Buik griep

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door toestoes, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toestoes

toestoes Lid

2 jun 2006
    11
    0
    1
    Vrouw
    Begeleider
    Aruba
    Ik ben zwanger en ik heb sinds een week buik krampen en diarree de hele dag lang. En mijn vraag is ??? Is dit normal tijdens een zwangerschap ?? of moet ik me zorgen maken ??

2. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hai;

ik heb ook een keer buikgriep gehad toen ik zwanger was maar dat was na 2 dagen al weer over. de vk zei dat het niet schadelijk is voor je kindje maar als ik jou stukje lees heb je t al een week! ivm met vocht etc. zou ik je vk of huisarts even bellen!

suc6 en beterschap!
    x

3. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

8 apr 2006
    723
    0
    0
    Ik denk niet dat het buikgriep is. Toen ik zover was als jij heb ik ook enorme krampen gehad met diarree. Dat komt doordat je darmen van slag door de hormonen. Bij mij ging het in de 9e week vanzelf over.
    Daarnaast kunnen je darmen gedurende de hele zwangerschap veel gevoeliger zijn voor gekruid eten (bijvoorbeeld knoflook of een beetje peper kan al een enorm effect hebben, ook koffie was bij mij funest). Gewoon kijken wat goed gaat en de rest laten staan!

Succes ermee.

Groetjes Suusje

4. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik heb buikgriep gehad toen ik 13 weken precies zwanger was.
    En had een goeie te pakken ook.
    Bleef overgeven,diaree,kon amper meer lopen zo ziek!
    Hoe erg ik ook overgaf en diaree had het kindje pakt echt wel wat ie nodig heeft!
    De lichaam denkt nu eerst aan de baby en dan pas aan jou.
    Maar idd aangezien je het al een week hebt zou ik wel even de huisarts bellen,ook voor jezelf want kan me heel goed voorstellen dat het nu erg vervelend gaat worden die krampen en diaree!
    Succes en beterschap!!!!!

5. toestoes

toestoes Lid

2 jun 2006
    11
    0
    1
    Vrouw
    Begeleider
    Aruba
    Hoi meiden

Ik heb de HA vandaag gebeld en ze zei dat ik heel veel moet drinken en had ook een paar vragjes over waar en hoe de oijn was maar volgens haar is het wel normal :D Dank je wel voor jullie steun :)

Deel Deze Pagina