Om papflessen mee te maken zoek ik brede spenen van Difrax voor de 310 ml flessen, speengat maat L. Ik weet niet of dat zo'n dwars streepje is voor op de 1 2 3 ring, maar die heb ik. Gebruikt is niet erg, mits in nette staat. Alvast bedankt!
Naarmate de kleine ouder wordt maak ik het gaatje steeds wat groter met een schilmesje, gaat prima. Is dat een idee? Gewoon een dwarsstreepje.
Hij is nu anderhalf en drinkt uit dat brede gat nu ook thee water roosvicee of dikke pap. Hoef dus nooit meer naar de opening van de spenen te kijken.
Toevallig heb ik vandaag mn keukenkastje opgeruimd met baby spul en heb nog wel wat spenen voor je staan. Amper gebruikt omdat ik zoekende was naar een goede speen voor onze meid en dus van alles "moest" kopen....
Maat L en driestanden spenen. Het zijn de smalle versies. Ik had ze op mijn smalle dr brown fles. Heb er van allebei twee en eigenlijk zijn ze niet gebruikt omdat onze dochter er niet uit drinken kon (paar keer kort gepobeerd) Zie dat mn wijziging van vorige post niet is aangekomen. Zag al dat je de brede versie zocht dus misschien kan ik je niet helpen
Toch bedankt! Inmiddels heb ik L spenen voor de flessen, maar daar gaat die pap never te nooit niet door.. Dus ik ben nog steeds op zoek naar Difrax 1 2 3 spenen Wide voor de 310 ml flessen.