijt van de vorige!

Daar snap ik niks van! En ik krijg echt niks weg bijna..ik kan echt alleen iets eten als ik het gevoel heb dat ik dat wil hebben..zelfs iets wat ik een dag ervor heerlijk vond kan ineens mn keel niet in.
    Proteineshakes..brood..melk..ik krijg het niet weg
    Het enige dat ik altijd kan eten zijn pruimen en nectarines..soms n pannekoek maar daar leef je niet op.
    Savonds kan ik wel eten..geen friet..oh nee. Maar pasta, of een kipsalade of kebabvlees..soep.. ja hoor dat gaat er wel in.. maar ik lrijg een hekel aan eten..ik kijk in de kqst en "heb niks" ..ja niks wat ik kan eten dus. maar liefst zoet eten overdag. Geen snoep, dat dan weer niet. Misselijk wel..spugen gelukkig nooit.Nog meer vrouwen hier last van? Tips..ervaringen om te delen?

2. moederkloek

moederkloek Actief lid

31 mrt 2015
    110
    6
    18
    Vrouw
    nederland ;)
    Wat dus zo schijt irritant is.. is dat ik vette honger heb maar door die tegenzin niks kan eten.. zit je daar met je krampende maag

3. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Heey,

Hier vooral moe en rare maag. Kan wel eten, maar 't moet mijn goesting wel zijn. 't Is soms zoeken.
    Hier nog niks bij, wel af, dus daarmee kan ik je niet helpen.

Misschien hou je vocht op door de warmte?

4. Oliviafaye

Oliviafaye Fanatiek lid

13 nov 2013
    2.268
    208
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Ik had hetzelfde en mijn buik was ook al flink groter.
    En toen ging ik naar de wc na 3 dagen en was ik ineens 2. 5 kilo lichter.
    Kan dat het niet zijn?

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    De gewichtstoename kan ook vocht zijn.
    Ik zou daarnaast toch proberen om 6x per dag wat kleins en gezonds te eten ondanks dat je misselijk bent.

6. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja hier precies hetzelfde.
    Nu 7+5 en al anderhalve kilo aangekomen terwijl ik niks afkrijg. Als ik aan eten denk moet ik al kokhalzen met drinken hetzelfde. Gisteren at ik nog lekker peren en mandarijntjes en nu moet ik er niet aan denken!
    Het enigste wat ik doe is toch elke dag wat anders proberen te eten. Tot nu toe gaat het redelijk.
    Maar als iemand dé tip heeft hoor ik dat graag :D

7. moederkloek

moederkloek Actief lid

31 mrt 2015
    110
    6
    18
    Vrouw
    nederland ;)
    Ja dat zou ook kunnen.. of misschien doordat ik al 3 wk niet meer sport door de moeheid?

Deel Deze Pagina