Gooi het eruit!

Discussie in 'De lounge' gestart door blondi, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik kan me herinneren dat er al een soort topic als dit is geweest maar heb niks kunnen vinden.

Ik denk dat we allemaal soms wel iets hebben wat we écht kwijt moeten! Iets waaraan je je zo irriteert dat je wil dat iedereen het even weet!
    Dus.. gooi het eruit! :D

Zo was ik vandaag in de AH, had al wat boodschapjes bij kruidvat gedaan en die stonden in de winkelwagen in kruidvat-tas. (vrij logisch)
    Zegt de vrouw achter de kassa 'Had jij die boodschappen al bij je'
    Ik zeg dat ze van kruidvat zijn en laat het bonnetje en de boodschappen zien. Zegt ze vervolgens 'Je mag geen andere boodschappen mee de winkel innemen'.
    Nee?! Wat dan?! Moet ik ze buiten laten staan?

Misschien een hormonenreactie maar ik vind het zo'n achterlijke reactie! Moet ik elke boodschap eerst maar thuis af gaan zetten dan? Ik laat toch gewoon de bon zien..:x

2. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Oh wat achterlijk ja. haha Kan me helemaal voorstellen dat je dan zoon opmerking maakt haha.

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

- een politiewagen die zonder zwaailichten, zonder sirene (en agenten zonder gordels) gewoon door rood rijdt

- oude mensen die klagen over "de jeugd van tegenwoordig" en zelf continue voordringen en anderen afblaffen

- iemand in mijn familie die constant aan het hinten is dat zij wél het geslacht van ons kindje voor de bevalling wil weten

- energieverkopers aan de deur

- in mijn werk: ouders die kinderen met 39 graden koorts toch naar school en naar ons (bso) sturen, en vervolgens niet bereikbaar zijn als je belt of ze hun kind willen komen halen!

4. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Vind het een logische opmerking hoor! :D

5. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ooh dit gaat opluchten!!!

Maar ik kan mijn zwangere collega die nog steeds als een ketter rookt wel iets aan doen :x.

Nee ik mag er niks van zeggen en het kost me heel veel moeite maar wat vind ik haar toch egoistisch.

dat lucht op...

6. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ik heb Nu ja NU al mieren in mijn keuken lopen en de huisbaas wil er niets aan doen, kachel uitgezet (aparte keuken) gelukkig gaan we binnenkort verhuizen.
    Nooit meer uitvliegende mieren in mijn keuken.
    AAAAAAAAAAAAAAAAAARgh (nu al 3 jaar elk voorjaar last van)

7. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    hahah die aaaaarrrggghhh had ik dus ook.. :)
    ben blij dat ik het kwijt ben!

8. Eltime

Eltime Actief lid

17 jul 2009
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat ik EINDELIJK een middagje slaap kan inhalen, ik net 5 minuten in bed lig en dan de creche belt dat ze mijn dochter niet fit vinden en of ik haar op kan komen halen...
    Kom ik daar, heeft ze praatjes voor 10 en is ze koortsvrij :x

9. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ik loop nu dankzij de mieren achterdochtig naar de grond te kijken.
    Ben zo blij als we de sleutel van het huis krijgen...

...POKKE MIEREN

10. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    lola, das wel erggg vroeg voor mieren!! En ze zijn in de zomer al zo vervelend..

11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.813
    4.194
    113
    Ik kan mijn baas wel wurgen die met 3 hele grote ingewikkelde dossier tegelijk heeft opgezadelt maar wel is vergeten de helft van de info erin te stoppen

12. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ooh, die van mij zal vast wel te maken hebben met mijn hormonen, maar ik had vanmiddag echt een :x moment:

30-weken zwanger, een zieke peuter van 2 in huis (dus om alles huilen en piepen, niks willen), zelf moe zijn en dan komt manlief even thuis tussen de middag, klagen dat ie moe is!

JIJ MOE???? WAT DACHT JE VAN MIJ!!! ZULLEN FF EEN PAAR UURTJES RUILEN????

Zo, dat is er uit;)

13. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb een krolse kat die de hele nacht mauwt en een vent die de hele nacht snurkt.
    Oh ja en dan gaat mijn zoontje ook van 1.00 tot 3.30 's nachts lopen muiten!

14. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

Moet vanavond naar een vergadering van de oc, waarom heb ik me daar in vredesnaam voor opgegeven? heb echt geen zin....

15. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ik heb een "vriendin" die ik eigenlijk niet uit kan staan. Ze is egoïstisch, kinderachtig, zeikerig en aandachttrekkend, schijnheilig, arrogant en gewoon een trut. Maar ik blijf met haar omgaan omdat... ja geen idee eigenlijk! Ik heb het lef niet te zeggen dat ik haar eigenlijk gewoon haat. Stom he???

16. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Ik mag het helemaaaal niet zeggen en houd ontzettend veel van mijn vent, maar de laatste paar weken is hij continu aan het klagen; pijn in zijn rug, spierpijn en moe....... er komt bijna geen positief woord meer uit!! Hij is onder bahandeling bij de fysio en de chiropractor en het gaat allemaal een stuk beter hoor, en natuurlijk is het voor hem zwaar k*t dat hij continu pijn heeft, maar soms........zou een positief woord ook wel weer eens fijn zijn...

Maar ik zou hem voor geen goud willen missen!!!!!

17. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    oh wat lekker zo'n topic!!

Ik kom ook even iets eruit gooien!

Vandaag zat ik mijn persoonlijke berichten op hyves even te kijken. Ik had een bericht van iemand gekregen met de titel : help die hufters te pakken. Ik weeet dan eigenlijk dat ik dat helemaal niet wil en moet lezen, want zijn meestal toch van die doorstuur mails. Maar ja stom van me ik open het bericht. Staat er een foto van 2 nederlandse jongens met hun middelvinger omhoog en de ene had in zijn hand een touw waar een klein hondje aan hing!! :$.
    Ik werd er echt helemaal misselijk van!! En ik wil niks liever dan dat die hufters gepakt worden, maar ik krijg foto niet uit mijn hoofd!!
    Daar baal ik nou heel erg van!!

zooo dit lucht wel een beetje op!!

18. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    :$:$:$ Meen je niet?!?!
    Nou ben ik in ieder geval alvast gewaarschuwd dat ik dat niet moet openen, kan er ook echt weken slecht van slapen dan :(
    We pakken ze!:x :(

19. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

dat ik onwijs moe ben en het liefste nu gaat slapen.
    En ik niet op of neer kan van de pijn in me rug :( en die pijn straalt helaas uit naar me heupen!

Hopelijk morgen een dag zonder pijntjes en minder moe als vandaag ;)

20. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Dat mijn collega gisteren aan mij vraagt of ik (net een buitenbaarmoederlijke zwangerschap achter de rug) er toch écht wel voor wil zorgen dat 'ons moederke' (andere collega die nét zwanger is) niet te hard werkt en of ik er een tandje bij wil zetten???!
    Zo!

Deel Deze Pagina